۰
۱
به‌منظور بررسی علل حادثه آتش‌سوزی انجام شد:

تیم اعزامی کمیسیون انرژی در پالایشگاه تهران

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از اعزام گروهی از کمیسیون انرژی برای بررسی میدانی دلایل حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران، خبر داد.
تیم اعزامی کمیسیون انرژی در پالایشگاه تهران
به گزارش ميزنفت، اسدالله قره‌خانی، به وقوع  آتش سوزی عصر دیروز در برج آیزماکس پالایشگاه نفت تهران اشاره کرد و گفت: گروهی از کمیسیون انرژی مجلس، برای بررسی و بازدید میدانی از پالایشگاه به منطقه اعزام می‌شود. این هیات در بررسی میدانی، کم و کیفیت حادثه را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتوانند علل وقوع حادثه را تشریح کرده و به اعضای کمیسیون گزارش دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلسافزود: روز گذشته در هنگام تعمیر بخشی از سیستم پالایشگاه نفت تهران، نشتی گاز رخ می‌دهد و به دلیل این‌که مواد اشتعال‌زا بوده، بلافاصله حریق ایجاد می‌شود.

قره‌خانی تصریح کرد: باید مشخص شود که دستگاه و تجهیزات پالایشگاه ضدحریق بوده است یا خیر و اگر احتمال نشتی وجود داشته، آیا سامانه‌های اطفای حریق همزمان در آن مکان وجود داشته یا خیر و اگر وجود داشته، چرا سریع عمل نکرده است و این‌که آیا مواد ضد حریق متناسب با نوع آتش بوده یا خیر و آیا استانداردهای لازم را داشته است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه روز دوشنبه (هشتم آبان‌ماه) با مسئولان پالایشگاه این سوالات و موضوع‌ها بررسی می‌شود و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مسئولان گزارشی از حادثه به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهند.
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 19402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسینی...پالایشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
با سلام وضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه غمبار پالایشگاه...
باید از آقای وزیر پرسید که از این دست حوادث با توجه به ادامه مدیریت ضعیف افرادی چون صادق آبادی و...بیشتر خواهد شد..
مجلس محترم شورای اسلامی باید ورود پیدا کند