۰

سقف برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت

تعدادی از بانک‌های خصوصی و دولتی کشور طی اقدامی سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز را از ۲۰۰ هزار به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.
به گزارش گروه وبگردی «ميزنفت» ،تعدادی از بانک‌های خصوصی و دولتی کشور به‌تازگی سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز خود را افزایش داده‌اند، این در حالی است که بانک مرکزی مصوبه‌ای در این خصوص نداشته است.

بررسی‌های میدانی از سطح شهر حکایت از آن دارد که این بانک‌ها سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز را که پیش از این ۲۰۰ هزار تومان بود به حداکثر ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده‌اند، البته این امکان در دستگاه‌های خودپرداز تعدادی از بانک‌ها قابل مشاهده است و در تعدادی دیگر نیز ترفند جداگانه‌ای به کار گرفته شده است، برای این مورد می‌توان بانک‌هایی را مثال زد که به‌صورت اسمی در دستگاه‌های خودپرداز حداکثر ۲۰۰ هزار تومان را به‌صورت نقد پرداخت می‌کنند ولی به‌صورت عملی مشتری اگر بخواهد سقف بیشتری از ۲۰۰ هزار تومان را برداشت کند می‌تواند در ۲ مرحله این خواسته خود را برآورده کند.

بنابراین هم‌اکنون تعدادی از بانک‌ها سقف حداکثر ۵۰۰ هزار تومان و تعداد دیگر حداکثر ۴۰۰ هزار تومان را برای برداشت نقدی از دستگاه خودپرداز به کار گرفته‌اند؛ ناگفته نماند که به‌تازگی در دستگاه‌های خودپرداز این بانک‌ها هنگام برداشت وجه گزینه ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومانی نیز اضافه شده است.

این اتفاق البته برای مشتریان همین بانک‌ها عملی است به‌گونه‌ای که دارنده کارت مبدأ می‌تواند از بانکی که (مبدأ) سقف برداشت نقدی را افزایش داده بیش از رقم تعیین شده توسط بانک مرکزی برداشت کند.
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 1160
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *