۰
۳۶
خادمی دوباره تایید شد

«هدایت نفت» به بهارستان

با آغاز رسمی فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای انتخاباتی فعالیت خود را آغاز کردند که در میان مدیران برجسته نفتی، تنها هدایت الله خادمی از حوزه ایذه و باغملک در راند آخر انتخابات قرار دارد.
هدایت الله خادمی - عصر نفت
هدایت الله خادمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، هدایت الله خادمی که در مرحله تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، تاییدیه این نهاد را دریافت کند که پس از اعتراض نامزدهای دیگر به رد صلاحیتشان، هدایت الله خادمی به طور عجیبی صلاحیتش احراز نشد. پس از اعتراض وی به حکم شوای نگهبان و ارائه اسنادی که نشان می داد این شورا دچار سوءتفاهم شده است باردیگر صلاحیت وی تایید شد و به انتخابات بازگشت.

این در حالی است که شنیده می شد جریانی خاص به دنبال پرونده سازی علیه وی و سیاه نمایی در حوزه انتخابی وی بود که ریشه آن به اختلاف عمیق خادمی و دلال های صنعت حفاری بر می گردد.

مدیرعامل سابق خفاری شمال سال گذشته به بیکاری حفاران ایرانی و اشتغال کارگران هندی در پروژه حفاری فاز 13 پارس جنوبی اعتراض کرد که تاوان این اعتراض برکناری وی از مدیریت حفاری شمال بود.

خادمی معتقد بود تا زمانی که ایرانی ها می توانند در پروژه ها حاضر شوند حذف این نیروها و اشتغالزایی برای هندی ها به ضرر منافع کشور است که به مذاق دلال های صنعت خفاری خوش نیامد. خادمی که از مدیران خوشنام صنعت نفت است تنها امید نفتی ها برای حضور در مجلس است چرا که بیشتر نامزدهای انتخاباتی نفتی یا تایید صلاحیت نشدند و یا انصراف دادند.

محسن دلاویز مدیرعامل سابق شرکت نفت پاسارگاد و از مدیران صندوق های بازنشستگی نفت هفته گذشته انصراف خود را از حضور در این دوره از انتخابات اعلام کرد. گفته می شد وی سهمیه بیژن نامدار زنگنه در ائتلاف اصلاح طالبان بود که در غربالگری نهایی اصلاح طلبان از فهرست حذف شد و انصراف داد.

بر عکس دلاویز، خادمی به هیچ گروه و جریانی وابستگی نداشته و یطور مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده است.معاون اسبق شرکت ملی حفاری در شهر خود یعنی ایذه از محبوبیت بالایی برخوردار است به نحوی که پس از تایید صلاحیت وی، حال و هوای شهر ایذه انتخاباتی تر و امیدوارانه تر شد.

منابع محلی از صدربودن خادمی در نظرات مردم می گویند و وی را شانس نخست نمایندگی مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می دانند مگر آنکه اتفاق خاصی رخ دهد؛ اتفاقی شبیه حواشی که برای وی در پروسه تایید صلاحیت ها ایجاد شد.

گفتنی است چند ماه پیش از آغاز ثبت نام ها برای مجلس، گمانه زنی های فراوانی از کوچ تعدادی از مدیران نفت از سمتها به مجلس شنیده شد که با استعفای سید عماد حسینی و محمد حسین پیوندی این گمانه زنی تقویت شد. با این وجود هیچ یک از گزینه های وزارت نفت برای حضور در مجلس موفق به این مهم نشدند تا تنها شانس صنعت نفت گزینه ای غیرسفارسی و مستقل به نام هدایت الله خادمی باشد.

ميزنفت گزارش ویژه ای را از تخریب چهره وی توسط دلال های حفاری را فردا منتشر می کند.
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب: 12099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حفاري شمال
Iran, Islamic Republic of
با تبريك به تمامي مجموعه نفت اميدوارم انسانهايي همانند مهندس خادمي كه به معناي واقعي خدمتگذار مردم و خصوصآ قشر نفتي بوده وارد مجلس شده و از ورود افراد غير متخصص كه هيچگونه دغدغه اي نسبت به مشكلات مردم نداشته و فقط دنبال منافع شخصي و رضايت بالادست حتي به قيمت بيكار نمودن مردم بجاي توسعه كار و اشتغال زايي باشند جلوگيري بعمل آيد خاطر نشان ميگردد قدر و جايگاه جناب مهندس خادمي هم اكنون در شركت حفاري شمال با وجود فردي غير متخصص بجاي ايشان بسيار احساس ميگردد.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
خادمی مرد بزرگ صنعت نفت
امیدوارم در انتخابات به مجلس راه پیدا کنی و روی خیلیا رو کم کنی
امید
Iran, Islamic Republic of
با تایید صلاحیت هدایت الله خادمی، خناسان در آتش درونی شان می سوزند و اگر نماینده شوند دیگر کار برایشان تمام است
ایذه ای
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یه ایذه ای شک ندارم که انتخابات مال خادمیه. اونایی که فکر میکنن با پرونده سازی و تخریب میتونن هدایت خادمی رو از چشم بندازن کور خوندن. فق کافیه یه بار بیان ایذه تا بفهمن محبوبیت مهندس چقدر بالاست
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت اقای خادمی بزرگ مرد دیار بختیاری نشین ایذه امیدوارم که اینبار شما بعنوان وکیل مردم ایذه وباغملک برکرسی ریاست بنشینید واز حق مردم وجوانان این خطه دفاع کنید وامیدوارم شیرمردی مثل شما پا جای پای بزرگ مردی همچون مرحوم قلی شیخی بگذارید واین دوره رای مردم توسط افرادسود جو و عیاش وپای منقل وبافور بدست وتو نشه وبه دست فرد لایق این کرسی که برازنده اش که شما هستی برسدبازهم امیدوارم که خاطره تلخ اقای برات قبادیان دانشمند بزرگ این خطه برای شما تکرار نشود بنده هنوز باور ندارم که اقای قبادیان که نزدیک هشت هزار رای بیشتر از رقیب داشته درکمال ناباوری درنهایت مغلوب پولهای کثیف وکلان عده ای بافور بدست وبانفوذ شده باشد لذا از شما خواهش میکنم مواظب لابی وتبانی این افراد باشید حق این جوانان در محافل این افراد دود نشود
(( بامیدتوفیق روز افزون برای بزرگ مرد وبزرگ مردان دیارمان))
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها طی چند ماه گذشته علیه ایشون حرف زدن و سخنرانی کردن اما دیروز خودشون فهمیدن بی فایده اس. حتمادیدن که بعد تایید صلاحیت خادمی ایذه چقدر غرق در شادی شد. ایشالا هفته بعد همین موقع جشن شادی می گیریم
هداوند
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر عزیز صنعت حفاری هدایت الله خادمی
بگذارید پول خرج کنند برای تخریب شما
نمی دانند شما عزیز خدا و مردم شهرمان هستید
Iran, Islamic Republic of
روایت میرکاظمی از فشار برخی استانداران به فعالان اقتصادی برای کمک به یک جریان سیاسی در انتخابات
خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
خوزستان
درود خدا بر مرد نیک سیرت صنعت نفت
مدیری لایق و دلسوز
افتخار میکنم که ایشون برای نمایندگی یکی از شهرهای خوزستان کاندید شدند
شاهرخ
انشالله خدا خیرشان دهد
ایشان بسیار مرد بزرگوار و خوبی هستند
همکار قدیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی، امیدوارم شما را در مجلس ببینم. زحمات شما در حفاری شمال قابل ستایش است و قدردانی. قدر شما را ندانستند و نمی دانند
نیستید که ببینید چه بلایی سر حفاری شمال آورده شده
حفارچی
Iran, Islamic Republic of
برادر آخه مجلس رفتنت چی بود؟؟؟ رفتی ما رو سپردی به امون خدا اخراج شدیم
غلام
Iran, Islamic Republic of
احسنت. اقبال بالايي دادر.
نوزري ر
Iran, Islamic Republic of
صد در صد رييس بعدي كمسيون نفت ايشون هستن
هاشمي
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر اين بزرگ مرد بختياري
حسنتاش
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز. بر شما تبريك ميگوييم به اميد پيروزي
طبرسی
Iran, Islamic Republic of
بشخصه احترام فراوانی برای آقای خادمی قائل هستم هرچند که با برخی کارهاش موافق نبودم. یادمه یک سایتی نوشته بود که ایشان حفاری شمال رو از یک شرکت زیرپله ای به یک شرکت بین المللی تبدیل کردند. شاید خیلی ها خرده بگیرند که اغراق شده است اما کسانی مثل من که در حفاری شمال بوده اند بخوبی این مورد رو درک کردند.خادمی یه خصوصیت ویژه داشت و اونم اینکه خط قرمزش کارگران ایرانی بودن. واقعا میدیدم چطور برای کارگران حفاری شمال می جنگید و روبروی همه می ایستاد. مشکل صنعت نفت ما نبود چنین ادماییه که انشالله تو مجلس بتونه بهتر کار کنه
Iran, Islamic Republic of
مهم ترین ویژگی خادمی ساده زیست بودنش بود. ایشون با تاکسی می رفت سرکا رو با تاکسی مرفت خونه. ماشین شخصیش هم یک جی ال ایکس بود که کمتر استفاده می کرد. حالا شما این بنده خدا رو مقایسه کنید با مدیرای دیگه که چه برو بیایی برای خودشون راه انداختن
رضايي
Iran, Islamic Republic of
در زمان مديريت ايشان در حفاري شمال كسي اخراج نشد و هيچ كارگري شرمنده خانواده اش نبود ولي متاسفانه بعد از اينكه ايشان از اين شركت رفت فاجعه شد.
ورزا
Iran, Islamic Republic of
مردی غیور و دانشمند از خطه زاگرس
خدابنده
Iran, Islamic Republic of
انشالا با راي بالا وارد مجلس بشن.
جلالوند
Iran, Islamic Republic of
اقاي مهندس خادمي خيلي دوست داريم. به اميد موفقيتتون
شباهنگ
Iran, Islamic Republic of
اسطوره کشف نفت در خزر
متخصص نفتی
Iran, Islamic Republic of
مردی دلسوز , مردمدار , متخصص و متعهد که شرکت حفاری شمال در دوران ایشان به اوج شکوفایی رسید
طباطبايي
Iran, Islamic Republic of
من براي راي دادن به شما به ايذه ميام. چون واقعاً مردي
پختاری
Iran, Islamic Republic of
جسور و توانمند و مردی وطن پرست که مردانگی را فدای دکل های هندی نکرد
لطفی
Iran, Islamic Republic of
تنها مرد نفتی که ریاست کمیسیون انرژی برازنده ایشان است
جهانبانی
Iran, Islamic Republic of
مهمترین خصوصیت مهندس خادمی , خاکی بودن و بی اداعا بودن می باشد دعای ما همراهت
سعید کربلای 5
Iran, Islamic Republic of
یاد جنگ بخیر هدایت... یاد باد آن روزگاران یاد باد
بعیدی
Iran, Islamic Republic of
من نه ایذه ای ای هستم نه خوزستانی. ترکمن هستم و با فوق لیسانس دستفروشی میکردم. یه بار آقای خادمی رو دیدم و فهمیدم که ایشان مدیرعامل یک شرکت هستند. مشکلم را با ایشان در میان گذاشتم و ایشان با بررسی فنی توانایی های من و مدارکم دستور داد بنده را استخدام کنند. این را گفتم تا پاسخی باشد برای آنهایی که می گویند آقای مهندس فقط ایذه ای ها را بر سر کار آورد
موسایی
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی قدر تو و امثال تو رو در نفت نمی دانند. مجلس سنگر جدیدت باشد به حق همه خوبی هایی که به کارکنان حفاری شمال کردی
Iran, Islamic Republic of
با تو پیمان می بندیم هدایت خان
ایذه
Iran, Islamic Republic of
ورود خادمی به بهارستان می تواند مرحمی بر زحم مردم ایذه و صنعت نفت باشد
درودبر آزاد مردان
Iran, Islamic Republic of
میبینم روزی رو که جای مروی تو کمیسیون انرژی مجلس نشسته باشه یعنی؟
نمتاماتمنا
Iran, Islamic Republic of
مدافع نفت و نفتی ها. شنیدم نامه ایشان را زدند که دیگر کارمند نفت نسیتند. آقای جوادی که این نامه رو زدی بدان که امثال خادمی اگر نفتی نباشن چه کسی نفتی است؟ خود شما به اندازه خادمی فنی و نفتی نیستی بعد ایشان را نفتی نمی دانی؟!!!
برای نفتی های واقعی هر کسی نفتی نباشدخادمی هست و خواهد بود. خدا پشتوانه اش است و ما هم کمکش خواهیم کرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام. به اطلاع میرساند آقای سید فواد آلبوشوکه، کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز از حوزه انتخاباتی خرمشهر و مینوشهر کاندیدا شده اند. ما شاهد یک رقابت سنگین در این حوزه ی انتخاباتی هستیم.