۰
​همزمان با گشایش نمایشگاه عکس آزادگان شمالی برگزار می‌شود:

کارگاه آموزش عکاسی از پروژه‌های صنعت نفت

همزمان با گشایش رسمی نمایشگاه عکس آزادگان شمالی در بعداز ظهر امروز در خانه هنرمندان ایران، کارگاه آموزشی عکاسی تخصصی از پروژه‌های صنعت نفت نیز برگزار می‌شود.
به گزارش « ميزنفت »، کارگاه آموزشی عکاسی تخصصی از پروژه‌های صنعت نفت، به همت روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و آموزشگاه بین‌المللی عکاسی و تصویربرداری قطره، رأس ساعت ۱۶ عصر امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی عکاسی صنعتی از پروژه‌های صنعت نفت که به‌صورت رایگان در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس آزادگان شمالی، برگزار می‌شود، گواهینامه گذراندن این دوره تخصصی و ویژه، اعطا خواهد شد.

نمایشگاه عکس «آزادگان شمالی» در آستانه افتتاح و بهره‌برداری رسمی از طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی عصر امروز یکشنبه (۲۵ مهر) با حضور نورالدین شهنازی‌زاده؛ مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، کرامت بهبهانی؛ مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی، اکبر نعمت‌الهی؛ مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، محمد ناصری؛ رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مدیران شرکت چینی «CNPC» و جمعی از مدیران و کارکنان شریف صنعت نفت در محل نگارخانه تابستان واقع در خانه هنرمندان ایران، به‌طور رسمی گشایش می یابد.

نمایشگاه عکس آزادگان شمالی که به همت روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از دیروز برگزار شده است، بین ساعات ۱۶ تا ۱۸ در فاصله روزهای ۲۴ تا ۲۸ مهرماه، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

در نمایشگاه عکس آزادگان شمالی، تعداد ۶۰ تابلو عکس در ابعاد ۱۰۰ در ۷۹ سانتی‌متر از علی شکاری، سید نواب حسینی، مهدی رسولی، اوژن معدنچی، غلامرضا حافظ القران و کاووس صادق‌لو، که از مراحل مختلف اجرای طرح توسعه میدان مشترک آزادگان شمالی در غرب کارون گرفته شده، به نمایش گذاشته می‌شود.

شرکت ملی نفت چین (CNPC)، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و خانه هنرمندان ایران، حامیان مادی و معنوی برپایی نمایشگاه عکس آزادگان شمالی به شمار می‌روند.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه عکس آزادگان شمالی، به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، خانه هنرمندان ایران، طبقه بالای نگارخانه تابستان، مراجعه کنند.

طرح توسعه میدان مشترک آزادگان شمالی در ٢ فاز و هریک با ظرفیت تولید ٧٥ هزار بشکه نفت در روز اجرا می شود که بهره‌برداری از آن‎ها، تولید نفت از آزادگان شمالی در مجموع به ١۵٠ هزار بشکه در روز می رسد، هم اکنون فاز نخست این میدان اجرایی شده است و ایران روزانه ٧٥ هزار بشکه نفت از این میدان مشترک برداشت می‎کند.

فاز نخست میدان آزادگان شمالی در قالب قراردادهای بیع متقابل توسعه یافته است. شرکت سی‌ان‎پی‎سی پیمانکار طرح توسعه این میدان است.

نمایشگاه «آزادگان شمالی» که به همت روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) برگزار می شود، ساعت ١٦ تا ١٨ روزهای ٢٤ تا ٢٨ مهرماه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

میدان نفتی آزادگان شمالی بخشی از میدان نفتی آزادگان است که در حدود ١٢٠ کیلومتری غرب اهواز (غرب رودخانه کارون) در منطقه مرز مشترک ایران و عراق در جنوب غرب ایران واقع شد است.
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 15187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *