۰

مخالت فراکسیون ولایی با افزایش قیمت بنزین

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: اعضای فراکسیون در نشست امروز افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه ۳۵ میلیون نفر مخالفت کردند.
حاجی بابایی - میز نفت
حاجی بابایی - میز نفت
به گزارش میز نفت٬ حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح نشست صبح امروز(17 دی‌ماه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فراکسیون در نشست امروز به بررسی بودجه سال 97 پرداخت که پس از بحث و بررسی جمع‌بندی فراکسیون در مورد دو موضوع یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی اعلام شد.


رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف یارانه ها 35 میلیون نفر در شرایط اقتصادی کشور مخالف هستیم، گفت: اعتقاد داریم که باید یارانه افرادی که اثبات شود وضع مالی مناسبی دارند حذف شود و اینکه باید ثابت شود افراد وضعیت مالی خوبی ندارد تا به آنها یارانه داده شود را مناسب با شأن مردم نمی دانیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستیم، ادامه داد: باید بررسی و شفاف سازی شود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت حامل های انرژی به کجا انجامیده است و اینکه آیا نمی شود از محل افزایش قیمت حامل های انرژی در گذشته به موضوع اشتغال پرداخت.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این هفته فراکسیون با جلسات و کمیته‌های گوناگون زوایای مختلف لایحه بودجه سال 97 را پیگیری و بررسی می‌کند.
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 20010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *