۰
۱۵
خادمی در گفت و گو با ميز نفت:

برای نظارت و تعامل آمده ام نه تقابل

در آن زمان من مدیرعامل حفاری شمال بودم و وجدان و شرافت کاری اقتضا می کرد برای سهام شرکت و سهامدارانم تا آخرین نفس بایستم اما اکنون که نماینده مجلس هستم با تعامل و نظارت به دنبال حداکثر کردن منافع ملی هستیم.
برای نظارت و تعامل آمده ام نه تقابل
منتخب مردم ایذه و باغملک در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گوید برنامه اصلی اش در بهارستان مبتنی بر تعامل٬ پیگیری منافع ملی و پیشرفت و توسعه کشور و حوزه انتخابیه خود است.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت و گو با ميزنفت٬ با تشکر و قدردانی از مردم ایذه و باغملک گفت: اینکه مردم این دو شهر و روستاهای تابعه به من اعتماد کردند مسئولیت من را سنگین تر کرده است و این قول را به مردم خواهم داد از همه توانم برای برطرف کردن مشکلات مردم این حوزه استفاده کنم.

تنها نماینده نفتی مجلس دهم ضمن اشاره به محرومیت حوزه انتخابی خود گفت: اهالی شهرهای و روستاهای ایذه و باغملک نیازمند امکانات بیشتر و زیرساخت های مناسبی هستند که می توان با تعامل بیشتر و بهتر با مسولان٬ به سمت آبادانی و پیشرفت حرکت کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که فضای ذهنی نفتی ها٬ حضور او را در مجلس آغاز تقابل خادمی - زنگنه می دانند گفت: اختلاف نظرهایی در زمانی که مدیرعامل حفاری شمال بودم با آقای زنگنه داشتم که آن هم کاری بود نه شخصی. بنده هیچ اختلاف شخصی با وزیر محترم نفت ندارم و حتی روز گذشته در همایش فرآیند قانون‌گذاری؛ الزامات و راهکارها با ایشان دیدار داشتم و در مقام میزبان جلسه به ایشان خوشآمد گفته و خوش و بش کردم.

خادمی افزود: عده ای هم دائما بر این طبل می کوبند که با آقای جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز مشکل دارم که ایشان هم در تماسی تلفنی انتخاب من را تبریک گفتند. اختلافات کارشناسی در طول خدمت طبیعی است و از همین بابت٬ ما نیز دچار آن شدیم اما این موضوع برای سال گذشته و در مقام همکاری بوده است وقطعا قابل تسری به زمان فعلی نیست.

این نماینده مجلس گفت: در آن زمان من مدیرعامل حفاری شمال بودم و وجدان و شرافت کاری اقتضا می کرد برای سهام شرکت و سهامدارانم تا آخرین نفس بایستم اما اکنون که  نماینده مجلس هستم با تعامل و نظارت به دنبال حداکثر کردن منافع ملی هستیم. هم اکنون من در جامه نمایندگی مجلس قصد خدمت دارم٬ هم ابزارهای این خدمت با گذشته فرق دارد و هم جایگاه قانونی و حقوقی بنابراین این دوره را باید دوره ای متفاوت با گذشته در نظر گرفت.

خادمی تاکید کرد: رویکرد ما در مجلس تعامل است و نه تقابل لذا اینکه گفته می شود با ورود من به مجلس تقابل کلید می خورد جنبه احساسی دارد در حالی که قطعا چنین چیزی رخ نخواهد داد.

 
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 13221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمی بزرگ
انشالله نطق های آتشینت رو بشنویم از مجلس
هوشنگ اسماعیلی
Romania
درود بر مهندس خادمی
تبریک ویژه بخاطر موفقیت شما در انتخابات مجلس دهم
همچنین باعث افتخار خوزستان بلکههمه ی ایران است که یک نماینده از حوزه نفت در مجلس دارد
اصغری
Iran, Islamic Republic of
از انتخاب آقای خادمی خیلی خوشحالیم. حداقل یکی از تو نفت تو مجلس هست که درد ما رو بدونه و کسی نمیتونه سرش کلاه بذاره. مهندس ما منتظر پیگیر وضعیت نفت در مجلس هستیم. شما را به خدا فقط خودتون رو نماینده ایذه و باغملک ندونید
Hosein
Iran, Islamic Republic of
ورود جناب مهندس خادمي رو به مجلس به همه تبريك ميگم. با جديت و پشتكاري كه از آقاي خادمي سراغ دارم مطمئنم ابتدا براي حوزه انتخابيه خود باعث سربلندي خواهد شد، اين مرد هر كجا وارد شود را گلستان ميكند،
رسول خرمپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف داماد مردمان قلعه تل و بزرگمردی بنام مهندس خادمی که با تلفیقی از توان و توازن به مبارزه با برده داری در منطقه ما و فقر امده است تا پای جان حامی تو هستیم زنده باد خادمان ملت زنده باد خادمی
اسماعیل خرمپور
Iran, Islamic Republic of
خادمی جانم فدایت که امید را در دل ما زنده کردی.
Romania
بعد از عمري يه نماينده خوب نصيب ما نفتي ها شد
ايول خادمي
مکوندی
Iran, Islamic Republic of
خادمی جان ما برات دعا میکنیم. امیدوارم در چنگ کوردلان و حزب بادها اسیر نشوی و همچنان با استقلال رای مسائل را حل کنید. ما شما را قبول داریم و امیدواریم که هر چه که دیگران نتوانستند به سرانجام برسانند شما بتوانید.
دعای یک خانواده نفتی پشت سرت است.
داود
Iran, Islamic Republic of
خادم
امید همه بچه های نفته
كارمند
Germany
مهندس حان لطفا حق ما كاركنان بدبخت رو از مديريت شركت نفت مناطق مركزي بگير
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که حقت رو گرفتی
دکتر
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی انتصابتون مباک باشه
ولی اجازه ندهید دانشجویان دانشگاه نفت حق بقیه دانشجویان دانشگاه های دیگر را ضایع کند
استخدامی باید با آزمون و مصاحبه و ... باشد تا عدالت برگزار شود و فرصت برای همه برابر باشد
آقای خادمی اگر دانشجویان نفت واقعا ممتاز باشند پس از آزمون دادان دوباره چه ترسی دارند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
ما دانشجویان دانشگاه نفت تعهدی داریم به وزارت و در بدو دانشجویی این حق رو از دفترچه و نظام آموزشی گرفتیم که در صورت استخدام اولویت با ماست. بر اساس تعهد مکتوب و محضری ما هیچ آزمون استخدامی قبل از جذب دانشجویان دانشگاه نفت انکان نداره. این حق مکتوب ماست و از قانون گرفتیمش نه با لابی و یا زوز. لطفا اطلاعاتتون رو بالا ببرید و با کامنت های احساسی فضارو تغییر ندید. ممنونم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما عدالتو چی تعریف میکنی؟ معلومه هیچی از عدالت نمیدونی، ضمنا از هرکسی یبار امتحان میگیرن نه صدبار! از دانشجو یبار امتحان میگیرن نه صدبار! ما آزمونمونو با کنکورمون دادیم، بنده رتبه سه رقمی کنکور بودم و همین مهندسی نفت رو دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر هم قبول شدم، همینطور رشته های دیگه، پس بخاطر چی چهارسال بهترین روزامو رفتم اهواز؟ ضمنا واسه کنکور اندازه صدتا آزمون درس خوندم! هیچ سهمیه و لابی هم نداشتم و ندارم!
bakhtiyari
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما مهندس خادمی ، امیدوارم مثل همیشه پیروز و موفق باشید.همانطور که حفاری شمال رو به بالاترین حد رساندید مطمئناً ایذه و باغملک را هم رو به پیشرفت میبرید.