۰
رئیس یک موسسه سرمایه گذاری خبر داد :

انقلاب شیل نفت همچنان پابرجا

رئیس یک موسسه سرمایه گذاری در بخش نفت تاکید کرد: تصمیم سال گذشته اوپک برای دنبال کردن راهبرد حفظ سهم بازار که موجب افت قیمت نفت شده، شاید بر انقلاب شیل نفت در آمریکا تاثیر منفی داشته ولی آن را متوقف نکرده است.
انقلاب شیل نفت همچنان پابرجا - میز نفت
انقلاب شیل نفت همچنان پابرجا - میز نفت
تام پتری رئیس موسسه سرمایه گذاری "پتری پارتنرز" در یک کنفرانس نفتی تصریح کرد: جایگاه و موقعیت آمریکا به واسطه انقلاب شیل تغییر کرده است. هرچند تصمیم سال گذشته اوپک در خصوص حفظ سهم بازار و عدم کاهش سقف تولید، به ضرر انقلاب شیل در آمریکا بوده ولی آن را متوقف نکرده است.

وی در ادامه افزود: ما نیازهای خود را تامین می کنیم و درجه ای از انعطاف را برای عرضه نفت و گاز طبیعی به سایر کشورها خواهیم داشت. البته این مساله بستگی زیادی به تصمیم رئیس جمهور بعدی آمریکا دارد.

تام پتری تاکید کرد: در شرایطی که قیمت نفت پایین است پیش بینی سناریوهای آینده سخت خواهد بود و این در شرایطی است که هنوز یک سال از دوره ریاست جمهوری باراک اوباما باقی مانده است.

وی پیش بینی کرد: اوپک در سال 2016 میلادی قادر به حفظ راهبرد کنونی خود نخواهد بود و در نهایت مجبور خواهد شد تا در سیاست های تولید بازنگری کند.

وی افزود: سال آینده دوره پرچالشی برای تولیدکنندگان نفت و گاز جهان خواهد بود چرا که با مسائل زیادی در زمینه عرضه و تقاضا روبرو خواهند شد. جهان با واکنش های ناخواسته ای در قبال تحولات ژئوپلیتیکی روبرو شده است.
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 10324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *