۰
تشدید تلاش ها برای تخریب خادمی

گناهش فقط اخراج دلال ها بود!

در حالی که پرونده سازی و حاشیه سازی دلال های صنعت حفاری برای مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال در پروسه تایید صلاحیت هدایت الله خادمی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بن بست رسید، این جریان قصد دارد با تخریب چهره وی مانع رسیدنش به بهارستان شوند.
هدایت الله خادمی - عصر نفت
هدایت الله خادمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، در حالی که پرونده سازی و حاشیه سازی دلال های صنعت حفاری برای مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال در پروسه تایید صلاحیت هدایت الله خادمی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به بن بست رسید، این جریان قصد دارد با تخریب چهره وی مانع رسیدنش به بهارستان شوند.

ریشه این بداخلاقی ها به روزهایی برمی گردد که خادمی در دولت گذشته جایگزین اصغر رفیعی - یکی از نزدیکان غلامحسین نوذری- در شرکت حفاری شمال شد. خادمی پس از حضور در این شرکت متوجه قرارداد حفاری شمال با چهره های نام آشنایی همچون رضا مصطفوی طباطبایی شد که بابت انجام اموری ساده، درآمدهای هنگفتی کسب می کردند. با توجه به ماهیت دلالی طباطبایی و شرکای وی، تصمیم بر آن شد تا قرارداد فسخ شده و شرکت حفاری شمال با تجهیز خود به امکانات و نیروی انسانی، با آن ها خداحافظی کند. خرید چند دکل زیر قیمت دلال ها و کور کردن منابع درآمدی آن ها با حقوق بیت المال از سوی خادمی، وی را روبروی دلال ها قرار داد.

زمانی که شرکت پتروپارس ترجیح داد حفاری شمال را از فاز 13 کنار گذاشته و کار را با شرکت هندی آبان ادامه دهد، خادمی معترض شد و همین اعتراض با سیاه نمایی دلال ها و البته اصرار خادمی بر پشت پرده بودن دلال ها در این چالش، کار را برای وی سخت کرد. تعدادی از چهره های حوزه نفت اما به دلیل همبستگی با دلال ها علیه وی جبهه گرفتند و قصد داشتند وی را در منگنه قرار دهند تا به روند پیش از حضورش در حفاری شمال ادامه دهد.

مدیرعامل وقت حفاری شمال بک سال روبروی این جریان ایستاد تا آنکه با حکم سعیدی کیا از حفاری شمال کنار گذاشته شد. در همان روزها صدای آمریکا یکی از تلویزیون های وابسته به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران که طی چند سال اخیر با پخش بخش های خبری پرچالش سعی کرده چهره ای «مافیایی» به ایران نسبت دهد با حملات شدید خود به مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال، برکناری وی را یک تصمیم درست و منطقی از سوی مردان پشت پرده این تصمیم جلوه دهد.

علی رضا نوری زاده مجری این برنامه در بخشی از برنامه شبانه خود در قامت یک مرد مطلع از واردات دکل حفاری گفت: خادمی به درخواست چینی ها برای واردات دکل حفاری با فاینانس 4 ساله پاسخ رد داد در حالی که می توانست با آن ها کار کند. وی به طور مشخصی از خادمی انتقاد کرد که چرا برای واردات دکل های چینی با دلال ها وارد مذاکره نشده است!

این مجری متوهم که به «مجری اجاره ای» و «پول پرست» شهرت دارد و حتی در یکی از برنامه های خود عبدالمالک ریگی را ستوده بود، با دفاع جانانه از وزیر نفت ایران، اقدام وی را تایید و تمام قد از آن حمایت می کند که در نوع خود بسیار عجیب است. در این برنامه که به شخصیت های اصلی نظام توهین های مکرری می شود خادمی به صورت جالبی مورد تخریب قرار می گیرد.

اما دلیل حمایت شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا از برکناری خادمی و پشتیبانی از برکنار کنندگان وی چیست؟ براساس این گزارش، رضا مصطفوی طباطبایی یکی از سرحلقه های فساد که در دولت گذشته به واردات دکل و معاملات نفتی راه پیدا کرده بود به سبب نسبت فامیلی همسر خود با سعید کریمیان، رئیس شبکه صهیونیستی «جم تی وی»، مبلغی را در اختیار علی رضا نوری زاده قرار می دهد تا «بلبل آمریکا» در شبکه صدای آمریکا، از برکناری خادمی حمایت کند.

رضا مصطفوی طباطبایی با پرداخت مبلغی به نوری زاده از اقدام هم تیمی های خود در ایران پشتیبانی می کند. طباطبایی که 87 میلیون دلار از منابع بیت المال را به جیب زده است این روزها با حضور «نامحسوس» خود در رسانه های ضد انقلاب به ایجاد انحراف در بررسی این پرونده پرداخته و با خطی که از شرکای خود در ایران می گیرد، در صدد معرفی افرادی دیگر در پرونده دکل گمشده است تا دوستان وی با خیالی راحت به فعالیت های اقتصادی خود مشغول باشند.

حالا این روزها، همان دلال ها با انتشار شب نامه ها در خوزستان سعی دارند خادمی را یکی از سرحلقه های اصلی دکل گمشده معرفی کنند ریشه آن به اخراج دلال ها از حفاری شمال بر می گردد.

 
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 12121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *