۰
۱
رابطه سرد جوادی و هدایت زاده

هدایت زاده در نفت چه می کند؟

هدایت زاده پیش از این نیز در جلسات وزیر نفت نیز شرکت می کرد که بیانگر رابطه عمیق این دو چهره وزارت نفت است. ساختار سازمانی شرکت ملی نفت و ایجاد معاونت بین الملل، روی کاغذ بیانگر اهمیت این معاونت در تصمیم گیری هاست اما تنها جایی که نمی توان هدایت زاده را مشاهده کرد جلسات مدیر مستقیم وی یعنی رکن الدین جوادی است.
حضور هدایت زاده در جلسه وزیر نفت با کره ای ها
حضور هدایت زاده در جلسه وزیر نفت با کره ای ها
به گزارش ميزنفت، سید مجید هدایت زاده راهی به جلسات بین المللی مدیرعامل شرکت ملی نفت ندارد؛ با وجود اینکه هدایت زاده معاون بین الملل شرکت ملی نفت است و قاعدتا باید جوادی را در دیدارهای خارجی همراه کند اما تا به امروز یکبار هم در کنار مدیرعامل شرکت ملی نفت و جلسات وی دیده نشده است.

جوادی که با بی اقبالی حکم مدیریت هدایت زاده را امضا کرده است روابط بسیار سردی با او دارد و سعی می کند با وی روبرو شود؛ هدایت زاده نیز بیشتر وقت خود را صرف جلسات خارجی وزیر نفت می گذارد و در بیشتر این جلسات حضور ویژه ای دارد و حتی در برخی مذاکرات جایگزین امیر حسین زمانی نیا می شود.

دیروز که کره ای ها به وزارت نفت آمدند هم زنگنه با آنها جلسه داشت و هم جوادی اما همانطور که در تصاویر مشاهده کنید خبری از هدایت زاده در جلسه جوادی نیست؛ او در کنار زمانی نیا و زنگنه نشسته بود و خودش هم علاقه ای به کارکردن با جوادی ندارد هر چند که معاون اوست.


*دیدار دیروز جوادی با مقامات کوگس



*حضور هدایت زاده در جلسه وزیر نفت با کره ای ها



هدایت زاده پیش از این نیز در جلسات وزیر نفت نیز شرکت می کرد که بیانگر رابطه عمیق این دو چهره وزارت نفت است. ساختار سازمانی شرکت ملی نفت و ایجاد معاونت بین الملل، روی کاغذ بیانگر اهمیت این معاونت در تصمیم گیری هاست اما تنها جایی که نمی توان هدایت زاده را مشاهده کرد جلسات مدیر مستقیم وی یعنی رکن الدین جوادی است. این هم از عجایب مدیریت نفت است که زیر مجموعه یک زیر مجموعه کنار دست وزیر می نشیند و نهاد مسول خود را به فراموشی می سپارد!
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 13148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کاربر
Iran, Islamic Republic of
هدایت زاده در نفت چه می کند؟
هدایت زاده در نفت حال میکنه و از زندگی لذت میبره!
خوش به حالش!