۰
تکمیلی/

وضعیت نفتی ها در انتخابات مجلس

سودانی، میرکاظمی، جعفری،موسوی نژاد، انصاری، بهمئی، مروی و ... از حضور در مجلس بازماندند./ هدایت الله خادمی مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال نیز با اختلاف حدود 2 هزار رای پس از سید جمال طباطبایی در رتبه دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک قرار گرفته است. خادمی با کسب 22 هزار رای در دور دوم انتخابات این حوزه رقیب طباطبایی خواهد بود.
صندلی مجلس - عصر نفت
صندلی مجلس - عصر نفت
به گزارش ميزنفت،با آغاز شمارش آرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخی اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مدیران سابق نفتی در انتظار اعلام رسمی نتایج هستند.

* آنچه که از اخبار غیر رسمی منتشر شده است نشان می دهد از کمسیون انرژی تا لحظه انتشار این خبر، علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس موفق به کسب آرای کافی نشده و هاجر چنارانی بجای وی به مجلس می رود.

*حیبن امیری خامکانی هم با کسب 65 درصد آرای مردم زرند به عنوان کاندیدای مورد حمایت دولت راهی مجلس شده است.

*جلیل جعفری هم از حوزه خلخال و کوثر هم موفق به کسب آرای نخست مردم شهر خود نشد و از حضور در مجلس بازماند.

* غلامرضا تاجگردون با کسب حدود 70 هزار رای به عنوان نماینده گچساران راهی مجلس شد تا علی فولادی وندا رقیب وی بازنده انتخابات باشد.

*هدایت الله خادمی مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال نیز با اختلاف حدود 2 هزار رای پس از سید جمال طباطبایی در رتبه دوم انتخابات حوزه ایذه و باغملک قرار گرفته است. خادمی با کسب 22 هزار رای در دور دوم انتخابات این حوزه رقیب طباطبایی خواهد بود.

*از حوزه عسلويه، جم و كنگان هم حسين بردستاني به عنوان یک چهره نفتی نتوانست در رقابت با سكينه الماسي پیروز شود تا الماسی به عنوان یکی از كانديداهاي مورد حمايت دولت راهی مجلس شود. همچنین موسی احمدی نمانیده پیشین این حوزه در کمیسیون انرژی و مجلس نهم بود.

*سید مسعود میرکاظمی هم از حوزه انتخابی تهران نتواسنت نماینده تهرانی ها در مجلش شود تا خیال وزارت نفت از حذف یک متقد جدی راحت باشد.

*سید مهدی موسوی نژاد هم به عنوان نماینده منتقد وزارت نفت٬ رقابت انتخاباتی را در حوزه دشتستان به محمد باقر سعادت واگذار کرد.

*محمد سعید انصاری نمانیده آبادان نیز نتوانست به مجلس راه پیدا کند تا جلیل مختار بهارستان نشین شود. همچنین جواد سعدون زاده هم قافیه را به جلیل مختار باخت تا دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم نیز ار حضور در مجلس باز بماند.

*ناصر سودانی دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم نیز از راهیابی به دور دوم انتخابات شهر اهواز بازماند تا وی نیز دیگر جامانده از بهارستان باشد.

*همچنین از ماهشهر خبر می رسد حبیب آقاجری عضو فعلی کمیسیون انرژی و علی گلمرادی به دوره دوم انتخابات راه یافته اند.

*از رامهرمز خبر می رسد که شمس الله بهمئی نماینده فعلی این شهر و عضو کمیسیون انرژی با 18 هزار رای موفق به حضور در مجلس نشد.

*از حوزه انتخابی اندیمشک، فریدون حسن‌وند عضو کمیسیون انرژی در مجلس هشتم نیز به مجلس راه یافت.

* تا این لحظه محمودرضا ضرغامی از بهبهان، عبدالله سامری از خرمشهر، پاپی از دزفول،قاسم ساعدی از دشت‌آزادگان و هویزه، اقبال محمدیان از رامهرمز و رامشیر ، مجید ناصری‌نژاد از حوزه انتخابیه شادگان، سید راضی نوری از شوش و سهراب گیلانی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند به مجلس راه پیدا کردند که به جز ضرغامی سایر راه بافتگان از اصولگرایان هستند.

* سیدسعید حیدری‌طیب عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم نیز رای پنجم را در حوزه انتخابی کرمانشاه از آن خود کرد تا خود را برای مرحله دوم آماده کند. گفتنی است عبدالرضا مصری و  سید قاسم جاسمی بطور مستقیم به بهارستان می روند.

 
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 12220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *