۰
۷
خبری از صرفه جویی در POGC نیست

کلاس فرانسه برای صنعت انگلیسی!

در حالی که اوضاع مالی صنعت نفت از وضعیت بدی برخوردار است یکی از شرکت های نفتی بدون توجه به موضوع صرفه جویی در هزینه ها، کلاس های زبان فرانسه برای کارکنان خود برپا کرده است.
کلاس فرانسه برای صنعت انگلیسی!
به گزارش ميزنفت، شرکت نفت و گاز پارس کلاس هایی را برای آموزش زبان فرانسه در نظر گرفته است که مشخص نیست دلیل انتخاب این زبان چیست؟

این کلاس ها صبح ها از ساعت 7 تا 8 و نیم صبح برقرار است تا کارکنان با زبان فرانسه آشنا شوند. این که به چه دلیل آموزش زبان فرانسه برای آموزش انتخاب شده است سوالی است که مسولان این شرکت باید به آن پاسخ دهند چرا که زبان نفت زبان انگلیسی است و فرانسوی در آن جایگاه مشخصی ندارد.

این کلاس ها قرار است در 18 جلسه برگزار شود و بدون تردیدخروجی مشخصی برای این شرکت ندارد و به نوعی پر کردن سطور فعالیت های آموزشی است.
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 12930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد ...!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا" که ...
از عسلویه
Iran, Islamic Republic of
مسئولین مربوطه توضیح دهند که چرا آموزش زبان فرانسه در صنعت نفت برقرار کرده اند ؟ ضرورت اینگونه دوره ها چیست ؟ چقدر هزینه شده است و تا کجا ادامه خواهد داشت ؟ اثرات آن در بهبود وضعیت کار و بهره وری سازمان چه بوده است ؟ مبنای انتخاب مجریان این دورهها چیست ؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا توجهی به خروجی آن وجود ندارد و کسی که نور چشمی این شرکت هست باید درخواست و پیگیر تشکیل کلاس فرانسه باشد و طوری تبلیغ کند که کارکنان حضور پیدا کنند!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر آموزش زبان عربی برگذار میکردند ممکن بود برای درک و فهم قرآن و علوم دینی باشه ولی فرانسوی هیچ توجیهی ندارد مگر تصمیمات و اقدامات غیر مفید به هزینه دولت و برای زمینه سازی وابستگی بیشتر. این فعالیتها برخلاف اصول اقتصاد مقاومتی است.
0660
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان من
یعنی واقعا متوجه نیستید که زندگی خرج داره؟ در شرکت ما باید 300 نفر مدارک مدیریت پروژه داشته باشند و اصلا مهم نیست افراد شرکت کننده در این دوره ها هم اکنون یا در آینده چه نقش و وظیفه ای در شرکت بلحاظ تخصص خواهند داشت. آنچه مهم است این است که زندگی خرج داره و هر چه کلاسها پربارتر، بهتر. جالب اینه که بنظر نمی رسد که هیچ یک از افرادی که موفق به اخذ این مدارک شده اند، به این زودیها نقشی بیشتر از آنچه هم اکنون عهده دار هستند، در آینده شرکت پیدا کنند.
Iran, Islamic Republic of
از نهادهای نظارتی و بخصوص بازرسی کل کشور میخواهیم که بیایند رسیدگی کنند که شرکتی که حق و حقوق کارکنانش را نمیتواند بدهدچرا بودجه را صرف آموزش زبان فرانسه میکند ؟