۰

اطلاعیه بیمه البرز درباره سانچی

شرکت بیمه البرز با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، اعلام کرد خسارت بیمه نامه شناور حمل نفت شرکت ملی نفتکش اثر قابل توجهی در صورت های مالی این شرکت در جهت سودآوری سهم ندارد.
اطلاعیه بیمه البرز درباره سانچی
به گزارش میز نفت٬  سید رسول تاجدار مدیرعامل شرکت بیمه البرز با ارسال نامه رسمی به اداره نظارت بر ناشران بورسی درباره خسارت بیمه نامه شناور حمل نفت شرکت ملی نفتکش اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار لازم به ذکر است با توجه به سهم ۲۰ درصدی این شرکت در پوشش بیمه بدنه و ماشین آلات شناور حمل و نقل شرکت ملی نفتکش، با فرض از بین رفتن کل مورد بیمه، حداکثر سهم خسارت شرکت بیمه البرز با توجه به پوشش های اتکایی اختیاری و اجباری اخذ شده به مبلغ ۴۰۰ هزار دلار خواهد بود.

بر اساس‌این شفاف سازی صورت گرفته، آثار سود و زیانی حادثه مذکور در صورت داشتن خسارت کلی مورد بیمه، حداکثر مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ دلار خواهد بود که اثر قابل توجهی بر عملکردهای مالی بیمه البرز نخواهد داشت.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه البرز که با نماد «البرز» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعالیت دارد، باز است و هیچ گره معاملاتی برای این سهم وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بیمه ای ۷.۳۲ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۴۱ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

 بر اساس این گزارش، پنج سهامدار عمده بیمه البرز، شامل « گروه توسعه مالی مهرآیندگان با ۱۸.۷۵۰ درصد، دولت با ۱۷.۳۴۰ درصد، سرمایه گذاری صبا تامین با ۱۵.۷۷۰ درصد، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان وعشایر با ۱۳.۰۱۰ درصد و سرمایه گذاری توسعه معین ملت با ۱۰.۵۰۰ درصد» است.
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 20040
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *