۰
۱۰
طی مصوبه‌ای در مجلس

سقف پاداش پایان خدمت تعیین شد

نمایندگان در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه، 2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 97 با جزء الحاقی 3 بند الف تبصره 12 ماده واحده این لایحه با 141 رأی موافق، 46 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
مجلس - میز نفت
مجلس - میز نفت
به گزارش میز نفت٬ در جزء الحاقی 3 بند الف تبصره 12 آمده است: پاداش پایان خدمت موضوع قانون «پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری کارکنان دولت مصوب 26/2/1375» و اصلاحات آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا و مدیران و کارکنان کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده(76) قانون خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت  تا سقف سی سال که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد، خواهد بود. هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف در اموال عمومی است.

 نمایندگان مجلس ضمن ممنوع کردن هرگونه افزایش حقوق برای مقامات در سال آینده این موضوع را برای اعضای هیئت علمی و قضات مستثنی کردند و در عین حال مصوب کردند که حداکثر میزان افزایش حقوق در سال ۹۷ برای کارکنان دولت ۲۰ درصد باشد.

روسای قوا، معاونان رئیس جمهور، اعضای شورای نگهبان، وزیران و معاونانشان، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان و مدیران ارشد مشمول افزایش حقوق نمی شوند.
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 20512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت بنشینه تماشا کنه خروج کارکنان و نابود شدن شرکت ملی نفت ایران را این حق ماست.
آریو
Iran, Islamic Republic of
ما از این شیخ الوزراء چیزی جز بد گویی در حق منابع انسانی نفت و ضربه زدن به آنان و لجاجت برای قلع و قمع امکانات پرسنل نفت چیز مثبتی ندیدیم. خودشان هم در مصاحبه تلویزیونی اقرار نموده اند.
Iran, Islamic Republic of
به اين ميگن دزدي از جيب كاركنان در روز روشن.
پاداش پايان خدمت يا سنوات مي‌بايستي در پايان هر سال و معادل يك ماه حقوق پرداخت شود كه وزارت نفت اين مبلغ را در پايان خدمت پرداخت مي‌نمايد. بنابراين پول كاركنان در نزد وزارت نفت مانده است و وزارت مي‌بايست در زمان پرداخت آن ، با توجه به تورم موجود مبلغ آن را محاسبه و پرداخت نمايد . ولي اكنون با اين قانون عملا وزارت مقدار قابل توجه‌اي از پول خودمان را به ما نمي‌خواهد بدهد. يعني دزدي در روز روشن.
آریو
Iran, Islamic Republic of
سلام
و.زیر محترم نفت بارها اغلام نموده است که صنعت نفت 100هزار نیروی مازاد دارد ، یک از مهمترین دلایل ضربه زدنها به نیروی انسانی صنعت نفت و تصویب قوانین خلاف مصالح پرسنل این صنعت همین مواضع وزبر محترم نفت بوده است.
حال که همه چیز برای ریزش نیروهای صنعت نفت مهیا شده است ، چرا وزیر محترم بازهم لجاجت بخرج میدهند و اینبار از آنطرف بام میافتند و با درخواست بازنشستگی پیش از موعد کارکنان اضافی ( به قول ایشان) موافقت نمی کنند؟
این چه شیوه مدیریت است؟؟؟
آریو
Iran, Islamic Republic of
لطفا نظرات کارکنان را درج نمایید.
سپهر
Iran, Islamic Republic of
کارکنان صنعت نفت عموما در زمان بازنشستگی بالای 30 سال سابقه دارند با این حساب اولا کسور بازنشستگی این دسته از کارکنان بعد از رسیدن به 30 سال سابقه باید قطع گردد ثانیا مبالغ کسر شده از ایشان باید با احتساب نرخ تورم بازگشت داده شود
آریو
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم به صلاح نباشد، چون کسور بازنشستگی برروی مستمری ماهیانه تاثیر گذار است.
Iran, Islamic Republic of
همانگونه که قبلا به علت بازنشستگی چندین پالایشگاه و پتروشیمی حادثه بوجود آمد حالا نیز به علت رفتن افراد با تجربه بدتر خواهد شد بچه هایمان رادر نقاط محروم هوای بالای 60 درجه و الوده بزرگ کردیم و بچگی نکردند
وبعد از نزدیک به 40 سال حالا آقایانی که در رفاه بوده اند دارند حق افراد را ضایع می کنند جواب خدا را چه می دهید اگر می خواهید کاری کنید بگویید از حالا به بعد پاداش اضافه نمی شود
با تشکر
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
سلام اخه چرا وزیر نفت مخالفت نکرد با این نمایندگانی که بفکر جیب خود و اطرافیانش بوده و هست گناه بچه های زحمت کش شرکت نفت چی بوده که بعد از 37 سال خدمت و بعضی از انها 40 سال خدمت در دمای 50 الی 60 درجه که حال میخوان بازنشسته بشن حقشونو نمیدن حقشان این است که تمام مزایای انها پرذاخت شود 120 میلیون از بابای من زدن یعنی بگم دزدیدن حق من و خانواده ام اخه میخواستین طرح بدین میگفتین کسانی که میخواهن جدید استخدام شرکت نفت بشن نه شامل کسانی 40 سال زجر کشیدن و حال موقع بازنشستگی انها فرا رسیده حقشون پایمال بشه و 30 سال بهش بدن این بود بفکر مردم جان مادرت اینو حذف نکن تا همه بدونن و ببینن که بعد از 40 سال که حالا در سن 60 سالگی بازنشستگی چطور دارن حق شرکت نفتی های عزیز که روزی یک نفر انها دچار اتش گرفتن میشوند و جونشونو بخاطر شماها به خطر میندازن و میمیرن پایمال میکنن با تشکر.
محمد قربانی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
آقای وزیر نفت جناب زنگنه نزیک به بیست 20 سال در نفت زحمت می کشی شما را به کلام خدا قرآن کریم ضامین می کنم و گوا خدا هستی کارکنان بازنشسته سال 96 رییس آموزش محمدآباد 620 میلیون سنوات گرفته اند این حقیر 33 سال خدمت در نفت دارم سال خرداد 98 بازنشسته می شوم جانباز 25 درصد و 21 ماه جهبه دارم اگر سنوات این جانباز حقیر مثل همکار خودم در محمدآباد محاسبه سال 96 نشود از دست اندرکاران که در امر محاسبه سنوات می باشند انها را به کلام خدا قرآن کریم قسم می دهم و شما وزیر نفت باید به خدا جواب دهید با تشکر ..