۰
۱۹
نگاهی به آخرین اخبار جابجایی ها

مدیران آینده تاسیسات دریایی و پتروپارس

تغییر و تحولات در شرکت های توسعه ای و پیمانکاری زودتر از سایر شرکت ها آغاز شده است بطوری که شنیده می شود احمد رحمانی به عنوان مدیرعامل تاسیسات دریایی و محمد حسن میرزایی به سمت مدیرعاملی پتروپارس منصوب خواهد شد.
مدیران آینده تاسیسات دریایی و پتروپارس
به گزارش ميزنفت٬  این تغییر و تحولات در شرایطی رخ می دهد که با رفتن غلامرضا منوچهری از شرکت تاسیسات دریایی به معاونت توسعه شرکت ملی نفت٬ برنامه ویژه ای برای بازسازی بخش توسعه نفت آغاز شده است.

چند روز پیش محمد جواد شمس مدیرعامل پتروپارش با حضور در میان همکاران خود در فاز 19 پارس جنوبی ضمن حلالیت طلبیدن از آنها رسما اعلام کرد تا چند روز دیگر مدیرعامل جدید معرفی می شود. در میان افرادی که کاندید جایگزینی وی هستند نام محمد حسن میرزایی جدی تر از نام سایرین است. میرزایی در دوران حضور منوچهری در پتروپارس٬ معاون مهندسی این شرکت بود که پس از حضور شمس از این شرکت جدا شد و طی چند سال اخیر در تاسیسات دریایی گذر ایام کرد.

رحمانی نیز از افراد نزدیک به منوچهری است که در دوران حضور منوچهری در آبفا٬ معاون وی بود. رحمانی سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد و دبیر هیات جلسات  هیئت مدیره تاسیسات دریایی نیز بود.
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 13174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این آقای میرزایی در حد مدیر عاملی پتروپارس نیست!!!!

انشاالله یک فرد لایق و سالم برای این شرکت انتخاب بشود.....
احسان
Romania
بنظر شما آیا شمس لایق این سمت بود؟ ایا پتروپارس امروز با پنج سال پیش قابل مقایسه است؟
Iran, Islamic Republic of
بله بود
Iran, Islamic Republic of
بله واقعاکاردان وکاربلدبودمدیرشایسته بود
Iran, Islamic Republic of
ای کاش خود آقای منچهری برمیگشتن به پتروپارس، بلکه سروسامونی به اوضاع بدن.
Iran, Islamic Republic of
سلام‌ بله لایق وشایسته هست جناب میرزایی
هر کسی مدیر شد اولین اقدامس باید برکناری بی تحربه های کم سواد از پست های مدیریتی شرکت باشذ و باند بازی را از بین ببرد.هنوز هستند مدیران قدیمی کارکشته که میتوان از انها مشورت بگیرند
مهرداد
Romania
هیچگاه زمان و مکان اعلام و شیوه اعلام برکناری دکتر منوچهری را در هتل اوین و در هنگام همنشینی و ایجاد روحیه و انگیزه با پرسنل متولد دیماه و پیگیری مشکلات و موانع انگیزشی پرسل را فراموش نمیکنم ، رفتن دکتر منوچهری بزرگترین ضربه برای تخریب پتروپارس بود ، حالا رفتن شمس ... را ببینید ، رفتن با خوشگذرانی و دور دور زدن و فارغ از دقدقه های شرکت پتروپارس . دکتر منوچهری رفتنش هم با کلاس بود و اکثریت پرسنل در آن روز با چشمانی نا امید و اشک آلود به منزل رفتند ، حال برای رفتن شمس چه میکنند ؟
اشنا
Iran, Islamic Republic of
آه و ناله خانواده های که در این اوضاع بد اقتصادی بیکار شدند باید یه جایی خودش را نشان دهد.یه جایی ساختمان شش طبقه اتش می گیرد و جایی دیگر رسوایی ببار می آید.
به آقای مهندس شمس سلام برسانید و به ایشان بگوید نیروهای که بعد از 12 سال تجربه و زحمت در در پتروپارس بیرونشان کردید آیا سراغی از آنها گرفته اید؟ آیا امسال عیدی داشتند یا محتاج یه لقمه نانند؟مگر نه اینها جوانی خود پای شرکت گذاشتند.کجاست وعده های دروغین؟
نادیا
United States
روزی که دکتر منوچهری از شرکت رفت همه غمگین بودند چونان که کسی از دنیا رخت بربسته باشد ولی با شنیدن خبر رفتن شمس همه شادی خواهند کرد. چرا که این آدم خون به دلم خیلی از پرسنل خوب شرکت کرد و برند معروف پتروپارس را خراب کرد.
آقای میرزایی هم از بهترین ها هستند. همه منتظر خبرهای خوب می مانیم.
اژدرپور/نفت وگاز پارس جنوبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام...احتراما به عرض می رساند که این آقای شمس اصلا در قدوقواره مدیرعاملی پتروپارس نبود وفقط به دلیل روابطش در دولت قبل به این جایگاه رسید درست مانند مدیرعامل فعلی نفت وگاز پارس که ایشان نیز برای این سمت حساس کوچک به نظر می رسند جای موسی سوری ودکتر زهیری بسیار خالیست...
Iran, Islamic Republic of
شمااشتبامیکنیدجناب شمس باکولباری ازتجربه بودچندین سوابق مدیریتی داشته
Romania
چرا انقدر امروز و فردا میکنن.تکلیف رو روشن کنید.شمس کی میره.
بیکار شده ی پتروپارس
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم از اینکه در دوران مدیریت شمس افراد نالایق وارد شرکت پتروپارس شدند که باعث ضربه به پیکره این شرکت شد و افراد متخصص و لایق بیکار شدند.
Iran, Islamic Republic of
درودبرافرادلایق
رضا - 10 ساله - از تهران
Iran, Islamic Republic of
در دوره آقای منوچهری کشور در بهترین وضعیت در بعد از انقلاب از نظر سیاسی و اقتصادی قرار داشت و پروژهای عظیم در واقع به پتروپارس اهدا می شدند. دوره آقای شمس دوره تحریم های سنگین و اوضاع سخت اقتصادی بود. در مقایسه این دو شخص این موضوع باید در نظر گرفته شود. البته اگر انصافی وجود داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
میرزایی شخصی کاملا باندی است و فقط به باند خودش بها می دهد نه دیگران و دوست دارد با بازی کردن شخصیت دیگران مدیریت کند
صحرانورد
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیری نتونه مدیریت کنه!همینه بنده بعداز۱۴سال زحمت وخون جگرخوردن داخل شرکت تاسیسات آنهم پروژه ملی حالا آقای بیاالحق بنده رابخاطرموضوع غیربومی ازواحدترابری سنگین بااینکه جانشین مدیرکارگاه بودم اخراج کرد این ازانسانیت بدوره بنده نمیدونم گناه زن وبچه من چی بودکه نون من رابه این راحتی بریددرصورتی که هرکس درهرشهری بالای۴سال زندگی کنه بومی حساب میشه خداازتون نگذره میدونم که توی این مملکت کسی ازحق من وغیره...هیچ دفاعی نمیکنن وحتی بابت کارشون تشویقهم میشن حالا ۴۳سال سن وگذراندن بهترین دوران جوانیم داخل شرکت تاسیسات حالا بایستی دربه درکارباشم
Iran, Islamic Republic of
احمد رحمانی الان مدیر عامل ارتباطات پرشیا است؟ ایشان بسیار توانمند و سالم هستند. خدا حفظشون کنه...