۰
۱
اختصاصی ميز نفت/

«الف.م» چرا بازداشت شد؟

پس از بررسی های صورت گرفته مشخص می شود گروه برنده این قرارداد پیشنهادی فراتر از سایر پیشنهاد از جمله یک شرکت خارجی معتبر می دهد اما به عنوان برنده معرفی می شود که فرد بازداشت شده در ارتباط با این موضوع دستگیر می شود.
«الف.م» چرا بازداشت شد؟
به گزارش ميزنفت، پس از آغاز بازداشت های نفتی طی چند ماه اخیر یکی از مدیران شرکت پتروپارس هم دو شب پیش توسط نهادهای امنیتی- قضایی بازداشت شد تا موج دستگری مدیران متخلف تشدید شود.

در جدیدترین بازداشت صورت گرفته یکی از مدیران شرکت پتروپارس به محض خروج از محل کار خود در سعادت آباد بازداشت شد که منابع آگاه دلیل بازداشت وی را نقش آفرینی وی در یکی از پروژه های مهم پارس جنوبی عنوان می کنند.

«الف.م» یکی از وابستگان نسبی مدیران مطرح نفت است که این روزها زمزمه مدیریتش بر شرکت ملی نفت شنیده می شود. یک منبع آگاه با بیان این مطلب به خبرنگار ميزنفت گفت: در دولت نهم بود که سازمان بازرسی کل کشور به یک قرارداد در این شرکت مظنون می شود و از همان روزها این قرارداد را زیر ذره بین می برد. پس از بررسی های صورت گرفته مشخص می شود گروه برنده این قرارداد پیشنهادی فراتر از سایر پیشنهاد از جمله یک شرکت خارجی معتبر می دهد اما به عنوان برنده معرفی می شود که فرد بازداشت شده در ارتباط با این موضوع دستگیر می شود.

این قرارداد به قدری دارای تردیدهای بسیار است که مدیران و کارمندان پتروپارس آن را «تابلو» نامیده اند و مدیریت فعلی پتروپارس هم در این زمینه نقشی نداشته است. همین موضوع باعث شده است تا کمترین مقاومتی از سوی شرکت پتروپارس برای بازذاشت این مدیر نفتی صورت گیرد.

«الف.م» هم اکنون در بازداشت بسر می برد و مشخص نیست جز این پرونده که وی مسول اصلی آن است آیا پرونده دیگری برای وی تشکیل شده است یا خیر. روز گذشته خبرگزاری فارس از بازداشت وی خبر داد و در پایان خبر خود به فاز 12 اشاره کرده است که در نوع خود قابل تامل است.
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۶
کد مطلب: 12159
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Romania
قراردادهای زیادی در پ پ از کانال غیر صحیح به پیمانکاران واگذار شده چرا ؟؟؟

این مورد سیاسیه !!!!