۱۱
۲۴۱
«اقدام» مدیران پتروپارس در سال اقتصاد مقاومتی

مدیران پتروپارس در سواحل شمال چه می کنند؟

در حالی که شرکت پتروپارس تعدیل چراغ خاموش کارکنان خود را به دلیل کمبود منابع مالی در دستور کار خود قرار داده است، از این شرکت خبر می رسد باشگاه مدیران پتروپارس تور تفریحی چند روزه ای را برای اعضای خود ترتیب داده است و در روزهای کاری، شرکت را به حال خود رها کرده و در جنگل ها و آب گرم سرعین مشغول کار هستند!
مدیران پتروپارس در سواحل شمال چه می کنند؟
به گزارش ميزنفت، باشگاه مدیران پتروپارس محلی است که مدیران این شرکت برای سفرهای تفریحی و برنامه های خارج از شرکت بپا کرده اند و در جدیدترین برنامه تفریحی خود، سفر چند روزه به مناطق شمالی کشور را تدارک دیده اند.

محمد جواد شمس و مدیرانش یک روز پس از نمایشگاه بین المللی نفت چمدان های خود را به سمت شمال کشور بستند و با هواپیما به رشت سفر کردند. بر اساس برنامه مشخص شده در این سفر، آنها ابتدا به رشت می روند و سپس با اتوبوس درنظر گرفته شده در شمال کشور به تفرجگاه ها رفته و سپس راهی اردبیل و آب گرم سرعین می شوند. از سرعین هم مقصد تبریز را در پیش گرفته و با هواپیما به تهران بر می گردند. برنامه ای چند روزه که تلاش می کند خستگی روزهای نمایشگاه را از تن مدیران بیرون کند!

 مهدی صفدری، مدیرمنابع انسانی و آموزش پتروپارس که مسولیت این امور را برعهده دارد در نامه ای به اعضای باشگاه مدیران نوشته است لباس غیر رسمی همراه خود بیاورید و البته وسائل شنا تا در دریا به تفریح بپردازید.

باشگاه مدیرات پتروپارس حدود 3 سال است که به فعالیت مشغول است و برنامه های تفریحی را برای اعضای آن تدارک می بیند در حالی که مشخص نیست هزینه های تفریح مدیران از چه ردیفی صرف می شود آنهم در زمانی که مشکلات مالی موجب شده تا بسیاری از نیروهای متخصص این شرکت اخراج شوند.

پیگیری های ميزنفت نشان می دهد هیچ مدیری از روز یکشنبه در پتروپارس حاضر نیست و به جای حضور در شرکت و پروژه های پارس جنوبی، به طبیعت گردی و حضور در جنگل های شمال مشغولند. پتروپارس و پروژه هایش به حال خود رها شده اند و مدیران در حال تفرج هستند که از طنزهای تلخ صنعت نفت است.

این تورها موجب نارضایتی کارکنان این شرکت هم شده است به طوری که مدیریت پتروپارس با تعدیل نیروهای خود به دلیل کمبود منابع مالی، اعتراض پتروپارسی ها را به همراه داشته است. ماه آینده نیز تعداد دیگری از کارکنان پتروپارس از این شرکت خداحافظی خواهند کرد اما مدیران همچنان مشغول کارند!

رهبر انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومنی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند اما گویا مدیران پتروپارس بجای مضاعف کردن تلاش های خود در این راستا، به فکر تفریح و تورهای شمال کشور هستند.

گفتنی است دفتر محمد جواد شمس در تماس تلفنی خبرنگار ميزنفت، اعلام کرد وی به ماموریت رفته است.
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 13237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
مديران لب دريا در خال تفريخ، كارمندان تعديل شده نيز در جشتجوي كار
Iran, Islamic Republic of
کارمند نمیدونم اما مهندس هایی که میشناختم رفتن جای بهتر در حال کار هستند
Iran, Islamic Republic of
ای مدیر عامل پسکو ( م. ج ) و همیشه خندان ...........!!!!

ای مدیر عامل حفاری پسکو آقای م.ج با اون حقوق .... میلیون تومانی چه قدر خوشحالی لب دریا و دارای الان به بقیه مدیران و کارمندان شرکت می خندی....!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
انصاف هم خوب چیزیه آقای مهندس شمس از مدیران سالم و پر توان نفته .مگر همین آقای شمس نبود که در بدترین شرایط فاز 12 را راه اندازی کرد و فاز 19 هم در حال اتمامه فقط اشکال آقای شمس اینکه که دزدی نکرده و با دزدان درافتاد و از شرکت پتروپارس اخراجشون کرد.
درود بر مهندس شمس که خود از جانبازان با وفا به رهبری ای کاش با از مدیران امثال آقای شمس بیشتر داشتیم کسی که در تمام مدت مدیریت هر هفته به سایت میرفت و خودش از نزدیک پیشرفت پروژه را کنترل میکرد.
يك پتروپارسي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفم براي اقاي شمس كه كارمندان خودشو اخراج ميكنه بعد هر يكشنبه كه بريز و بپاش داره وصبحونه ميده و يه سخنراني هاي بيخود بعدشم در حالي كه خيلي از همكاران با مشكلات مالي و داشتن خانواده بايد ماه ديگه اخراج بشن اين اقا همه مديران جمع كرده رفتن سواحل شمال بگردند
كاش زودتر از پتروپارس بره كه شركتمونو نابود كرده
ياد آقاي دكتر منوچهري بخير كه چقدر به كارمنداش اهميت ميداد
ملچ
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم ،ظاهرا بريز و بپاشهاي جناب منوچهري را فراموشي كردي مخصوصا افطاري هاي هشت بهشت
Iran, Islamic Republic of
حداقل کارمندا هم دعوت بودن با خانواده هاشون یادتون که نرفته دکتر منوچهری پتروپارسو به اوج رسوند ایشون به خاک سیاه بعد تو این شرایط با نور چشمیاشون رفتن اردوی تفریحی بعدم میان شیش ماهه ها رو به خاطر نبود بودجه اخراج میکنن. دکتر منوچهری در قلب نمام پتروپارسیای اصیل و باغیرته . روزی که جناب شمس باید سفرشونو از تو پتروپارس جمع کنه و بره دیدنی که چه جشنی بر پا میشه
مهرداد
Romania
ملچ محترم ! هشت بهشت برای کلیه پرسنل به همراه خانواده ها بود نه صرفا برای مدیران
Iran, Islamic Republic of
من ۶ ساله پتروپارسم و اولین باره اسم هشت بهشت میشنوم
Iran, Islamic Republic of
ياد و تشكري بكنيم از مدير توانمند مالي و نورچشمي‌هاي معرفي شده عزيزكردشون كه منابع مالي شركت را همچين درست مديريت كردند
علی
Germany
مدیران پتروپارس در جنگلهای شمال به دنبال راهکارهایی برای پایین آوردن هزینه های شرکت هستند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع این سفر تفریحی ماموریت محسوب میشه و حق ماموریت روزانه ازقام چند میلیونی است. به اضافه هدایای نفیس
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اسباب خجالت و سرافکندگی آقای مدیرعامل امیدوارم که بتوانی جواب خون شهدای انقلاب /جواب رهنمودهای رهبری /جواب سفره های خالی /جواب بچه هایی که دست خالی پدر رو نگاه می کنند و جواب شرم پدر و اشکهای مادر رو بدی
سفر خوش
hoseyn
بهونشون واسه اخراج کارکنان کمبود هزینه هستش.
در حالی که 80 نفر 4 روز با هواپیما برن شمال عشق و حال و تفریح و گردش و حق ماموریت مفت بگیرن کمبود بودجه ندارن .
m
Iran, Islamic Republic of
باعث تاسفه که یک شرکت نفتی توسط این آقایان به بازی گرفته شده.
سالهای قبل هم چنین برنامه مسافرتی را در شهرهژهای دیگر داشته اند.
Germany
جالب اینجاست که صرفه جویی در این شرکت با تعدیل نیروهایی صورت می گیرد که پایین ترین حقوق ها را دریافت می کنند!
سهيل
Iran, Islamic Republic of
وقعا ناراحت كننده است اينجور مديريت ناكار آمد و فقط مديران به فكر خودشونن. من به مدت 4 سال فاز 19 شركت پترو پارس كار كردم و از نزديك ديدم كه اين شركت با تمام اون ظرفيتش چجوري به نابودي كشيده شد توسط مديريت بد آقاي شمس كه بيشترين .... چه تو سايت چه دفتر تهران زمان ايشون اتفاق افتاد. شاهد اين بودم كه چه مهندس هايي با سابقه هايي 15 سال تو پتروپارس تو شرايط بد قديم عسلويه تو فازهاي 6،7،8 و .... باعث افتخار پترو پارس شدن ولي به راحتي قرارداداشون تمديد نشد . واقعا به اقاي شمس و تيمشون بايد گفت بد کار کردید
شهروند
Germany
اقای شمس .جناب صفدری .چه تلخه که اونقدر حضورتون به هنراه خاطرات بد برای کارمندان همراه بوده که خبر شنیدن تعویض اقای شمس و البته بعد از اون دکتر صفدری مثل موجی از شادی و شعف تو شرکت پیچید!!کاش رفتنتون مثل اقای منوچهری که وقتی رفت چشمها و قلبها گریون بود میبود..اخراج دسته جمعی همکاران و البته انتخاب کاملا از روی غرضتون برای !تعدیلهای بعدی ..مدیریت احساسی و ...شما پتروپارس را به ورطه نابودی کشاند.. انرژیهای منفی و تصمیمات نادرستی که برای دیگران گرفتید و میگیرید گریبانگیر خودتان شده!!!
از كارمندان اسبق پتروپارس
Iran, Islamic Republic of
مدتي كمي بعد از انتصاب آقاي شمس به عنوان مديريت پتروپارس مشخص شد مانند بسياري از انتصابها انتخاب ايشان كاملا اشتباه بود . شخصيتي كاملا احساسي عصبي كه تصميم گيريهاي احساسي و فوريت در اجراي انها باعث شد كه پتروپارس اين روزها در سراشيبي سقوط قرار گيرد. ايشان در سخنراني كه در يكي از مراسم داشتند فرمودند اگر مجبور شويم يكي از ساختمانهاي خود را بفروشيم نيروهاي انساني خود را از دست نخواهيم داد!! و سرمايه انساني خود را كه مهمترين پشتوانه پتروپارس است را حفظ خواهيم كرد و مدت زيادي از اين موضوع نگذشته بود كه تعديل نيروها اغاز شد و البته كاملا بر اساس شاخصهاي شخصي ايشان و مديريت منابع انساني پتروپارس !!! نام مديريت ايشان در پتروپارس به نام مديريت احمدي نژادي معروف شده پس تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل..دور دوم انتخابهاي منطقي و بدون غرض ايشان!!! در راه است با اين شعار كه منابع مالي محدود است كه البته اين محدوديت شامل نور چشميهاي ايشان و افراد داراي پارتي و رابطه با ايشان نمي شود! و صرفا شامل كارمنداني است كه يا فاقد پارتي هستند يا مديريت از چهره ايشان خوششان نمي ايد.. خبر امروز عصر نفت براي مردم ما خبري اشناست چرا كه پس از مدتي اين نيز در اذهان كمرنگ مي شود چرا كه كسي پاسخگوي سوالات نخواهد بود.. سفري تفريحي كه براي انان از منابع نفتي حق ماموريتهاي ميليوني پرداخت مي شود ولي حاضر نيست حتي گوشي شنونده براي كارمندي باشد كه ناني بر سر سفره خانواده اش مي برد .
Iran, Islamic Republic of
آقای شمس در سخنرانی چهاردهم فروردین سال جاری فرمودند بازنشسته شده ها و كساني كه پشت ميز خود چرت ميزنند و ميخوابند، جايي در شركت ندارند
يعني نيروهاي در صف تعديل همون بازنشسته ها هستند؟!!!!!
علي
Russian Federation
دقيقا موافقم
ملچ
Iran, Islamic Republic of
قراره ما واقعيات را انعكاس بديم،اينكه نوشته شده از يكشنبه هيچ مديري در پترو پارس حضور نداشته دروغ محض است و حتي امروز كه سه شنبه است مدير عامل ،مدير پروژه و تعدادي از مديران اصلي در شركت حضور دارند.
بياييد واقعيت ها را انعكاس دهيم
Iran, Islamic Republic of
ميشه اسم مديرا رو بگي ما الان پتروپارسيم دقيقا الان اقاي شمس كجاهستند؟ تو اتاقشون دارن جنگلاي شمالو از روي نقشه نگاه ميكنند
ملچ
Iran, Islamic Republic of
تعدادي از مديران حاضر جهت استحضار جنابعالي:مدير عامل پتروپارس ايران،مدير پروژه فاز نوزده،مدير بازرگاني فاز نوزده،مدير راه اندازي فاز نوزده،مدير كنترل كيفي ،مدير مهندسي!و........
Iran, Islamic Republic of
اونام بعد از عسلويه سريع رفتند شمال شما ناراحت نباش
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیح
پتروپارس
Germany
ما کارمندان پتروپارس کمال تشکر و قدردانی را از خبرگزاری عصر نفت برای درج حقایق را داریم.ممنونیم دست خدا یارو همراه شما
کارمند پترپارس
United States
ظاهرا شما از نوچه های آقای شمس و صفدری هستید .
Iran, Islamic Republic of
آدمایی مثل تو مایه ننگ ان. وقتی راجع به واقعیت می خوای حرف بزنی دهنتو آب بکش
Iran, Islamic Republic of
مدير عامل پتروپارس ايران (جناب اقاي عليرضايي) نيز امروز عصر به ساير دوستان پيوستند.
يك پتروپارسي
Iran, Islamic Republic of
نميدونم ما ايرانيها چرا هميشه اصرار داريم كه چرخ را از ابتدا اختراع كنيم!!!! انتصاب ناشايست جناب آقاي مهندس شمس به عنوان مدير عامل شركت پتروپارس و پيرو آن، انتصابات بسياررررررررررررررررر نابه جاي ايشان، نشان داد كه لزوما هر مدير موفقي، مدير عامل خوبي نميتونه باشه
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم دروغگو که میگی مدیران در شرکتن پس ما کارمندان کور و کریم لابد!!!
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
شما نه کوری - نه کر و نه لال - بلکه بی اطلاعی از اینکه مهندس علیرضایی شمال نیست و سایت - مهندس پیله چیان و مهندس بابایی و خوشمنش هم هستند و جایی نرفتند
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خجالت نمی کشید - اینا چی نوشتید ؟ موضوعی اگه هست - اگه اونقدری کاردان و حرفه ای هستید همه جا کار براتون هست از چی می ترسید ؟! شمس یا صفدری ؟! شما اگه واقعا یه نیروی کارآمدی نباید بترسی از یسکاری - مگر اینکه خوردی و خوابیدی تا الان - الان مه انداختنت بیرون نه توی پتروپارس و نه هیچ شرکتی جات نیست
United States
مشکل کار نیست مشکل بزخورد مدیریت با پرسنلشه
یک پتروپارسی
آقای شمس در سخنرانی چهاردهم فروردین سال جاری فرمودند وظیفه مدیر عامل پروژه گرفتن نیست. لازمه خدمت ایشان اعلام کنیم وظیفه مدیرعامل گشت و گذار در سواحل شمال با .... و..... است. ضمنا از آقای منوچهری تقاضا داریم سروسامانی به واحد پشتیبانی با مدیرعاملی شریعت که خواهر زاده آقای ... هست و زیر سی سال سن داره بدهد. آخه یکی نیست بگه شرکت نفتی مدیرعامل چیپس و پفک میخواد
Germany
جناب صفدری مدیریت محترم منابع انسانی پتروپارس و جناب شمس حال این روزای شما حال بد چند ماه قبله که درکمال نامردی اخراجمون کردید..نه براساس عملکرد بدمون بلکه براساس اینکه شما دو نفر از تیپ و چهره ما خوشتون نمی اومد ما که هنور به دنبال لقمه نانی میدویم مطمینا جناب شماها با پارتی های قویتون جایی استخدام خواهید شد ولی از حالا به کارمندای بینوای اون شرکت عرض تسلیت داریم و تبریک به پتروپارسی ها برای خبر خوش رفتن..ما که رفتیم ولی حداقل نفرین بیشتری برای خودتون نخرید و اون چند تا کارمندی که با اون اشل حقوقی پایینشون قراره ماه بعد اخراج کنیدو حفظ کنید تا حداقل 2تا دعای خیر همراهتون باشه.نفرین ماها براتون کافیه بیشترش نکنید.
Iran, Islamic Republic of
پتروپارس با این مدیرای چیپ و مفت خور جای مونده آخه؟؟
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
شریعت متولد 1354 - اگه نمی دونید بدونید
همکلاسی دبیرستان شریعت
United States
1358
Russian Federation
ايشون چپ و راست رو تشخيص نمي دهند چجوري مدير شدند
فريده
United States
ههههههههههههه
مهدی
Germany
شرکت پتروپارس یه ویلای توپ با تمام تجهیزات من جمله زمین بازی میز تنیس و فوتبال دستی توی فشم داره
نمیدونم چرا واسه این نشست از این ویلا استفاده نشده
محمد
Iran, Islamic Republic of
عصر نفت بیخودی گیر میده سالی چند روز مسافرت این حرفهای بیهوده رو نداره شاید عصر نفت می خواسته بیان ازش اجازه بگیرن یا باهاش هماهنگ کنن.
عصر نفت اگر بی طرف باشه محبو ب باقی می مونه...
Iran, Islamic Republic of
گير بيخودي؟! اينها رفتن تفريح .. بعد حق ماموريت هم ميگرين... بعد يك ماه ديگه قراره حدود 60 نفر رو اخراج كنن...
گير بيخوديي؟!؟
از عصر نفت براي اين خبررساني به‌موقع ممنونيم
پاسخ به محمد
Germany
اقای محمد این خبر هم دروغه که تا اخر ماه اینده یه تعداد دیگه از همکارا که حقوقاشون حقوق 1روز مدیرانه با بهانه کمبود مالی دارن اخراج میشن؟!!!!که عصر نفتو با درج حقیقت متهم کردید؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که بزدلی و بی غیرتی در ذهن شما لباس شیک بی طرفی پوشیده. دوست داشتم بی هیچ دلیلی شرمنده کس و کارت می شدی تا می فهمیدی بی طرفی یعنی چی
یه پتروپارسی
Germany
از همکارا شنیدم که یه تعداد از همکارارو که برای ماه بعد قراره اخراج کنندو اقای شمس حتی حاضر نشده توی اتاقش راه بده و برای چند لحظه حتی به حرفاشون گوش بده!!اقای شمس میندازه رو دوش دکتر صفدری.اقای صفدری میگه تصمیم اقای شمسه!! فرمودن بودجه نداریم و جالبه بیشتر از مسیول دفترا که حقوقشون در مقایسه با سایرین بالا نیست!!اقای شمس حالا و از این به بعد شما هم مثل اونا باید پشت درب مدیران بالا سریتون برای کار بمونید! حالا حس اون همکارایی که تو ماه بعد میخواید اخراج کنیدو درک میکنید..من گریه های همکاری که تو ماه بعد تعدیل میشرو شنیدم که باید هزینه زندگیشو بده!!اقای صفدری عاشق اینه که بهش التماس کنی و بعد با حقارت بندازتت بیرون..حالا اون استرسو لمس کنیدکه اونا چی میکشن .سفرتون خووش
Iran, Islamic Republic of
خیلی از کسایی که تعدیل شدن به سرعت با حقوق بالاتر شرکتهای بهتر مشغول به کار شدن و همین نشان از لیاقت و توانایی این افراد است.
شمس شود ثبب خیر اگر خدا خواهد!
Iran, Islamic Republic of
جالبه اقاي شمس عصباني شدند كه چرا نيروهايي كه من استخدام كردم رفتند يه جاي ديگه و به خاطر اونا به شركت تاسيسات پروژه حفاري فاز 14 را دادند حتي از سركار رفتن بقيه هم ناراحته

اقاي شمس كسي به شما التماس نميكنه نه به شما نه به صفدري فعلا لب دريا خوش باشين روز رفتنون به زودي همه مياييم پتروپارس بدرقتون ميكنيم و از دوران شما در پتروپارس جز خاطره هاي سياه چيزي باقي نخواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم روزی برسه که به حساب وکتابها بدون حساب و دخل وخرجهای مدیران پتروپارس وپولهای اضافی که به پیمانکاران پرداخت شده رسیدگی شود. در هر شرکتی در هر جای دنیا وقتی کارمندی به نفع یک شرکت خود ادعای غرامت پیمانکار با دلیل وبرهان قابل قبول نمی داند ومنجر به برگشت چند میلیون یورویی می شود از آن کارمند تشکر می شود ولی در پتروپارس نه تنها تشکری نمی شود بلکه کارمند اخراج می شود وپول به راحتی به پیمانکار پرداخت می شود واقعا چرا ؟ (ادله کاملا موجود است )و جالب این است که در این موارد مدیران پروژه و تمامی بخشها برای پرداخت سریع با هم هماهنگ هستن .واقعا دلیل این که در پتروپارس یک پروژه به دوبرابر قیمت تمام می شود چیست ؟
Germany
آقا محمد شما تا حالا درد نون داشتی بفهمی یعنی چی از کار بیکار کردن 200 نفر از کارمندان رو. حرف سر اینکه اگه امکانات شرکت کمه پس چرا فقط کارمندای بدبخت باید ازش محروم بشن و آقایون جیبشون پر شه
Iran, Islamic Republic of
آقای شمس شما در جریان یه سوء استفاده از شرکت بیمه تکمیلی توسط تعدادی از کارمندان در شرکت بودید توضیح دهید چرا نفرات خدمات مقصر از شرکت اخراج شدن ولی بعضا عزیز کرده هایی که مدیر پروژه هم در بین آنها بود کماکان در شرکت مشغول کارند ؟
.
Iran, Islamic Republic of
کاش مرجعی برای حسابرسی به فساد اخلاقی جناب ...وجود داشت
صفدری
Iran, Islamic Republic of
اخراج کردم که کردم حتما لیاقت نداشتین شما مهندسان پتروپارس فکر کردین کی هستین ؟ شماها رو خیلی بهتون رسیدن فکر کردین خبری هست
اون موقع که من با پراید می آمدم شرکت و هیچکس تحویلم نمی گرفت کجا بودین که حالا از من انتظار دارید الان که دیدین ظرف 5 سال از خاک به عرش رسیدم و خونه چهارخابه دارم و نمی دونم صبح ها با کدوم ماشینم بیام سر کار از من انتظار دارید ؟
برید خدا روزیتون یک جای دیگه بده برید پیش همون منوچهری جونتون
اصغر
United States
قبول که به این مسافرت انتقاد وارده. این چهارمین اردوی تفریحی مدیریت پتروپارس است با مدیریت دکتر صفدری است. اگر مدیران پتروپارس از دستاوردهای اردوهای قبلی( البته اگر دستاوردی داشت) چیزی میگفتند بد نبود. پتروپارس یک ویلایی بسیار شیک در فشم داره که به همین دلایلی که رفتند شمال میتونستند اونجا دلهای مدیران رو به هم نزدیک کنند. فکر نمیدن دلهای مدیران پتروپارس آنقدر از هم دور باشه که با صرف چهارصد میلیون تومان بخواد نزدیک بشه و بعد به خاطر کاهش هزینه ها برنامه تعدیل دوباره نیروی انسانی رو در ماه بعد در دستور قرار بدن. البته بی انصاف نباشیم نباید منکر زحمات مهندس شمس در راه اندازی فاز 12 و 19 باشیم که به جد اگر نبود این فازها به آیم سرعت و کیفیت راه نمی افتاد.
Iran, Islamic Republic of
اصغر جون فقط شمس می تونست این کارو بکنه ؟اگه تو راست می گی آدم بهتر از اون نبود با این همه تخریب دو تا گلم بزنه که تازه گلها رو هم کسای دیگه زدن
این بابا که حتی نمی تونه ....نه می شه فهمید چی می گه نه می شه حال عصبی ش رو پیش بینی کرد. ما که جز ...گویی ازش چیزی تا حالا نشنیدیم
یک پتروپارسی قدیمی
United States
روابط عمومی پتروپارس هنوز جواب سوال اصلی رو نداده؟
سوال - چرا در شرایطی که شرکت با کمبود بودجه مواجه هست و در حال تعلیق نیروهای قدیمیش هست، جلسه سالییانه مدیران رو جمع و جور تر و کم هزینه تر برگزار نکرده است؟؟؟؟
در سالهای پیش هم این جلسات برگزار شده و خیچ کس چه در داخل و چه در خارج شرکت صحبتی به میان نیاورده. ولی ابعاد برنامه امسال و شرایط خاص پولی کشور ه که همه رو و از جمله سایت عصر نفت رو به صدا درآورده.....
اخراجی ها ۱
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای شمس این ظفر رو بر شما تبریک عرض کرده تعدیل نیروی هنرمندانه و مدبرانه به کارگردانی شما را ارج می نهیم باشد اخراجی ها ۲ در ماه آینده به ظفر نشیند اگر عمرتان در پتروپارس کفاف دهد انشالله تور سواحل قناری .
ناشناس
United States
جهت یادآوری آقا ...
اگر شما بخاطر ندارید ما یادآوری میکنیم که وقتی به پتروپارس اومدید پراید هم نداشتید و اقای. .. از بانک سرمایه براتون وام گرفت تا پراید بخرید. یادی هم بکنیم از دکتر اکبری توریست مشهور والبته ....و فامیل مدیر عامل شرکت ملی نفت...
کودک درون
United States
کودک بینوا در حالی که آخرین تکه های نان خشک داخل ظرف خود را تمام کرده بود به سالن مجاور رفت و تقاضای غذای بیشتری نمود!
مرد صاحبخانه در سر میزی که بزم بزرگی بر سر آن به پا بود و در حالیکه مشغول گاز زدن به ران مرغ کباب شده بزرگی بود، با فریاد گفت: چطور جرات میکنی غذای بیشتری بخواهی؟!!! نگهبان ... فورا دستگیرش کنید....
صحنه ای بود از کارتون بسیار معروف زمان بچگیمان، شما را یاد چیزی نمی اندازد.....
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفاً لينك زير را هم مشاهده كنيد كه همان جوابيه روابط عمومي پتروپارس است
http://www.asrenaft.com/fa/doc/news/13245/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D9%BE%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%DB%8C%DA%A9-%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا آقاى شمس وقتى اومد شركت گفت شما ها رفاه زده شديد ، روحيه كارتونو از دست داديد ،الان ميفهمم كه چقدر درست ميگفته وما چقدر رفاه زده بوديم، شمس مقصر نيست شمس هم مانند همفكرانش نتيجه يك نگرش است نتيجه يك اشتباه بزرگ نتيجه يك انتصاب غلط ،كجايند پشتوانه هاى فكرى اين آقا ،انسانيكه تصميمش نتيجه مشورت با ... وصفدرى ست بررسى كنيد چه كسانى از ويلاى فشم استفاده ميكنن، ون شركت .... را با چه مجوزى به فشم ميبرد كه اكنون امكان استفاده از اون نباشه ومجبور باشن برن شمال ،بررسى كنيد تنخواه صد ميليونى..،. خرج چه كارهايي ميشه، بررسى كنيد مدير پشتيبانى قبلى به چه دليلى از شركت رفت،البته اينها همگى مسايل بسيار بسيار كوچكى از انهدام بيت الماله كه واقعا به چشم حضرات اصلا نمياد
سرباز وطن
Iran, Islamic Republic of
يادش بخير 12 سال پيش كه اومديم پتروپارس كفشهايمان را وركشيديم تا ميهن خويش را كنيم آباد و شانه هايمان را نردبان كرديم تا پتروپارس و ايران بالا رود تا اينكه خدمتگزاران واقعي اين مملكت از اين شركت رفتند و طلايه داران به ظاهر خدمتگزار كه جاي ... داشتند بر فرودگاه پتروپارس فرود آمدند. با خود گفتيم حتما با اين تغيير بالاتر و بالاتر خواهيم رفت كه اينها از ظاهرشان پيداست كه درونشان پر است از آرمانهايي كه برايش تلاش كرده ايم. در برخورد اول با بالاترين مقام پتروپارس ناگهان تمام چيني آرزوهايمان كه در 8 سال گذشته اش در ذهن و جانمان ساخته بوديم شكست و شكست و شكست تا اين كه يكي يكيمان را هم شكستند و با بي مهري از خانه مان بيرونمان كردند.
آقاي شمس، شما كه هنوز در جلسات بجاي "ما پتروپارسيها" از لفظ "شما پتروپارسيها" استفاده ميكنيد، بدانيد كه ما پتروپارسيها هنوز مسير منزل به محل كار را اشتباهي بسمت پتروپارس مي آييم زيرا كه "خانه" به اين زودي ها از ياد نميرود.
حلاليت طلب ننمائيد و باشد ديدارمان به روز رستاخيز.
پتروپارسي سابق
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم يك روز فيش حقوقي مديران پتروپارس نيز مانند فيش حقوقي مديران بيمه مركزي در اختيار عموم قرار گيرد. به ويژه دريافتي و پاداش مديران نالايق و بي كفايت اين شركت در بحبوحه تعديل كارمندان.
علي
Russian Federation
بايد كمپين تشكيل بشه تا شمس و .... كه پتروپارس رو نابود كردند به جزاي كارشون برسند و اخراج شوند
Iran, Islamic Republic of
مدیر منابع انسانی شرکت که دکتری فسیل شناسی داشته باشه و امور اجرایی منابع انسانی سازمان به عهده ایشان باشه و در کلیه شرکت های تابعه و زیر مجموعه هم سمت داشته و جزو هیئت مدیره و .... باشه و در قحط الرجال سازمان پتروپارس با این همه مدیر و مهندس و معمار ایشون مدیر پروژه جدیدی بشوند در تهران ؟؟؟؟؟...... باید به سلامت عقل سازمان شک کرد .
پتروپارسی خسته
Russian Federation
در زمانی که التهاب اخراج بین کارکنان موجود است چگونه در آرامش ماهی میگیرید ؟
برای ما بودن یا نبودن مسئله است و برای شما نابودی ما،بیکاری ما و سیاست های اشتباهتان . تلاشتان قابل ستایش است.
شرم بر شما که با دیدن چنین موج اعتراضی از شنبه در آرامش پشت میز خود مینشینید و تنها به فکر آواره کردن نیروهای سر به زیر خود خواهید بود . آقای صفدری و شمس تلاشتان را برای بی ثباتی پتروپارس هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و تاریخ هم به زیبایی از شما یاد نخواهد کرد .
همانا خدا باصابران است و شما را در پیشگاه عدل الهی خواهیم دید .
(از طرف جمعی از کارکنانی که ده روز مانده به انتهای ماه؛حقوقی جز شرمندگی برای خانواده خود ندارند)
Romania
شمس شرکت مثل دسته گل رو از دکتر منوچهری تحویل گرفت و ببین به چه روزی انداختش . ..
امجد
Iran, Islamic Republic of
اون موقع نفت صد و چهل دلار بوده الان سی دلار. چرا درست فکر نمیکنید؟
علي
Iran, Islamic Republic of
مديريت به نفت صد دلار و سي دلار مربوط نيست به منش و ديد مديريت وابسته است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جوادیان و شمس دیروز تا آخر وقت فلات قار ه بودن. باعجله خودشونا رسوندن فرودگاه که برن دریا خاک و خلشون را بشورن . چون شنیدم پروژه سلمان پشتشون را به خاک رسونده. میگن چرچیل هم زمانی که لندن بمباران میشد رفته بود ساحل دریای شمال که تمرکز اعصاب کنه.
محمد
United States
سلام همگی خسته نباشید. چه زیبا عشق و علاقه خودتان را به پتروپارس نشان دادید. شما واقعا لایق نبودید که در پتروپارس نماندید یا نخواستند که بمانید. راه حل مشکلات پتروپارس رسانه ای کردن آن مشکلات نیست. بدیهی است که در همه خانواده ها مشکل وجود دارد که باید برای حل مشکلات تلاش کرد. با داد و فریاد و تهمت و افترا هیچ چیز درست نمیشود. خداوند همه ما را ببخشاید. یک سوال: آقای مهندس منوچهری چند سال در پتروپارس حضور داشتند و درصد پیشرفت فاز 12 در زمان مدیریت ایشان چقدر بود؟ آمار خود گویاست. انصاف داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
فر افکنی ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی الآن شما سوال رسانه ای نپرسیدی و داری داخل خانواده پتروپارس مشکل رو حل میکنی؟؟؟؟؟
پتروپارسی
United States
یعنی تعداد طرف دارات نشون دهنده چرت گفتنت .
Iran, Islamic Republic of
لیاقت که داشتیم با کلی امتحان اومدیم پتروپارس زحمت کشیدیم بعد بی لیاقتای فامیلای اقایون بوون کمیته استخدام با سابقه یه ساله دو ساله جای بچه های زحمت کشو گرفتن خوشم میاد بعضی ها چنان یهو حفاری رو خالی کردن داغش رو دل شمس موند
رضا
Canada
لیاقت رو شما تعریف نمی کنی
امثال من که ۱۳ سال در پتروپارس با مدرک فوق لیسانس کار کردیم و کمترین حقوق رو گرفتیم بعد هم بدون حاشیه از شرکت رفتیم بیرون و به راحتی کار پیدا کردیم
واقعیت اینه که آقای شمس جمعی از بهترین کارمندان را اخراج کرد بقیه رو هم به زودی اخراج می کنه ولی خیلی از همین مهندسان اخراجی آقای شمس در بهترین شرکت های خارجی کار پیدا می کنند. ایشون منافع بیت المال رو خرج خانواده اش می کنه که در آمریکا و کانادا از زندگیشون بدون استرس برای کسب درآمد لذت ببرن.... این قصه سر دراز داره
Russian Federation
دقيقا و با گماشتن افرادي به عنوان مدير كه هيچكس قبولشون نداره تيشه به ريشه خود زد نمونشو تو سايت همه مي شناسن خواهر زاده جناب شمس آبروي شركت رو به فنا دادند
Russian Federation
دقيقا موافقم
Iran, Islamic Republic of
خدايا برسان ناجي ما را
صابر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا عزیزانی که بنظر بنده ی نوع لات مجازی هستن
نظراتشون رو با اسم کامل بیان کنن
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی؟
Iran, Islamic Republic of
الآن جنابعالی خودتون رو معرفی کردین ....
Iran, Islamic Republic of
از طرز دیدتون خوشم اومد و منون که خودتون رو معرفی کردین آقای ... مجازی ...
Iran, Islamic Republic of
شما ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما که خودت رو با نام صابر معرفی کردین ...
پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
صابرجان ایشالا اگه خواستی برای دکترا دوقوزآباد اقدام کنی مثل فوق لیسانست نباشه . کلاسا رو حداقل یه بار شرکت کن
البته شما که مدرک دوقوزآباد هم بیاری دکتر صفدری ازت قبول میکنه . به خاطر بالارفتن معلومات خودت میگم .
Iran, Islamic Republic of
کاش مرجع قضائی رسما معرفی بشه تا کارمندان پتروپارس بتونن مدارک سوءاستفاده های مالی مدیران و.... ارائه بدن واین اموال مملکت این جوری حیف ومیل نشه
Iran, Islamic Republic of
صابر جان پيراهنت رو تو شركت بزار تو شلوارت لطفا ، اينجا يه شركت مهندسي و نفتي هست اخوي !!!!!!
صابر
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به مدیریت مهندس شمس انتقاد میکنن
یادشون باشه
که همین آقا اختلاف طبقاتی بین حقوق کارمندا رو از بین برد
تو کجا ایران به ی نیروی خدماتی سه میلیون حقوق میدن؟
نمک نشناس نباشید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم فرافکنی می کنید من که مهندسم توپتروپارس با 14 سال سابقه 3.5 میلیون می گیرم بعد خدماتیها این مبلغ رو نمی گیرن .
به نظرم می خواهید بحث را منحرف کنید.
Iran, Islamic Republic of
ميشه اسم خدماتي كه سه ميليون ميگيره رو بديد نصف خدمتيا رو كه اول از همه انداختن بيرون بقيشون چيزي نمونده شما احتمالا ازواحد اقاي صفدري نيستيد زياد جوش نخور ريست اخرين روزاشه به اميد خدا

روز رفتن شمس و صفدري بايد گلريزون كرد

اقاي منوچهري ظهور كن تور رو خدا
اخراجی ها ۱
Germany
جناب صابر خان میشه دوتاشو نام ببری .
خدماتي سابق
Iran, Islamic Republic of
و همين آقا كلي خدماتي رو شب عيد اخراج كرد !!
Iran, Islamic Republic of
صابر جان برأي شما كه قطعا ارتقا خوبي بوده تو أين سال ها !!! الان هم كه خوب مشغولي !!! ولي يه اماري إز رفيق هات تو واحد مجاور بگير !!! هستند مديراني كه تنزل درجه داشتند مسلمون
لیلا
Romania
به بببببببه ،می بینم که مدیران بی ... شرکت بیش از پیش بی ...شون و اثبات میکنن و البته که جناب شمس و صفدری این نیز بگذرد.میز ریاست موندگار نیست،خوبه که از گذشتگان عب بگیریم .فقط یه چیز اونم این همه حقوق پایمال شده که دوستان نگران اون هم نباشید روز حسابی هست و خدا جواب ظلم و هم تو این دنیا هم توی اون دنیا به شما بزرگوآران میده .فقط تو دریا مشغول اب تنی هستید و بعداز اب تنی براتون قهوه اسپرسو و. ۰۰۰۰۰۰ میارن ،یادتون باشه که ان الله سریع الحساب.
من که خیلی دلم به حالتون میسوزه،چه سرنوشتی در انتظارتون.
راستی یادم رفت بگم شماهایی که به فکر تعدیل نیرو هستید ،مواظب باشید اون دنیام خالق و مالک هستی وقتی خواست اهل بهشت و مشخص کنه ،یهو تا به شما بزرگان رسید می فرمایند که شما دو تا و دوستانتون استثناء چون نعوذ بالله تو بهشت تعدیل نیرو داریم شما هام جزوشین.عجججججججب زمونه ای و چه زیبا امیر المومنین ،حضرت علی ع فرمودند که حکمرانی ها میدان مسابقه و ازمایش مردان است.
Romania
دوستان مدیر خوبه انسان .زیبنده به صفت انسانیت باشه.شاید علی الظاهر رفتید و دارید کیف و حال می کنید ولی درونتون اگه یه ذره وجدان باشه ،غوغایی به پاست که بیا و ببین.عجب دنیای سختیه که نتونی طبق وظیفت درست عمل کنی و راه و گم کنی.این همه دل شکسته،این همه حرف ناحساب،این همه حقوق پرداخت نکرده و این همه افرادی که به نا حق تعدیل نیرو شدن.البته که ما به وعده خداوند امیدواریم که ان الله سریع الحساب.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آقای .... یه حساب تو بانک سینا میدان مادر بنام پ باز کرده. ......
بعدش یه وام خوب برای خودش گرفته....
منبع موثق
محمد
Iran, Islamic Republic of
ماجرای شراکت مدیر ... با پیمانکار غذا هم یکی از کثافت کاری ایشان است
Iran, Islamic Republic of
اون كه ديگه اشش از شوري گذشته حتي اجازه نميدن واحد HSE نظارت داشته باشه ابليموهاي تاريخ گذشته و روغن هاي صدبار استفاده شده و........
HSE
Iran, Islamic Republic of
تكذيب مي شود نظارت كامل وجود دَارد و مشكلي در زمينه مواد أوليه سالم نداريم
Iran, Islamic Republic of
خنديديم واقعا از غذاهاي سالمتون لذت ببريد
خيلي هم كميسيون معاملاتاي غذا سالم انجام ميشه فقط يه شركت... اخه اقاي ... بايد به فكر نيروي خاصشون باشند يه موقع نون غذاشون و ... از دست نره
كمران
Iran, Islamic Republic of
Agay safdari bede2 hala hey khadamati beriz biron
یه پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
همکاری داشتیم حدود 14-13 سال تو پتروپارس و پوسکو به نحو احسنت کار میکرد و از همکاران زحمت کش شرکت بود و همه شرکت قبولش داشتند .
ولی به علت اینکه به اقای صفدری و تیمش کولی نداد و زیر یوق اونها نرفت با توجه به مخالفت مدیرعامل پوسکو متاسفانه ایشون رو از کار برکنار کردند . چقدر هم براش حرف دراوردن .
یادش بخیر
هر کجا که هست موفق باشه
Iran, Islamic Republic of
منم اون همكارو ميشناسم اقاي س-ق واقعا مرد با سوادي بودن اميدوارم خدا به تير غيب گرفتارشون كنه اقاي شمس و صفدري خجالت بكشيد سفره رو يه جاي ديگه پهن كنيد دست سر از پتروپارس برداريد

دكتر منوچهري عزيز چه دوراني خوبي دوران شما اميدوارم به داد ما برسيد
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد
منظور شما اقای ح - زاده نبوده؟
کارشناس قبلی پتروپارس
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مدیریت فعلی پتروپارس برای یک شرکت نفتی / اپراتور مناسب نیست. احساسی / جناجی / فامیلی / غیر کارشناسی عمل کردن و سایر مشکلات هم بخشی از عدم توانایی مدیریت فعلی است. اما اصل مشکل ، در واقع دولتی بودن پتروپارس است. انتخاب مدیریت نا کارآمد همدر واقع ناشی از همین دولتی بودن آن است.مشکلات فعلی پتروپارس از چند سال قبل قابل پیش بینی بود ،‌ منتها دولتی بودن آن باعث شد تا نتوانند هیچ خلاقیتی از خود نشان ندهند و عملا شرکت به سمت تعطیلی حرکت می کند.
اخراجی که چوب صداقتش را خورد
Iran, Islamic Republic of
... که به راننده خود اینهمه بها بده و بیاید با 5 کلاس سواد در پترو پارس ایران استخدام کند و هم حقوق راننده و هم حق سرپرستی نقلیه بگیره و بعد از 4 سال زندگیش از این رو به ان رو بشود توقع داری که خودش و مدیر نور چشمی اش این کارها و این ریخت و پاشها را نداشته باشن اگر روزی حسابرسی صورت بگیرد از شمس و صفدری باید به حساب راننده ... هم برسن که اون هم در جنایت و خیانت شریک است همه در شرکت میدانن که این اقا مدتها پول بنزین میگرفت ولی گاز میزد و ....اگر بخواهم بگم مطالب زیادی هست ...
یه پتروغاز
Iran, Islamic Republic of
دیدم امروز نمازخونه خلوت بود، آقایون با ... رفتن شمال ... رو آب بکشن
کارمند پتروپارس
United States
این حرکت فقط یه بچه اختلاسه اونم چون میدونن که تا چند روز دیگه بیشتر فرصت ندارن و این تنها روش ... در زمان اندک از اعتبارات شرکت .
چنار
Iran, Islamic Republic of
ميگم پترو پارس چه مارهايي در آستين پرورده،واقعا چه كارمنداي وفاداري داره.!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارمند ها به پتروپارس وفادار بودند اما آقای شمس غیر پتروپارسی به پتروپارس وفادار نیست آقای محترم !
Iran, Islamic Republic of
اینقدر دکتر دکتر نگید ایشون از کجا و چه رشته ای دکترا گرفته اند در تمامی شرکت های زیر مجموعه پتروپارس عضو هیات مدیره هستند چند نفر دیگه به این صورت در تمامی شرکتها که سهام آنها در اصل از بیت المال است سمت دارند و چند حقوق آنچنانی می گیرند؟ بستگانش تمام در پست های خوب هستند پسر خواهر .... جوانی بی تجربه ای بیش نیست مدیر عامل شرکت زیر مجموعه است هرکدام از کارمندان مهندسان حتی با بیست سابقه کار در پاچه خواری کوتاهی می کرد اخراج شد
این شرکت و شرکت زیر مجموعه همه از پول دولت است چرا سازمان بازرسی یا وزارت نفت ورود نمی کنندبه خلاف هایی مانند:
ارتباط افراد با پیمانکاران و روشهای ناسالم و ...
چند سمتی تعدادی افراد در تمام شرکتها
ارتباط مدیران ( نسبت آنها با مدیران ارشد)
ریخت پاشها و هزینه های غیر ضروری از جمله جلسات در شهر های مختلف توریستی
در ضمن زمان منوچهری هم کم وبیش از این موارد بود ایشان یک سری افراد عجیب غریب داشتند دوستان ... فراموش نکنند
Iran, Islamic Republic of
ما به پترو پارس وفاداریم نه جناب شمس و صفدری که پتروپارسو به خاک سیاه نشوندن و الان دارن تو ساحل عشق میکنن ... هم اون نور چشمیای اقای شمس و صفدری هستند که موقع تعدیل نیروها اسامیشون میومد که غیر از اینا بقیه تعدلیل نمونش تو مهندسی نفت ما به پتروپارس دکتر منوچهری وفاداریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کامنتها خیلی خاله زنکی و قضاوتها خیلی یکجانبه و از روی بیشتر غرض و کینه شده. لطفا شورشو درنیارید.
اخراجی ها۱
Romania
دوست عزیز اوایل دهه هشتاد اسم پتروپارس غرور آفرین بود نه بخاطر مدیرعاملش به دلیل سیاست صحیح مدیرانش تاکید می کنم مدیرانش بطوری که کارکنان پتروپارس از بودن تو مجموعه لذت برده و کارشون رو با تمام وجود انجام می دادن و امدن به پتروپارس تنها با سواد و توانایی امکان پذیر بود انتصابها تقسیم وظایف وغیره اصولی انجام می گرفت در کل پتروپارس صحیح و درست و در چهاچوب تعریف شده اداره می شد و برعکس الان . این کامنتها هم از روی دلسوزی و نگرانی از آینده گذاشته میشه تا مسئولین که تصمیمشان در جهت رونق به پتروپارس گرفته شده از همراه بودن افکار درونی کارکنان با ایشان آگاه باشند.به امید روزهای خوش
داری لو میری ناراختی؟
کافیه بابا
Iran, Islamic Republic of
واقعا زشت که آبروی شرکت رو تو فضای مجازی ببرید متاسفم برای این همه شتاب زدگی در بروز افکار شخصی
پاسخ به دوست عزیز کافیه بابا
Germany
جناب کافیه بابا!یا از افراد پتروپارس نیستید یا بسیار از موقعیت محکم خودتون مطمین!!!فرمودا شما کاملا متینه...بروز احساست پرسنل امروز تلخ بود..چون همه روزهای ابهت پتروپارس رو بیاد دارن روزهایی که حتی از بردن نامش به خودمون میبالیدیم ..وقتی جو نا امیدی و بی انگیزگی و بی تفاوتی و در 5ین حال خفقان و جاسوس بازی رو مدیران بالاسری در خون پرسنل تزریق کردن اتفاق امروز رقم خورد اگر شما هم جزو اون اخراجیها میبودید و امروز به خاطر شعار کسر بودجه! غم نان داشتید و یا غم سنگین بیکار شدن در ماه اینده را داشتید از کلمه خاله زنک استفاده نمی کردید!
بابک
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم آقای شمس پاسخگوی این مطلب هم باشند که راننده ایشون آیا مدیر است که به این مسافرت تفریحی تشریف برده اند و هزینه ایشون با شرکت و بیت المال است یا ایشون از جیبشون هزینه میکنند.
اخراجی ها ۱
Germany
به قول بزرگی صنعت این کشور کوچیکه آدما زود بهم میرسن جناب شمس و آقای صفدری زود به مهندس رسیدین حالا چند چندین با خودتون
Iran, Islamic Republic of
Az in hame personel yeki be peymankare gaza eteraz nemikone cheraa chon agay ...khkh mah poshte abr nemimone agaaaaa
Germany
صفدری و شمس بایستی پاسخگوی خیلی ها باشند
جوابگوی پرسنلی که به بهانه های الکی جلوی تبدیل وضعیتشون را از pre به پتروپارسی میگرند در حالیکه نفراتی را که پارتی دارند و اون دو نفر از چهرشون خوششون میاد با یه عنوان کاربر sap تبدیل وضعیت میکنند.
Sap داستان خنده دار داستانی که به نظر اکثر نفرات با رفتن شمس جمع میشه
سیستمی که چه پاداشهایی برای مدیران داشت
دست رو دلمون نذارید که خونه
سید
Romania
خدا بداد این مدیر ها برسه روز قیامت واقعا چجوری میخوان جواب این همه ... رو بدن؟واقعا چه جوابی برای این همه کارمند و نیروی تعدیل شده و خانواده هاشون دارن؟ آقایون آیا می تونید درک کنید وقتی ماه به نیمه خودش نرسیده و کارمندتون دیگه از حقوقش چیزی نمونده یعنی چی؟ بخدا قسم نميفهمين هشت کسی گرو نهش هست یعنی چی وگرنه آنقدر راحت نميرفتين تفریح اونم با حقوق ومزایا و حقوق اون کارمند بیچاره رو ندید بگیرید .مطمئنا روز حساب و کتابی هم هست و خدا بزرگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام،احساس مي كنم يكم كامنت ها مغرضانه و فقط جهت تخريب مي باشد و با وجود اينكه شركت پتروپارس توانسته فاز ١٩ را زودتر از ديگر فازهاي ٣٥ماهه به نتيجه برساند،با اين فرافكني ها داريم شيريني اين موفقيت بزرگ را پنهان مي كنيم.بياييم به افتخارات پتروپارس بپردازيم نه نواقصش.
Italy
متاسفم یرات
يك پتروپارسي قديمي
United States
با تشكر از عصر نفت براي پوشش خبري يك كار غلط
انشالله ما ياد بگيريم به جاي بيانيه صادر كردن و پاچه خواري مديران بالاتري
خيلي راحت بگوييم اين كار هم مثل خيلي از كارها و تصميمات ديگر مديريتي ايشان و ديگر نفراتشان
غلط بوده و از ملت شريف ايران در پيشگاه پروردگار معذرت خواهي مي كنيم
چرا كه راه قبول اشتباه و توبه در پيشگاه خداوند باز است
حالا حالا ها بايد منتظر مديراني باشيم كه مانند كشور هاي غربي استكباري هنگام اشتباه هم معذرت خواهي مي كنند و هم استعفا مي دهند
Iran, Islamic Republic of
شیرینی موفقتو با اخراج کارمندا دادن
Germany
همش به دلیل بی کفایتی مدیر منابع انسانی است، از وقت آقای ص مدیر منایع انسانی پتروپارس شده ،همه نیرو های کار آمد این شرکت را ترک کرده اند!
یک پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
چرا هیچ کس نگفت امروز آقایان مهندسین علیرضایی و پیله چیان مهندس بابایی و مهندس خوشمنش سایت بودند
Iran, Islamic Republic of
باسلام. آقای صفدری 3سال است به ناحق جلوی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی pre رو گرفته.شرکت pre چیست؟ ...برای مدیران.شرکت صوری با وسعت 2اتاق.با هیئت مدیره ودر راس آن نان بری بزرگ بنام "ك".معلم بازنشسته پارتی دار..با حقوق ... ميليوني. برادر از جان شرکت چه میخواهی.به کی وسلی.چرا پتروپارس حقوق کارکنانش را به حساب ...میریزد تا با دریافت بالاسری ازپتروپارس به حساب کارکنان واریز شود.آیا کسی هست صدای مارابشنود؟؟؟؟؟
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
مي‌فرمايد: «وَ مَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِنْ شَيْ‏ءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّهِ»[11] در هر چيز اختلاف كنيد داوريش با خداست.
واقعا کسی نگفت کیا سایت بودند فقط گفتید خیلی ها نبودند - مدیریت محترم عامل شرکت پتر پارس ایران مهندس علیرضایی و مهندس های ارشد فاز 19 همه سایت بودند
انصاف هم چیز خوبی است
سخن حق كلام الله مجيد
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامي
خداوند مي دانند كه مديران شركت پتروپارس ايران فقط به خاطر حضور كارفرما در عسلويه (آقاي دكتر منوچهري و آقاي مهندس شعبان پور) مجبور شدند به جاي شمال به عسلويه بروند
أنشالله پرواز از عسلويه به رشت و انزلي از طريق تهران بي تاخير انجام شود تا اين مديران هم به مديران ديگر بپيوندند
United Kingdom
بله درست میفرمایید مهندس علیرضایی و پیله چیان سایت تشریف دارند .
درسته که به جمع مدیران از عسلویه می پیوندند ولی همین که میان این تور کار را زمین نذاشته و حضور در سایت و پیشبرد کار را به تفریح ترجیح دادند دست مریضاد داره
زنده باشید مهندسان علیرضایی و پیله چیان و سایر دوستان متعهد فاز 19 پارس جنوبی
پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
آقایان شمس وصفدری خود رامنتسب به مراجع گرانقدرتقلید میدانند.آیا صحت دارد؟
ا.بابایی
United States
اینقدر پشت سر مدیران پتروپارس بد صحبت نکنید . من هم یک پتروپارسی ام . به نظرم هر کس به اندازه جایگاهش داره از شرکت بهره میبره. البته این مدیران دیگه شورش رو در اوردن. من دوستان زیادی رو به علت تمدید نکردن قراداد از دست دادم. ولی بیشتر مدیرا رو من امروز تو شرکت دیدم. باورم نمیشه رفته باشن سفر.
Iran, Islamic Republic of
دلیل ماندنشون دقیقا همینه .
الان هم داره با شرکت نفت گرو کشی می کنه که اگر می خوای من نیروها را بیرون نکنم باید به من کار بدی.
هفته پیش هم فایننسور پتروشیمی خارک از همکاری با پتروپارس انصراف داد.
خب شرکت نفت به چی پتروپارس کار بده به قیمتهای مناسبش که چندین برابر
می ده به زمانش به کیفیت کارش یا به مدیرای توتنمندش !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قطعا به جاهاى بلندى وصلن كه اينطورى بى محابا هركارى ميخوان دارن ميكنن واز هيچ چيز وهـيچ كس واهمه ندارن
معترض
Iran, Islamic Republic of
جاداره یادی کنیم ازبزرگ مردان نیکو.وجناب آقای جشن ساز. تازمانی که ایشان درنیکو بودند شمس جرات بیرون انداختن کارکنان و مدیران را نداشت.آقای جشن ساز ومعاون ایشان همواره حامی پرسنل بودند وقرارداد فاز11با تلاش ایشان به پتروپارس واگذارشد.چه فایده که بدلیل سهل انگاری شمس پروژه بربادرفت.
Iran, Islamic Republic of
حق کشی در پتروپارس بیداد میکند.کارشناس 2میلیون حقوق می گیرد.سرپرست بیسواد12میلیون.آیا مسئولان صدای مارا میشنوند.اگه حضور مهندس علیرضایی درپتروپارس ایران نبود وضع بسیاراسفناک میشد.بازهم معرفت جناب آقای علیرضایی.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
بزرگواران جا داره یادی هم بکنیم ازهمکارانیکه جان خودشون رو درحوادث کاری فاز19 فدای پروژه کردند.فاز19نماد غیرت وتعصب ملی مدیرعامل آقای علیرضایی و کارکنان حرفه ای وزحمتکش وصبورشرکت پتروپارس ایران هست نه عرایض آقای صفدری دکتری زمین شناسی.درود خدا برهمه کسانی که عاشقانه در راه اعتلای ایران می کوشند.
Canada
خدا رحمتشون کنه
فیلم های اون حوادث رو من به شخصه چندین بار دیدم
آقای شمس پاسخگو باشه که این همه HSE رو در شرکت ضعیف کرد
متعجب
Iran, Islamic Republic of
ازعجایب هفت گانه پتروپارس. مدرک تحصیلی به شرطی در حقوق ومزایای پرسنل اعمال می گردد که معدل کل بالای19باشد.تصویب کننده دکتری نامرتبط زمین شناسی آقای صفدری.معدل....
..
Iran, Islamic Republic of
با تشكر فراوان از عصر نفت
من فقط يك سوال دارم؛ منظور دقيقا كدام "مديران" هستند؟؟؟ مگر ديگر مديري در اين شركت باقي مانده؟ مدير منابع انساني؟؟؟؟؟ مدير منابع مالي؟؟؟؟؟؟ مدير پروژه؟؟؟ مشاوران مالي؟؟؟
نه هر كه طرف كله كج نهاد و تند نشست.... كلاه داري و آيين سروري داند
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقاي شمس و اقاي صفدري
شما هنوز از كرده هاي خود پشيمان نيستيد؟
اقاي شمس....
اخراجي
Iran, Islamic Republic of
همه منتظر رفتن شمس و صفدري و .... هستند
م. ب
Iran, Islamic Republic of
کاش جای این همه بلند پروازی مدیران یکم هم به فکر کارکنان بودن .چطور پول ندارن به کارمندان بدن اما مسافرت های شمال وجنوب وخارج از کشور ویلای فشم ....پول هست .به خاطر بی لیاقتی یک مدیر یک شرکت بزرگ نفتی تبدیل به چی شد .
Iran, Islamic Republic of
ای کاش بجای شمس علیرضایی مدیرعامل بود.
Iran, Islamic Republic of
... هم کارخونه گز داره که ایام عید به هر کارمند پتروپارس دو بسته میدن.
United Kingdom
علیرضایی مدیر بشه که بقیه آشناهاشم بیاره شرکت؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظرم مديريت عامل پتروپارس با كشف و انتخاب مدير منابع انساني و مدير مالي و كشفهايي از اين قبيل بزرگترين اشتباه ممكن را انجام دادند
United Kingdom
و کشف توکلی
به به
Iran, Islamic Republic of
مدير نفتي دوست اقاي م. ج كه اورده شد پتروپارس با حقوق ميليوني و بهره كا ري زير صفر
مریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که یک مدیر اینقدر ... که به جای استفاده از نیروی جوان وآمد افراد باز نشسته با حقوق های میلیونی که فقط پارتی دارن استفاده می کرد .در صورتی که حقوق یک نفر آنها معدل 6یا7 کارمند معمولی بود.
جانان
Iran, Islamic Republic of
اقاي دكتر اكبري شما كه هميشه هزينه و حقوق ها را كنترل ميكني خريد هاي ضروري را خط ميزني افزايش حقوق ها خط ميزني
ايا به هزينه هاي اين سفر طراحي شده اقاي شمس و صفدري هم رسيدگي ميكني؟
شما نايب رييس هيات مديره هستي چرا در تعديل نيروها كنار نشستي و اسم ...را فقط خط زدي؟
هرمز
Iran, Islamic Republic of
اگر اعتراضی به تعدیل نیرو دارید باید خدمتتان عرض کنم بر اساس قانون کار و قرارداد یکساله کار خلاف قانونی انجام نشده بنظر من پتروپارس بیخودی نیرو اضافه کرده بود و واقعا نیروی اضافی داشت اینها را از نظر یک کسی که تو پتروپارس بوده و با پای خودش اومده بیرون میگم اگر انتقادی هم به آقای شمس دارید جاش اینجا نیست در ضمن من از زمان آقای ترکان تو پتروپارس بودم اصلا نباید دوره کار این آقا یان را با دوره سخت تحریم مقایسه کنید هر کسی اشتباهاتی دارد اما بنظر من آقای شمس در این دوره مدیر موفقی بوده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای صدری وآقا شمس کاش زمانی که بی رحمانه 136 نفر رو تعدیل کردی به دلیل خودخواه فکری هم به حال خانواده این عزیزمان می کردی .اینها مثل امثال شما پارتی نداشته وندارن .سوری جدید کلی نیروی دیگر در اردیبهشت 95.خدایی وجود داره که جواب امثال شماها رو بده .تو برو شمال وتبریز واردبیل خانواده های اونا پریشان ودنبال کار .بالاخره عدل خداوندی گریبان شماها روهم می گیره که با پول ملت وحق ملت دنبال خوش گذرانی خودتون هستید.
مهندس ج.ش
Iran, Islamic Republic of
همکاران گرامی پروژه نمیدن تقصیر من هست ؟
به جان دکتر صفدری من تلاشم را کردم خوب نمیدن دیگه. میگن این پرسنل شما همش سیگار می کشن و ورزش نمی کنن . ما هم به این چاق های سیگاری پروژه نمی دیم
دوستانم شاهد هستند که من چقدر برای گرفتن فازهای 1 و 6،7،8 و 12 و 19 زحمت کشیدم (تعجب حضار) الان دیگه نوبت شماست من تا از شمال برمی گردم چند تا گرفته باشید ها. خوب دوستان من رو صدا میکنن که بال و کتف یخ کرد . اومدم اومدم ...
و من الله توفیق
رضا
Iran, Islamic Republic of
آنتالیا که نرفته
یه طوری خبر زدید انگار بنده خدا تنهایی رفته آنتالیا با پول بیت المال
اونجا ها هم میره اما تنهایی
حامی
Iran, Islamic Republic of
تو شرکتی که به بهانه جشن دانش آموزی واسه مدیرش تولد چندین سالگی می گیرند وخرج های آنچنانی .پس هر مدیر به فکر خودشه وجیب خودش با من کارمند معمولی چکار دارن .بعد میان سخنرانی می کنند اگه ساختمان شرکت رو بفروشیم کسی رو اخراج نمی کنیم .فقط شعار .بعد ویلا می خرن به بهانه کار میشه تفریحگاه خانواده های آقایان .تا کی قراره ادامه داشته باشه این مسافرت فقط مال امسال نیست هرسال یه بهانه یه بار شمال ی بار یزد وشیراز وکیش.بعد بیانیه می دن سفر کاری بود .تو سفر کاری چرا پارسال خانواده هاتون اومدن اردبیل .. ..اگه بخوای از کارای این آقایان بگی بایدکتاب 1000 صفحه ای بنویسی
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مدیران این شرکت .نه تنها هیچگونه سابقه نفتی ندارند بلکه حتی سایقه مدیریتی ندارند.. و البته در طی این 2. ..3 سال بر اساس سعی و خطا مدیر پر ادعا با حقوق ها و پاداشهای بالا شدند .
توصیه می کنم حتما از حقوق های عجیب غریب مدیران سفارشی و بی صلاحیت منتسب گزارشی تهیه کنید
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضایی و مهندس پیله چیان و مهندس خوشمنش و بابائی هم از مدیران ارشد شرکت هستند ولی سایت هستند چرا یک طرفه به قاضی میرید - از خدا بترسید از روز حساب بترسید
ع.م.
مطمئني گلم، واقعا همه شون عسلويه ان؟ چرا؟ هيچكدوم پرواز سوار نشدن برن يه جاي خوب؟ دروغهاتون هم مثل كارهاي شامختون تو چشممون
حسين
Iran, Islamic Republic of
اقاي شمس لطفا هر چه زودتر از پتروپارس برويد كه اين همه كارمند بخواطر وجود شما اخراج نشوند. ديگه كسي طاقت ديدن شما را نداره
Russian Federation
همه نظرات رو خوندم و می خواستم به چند مورد اشاره کنم
1. ادبیات بعضی از دوستان من رو شگفت زده کرد واقعا این افراد تحصیل کرده اند و در شرکتی با این اسم و رسم کار می کردن؟
2. نوشتن یکسری مطالب بی ربط و .... نشونه غرض ورزی و بی منطقی هستش مگر می شود که یک فرد در طول عمر کاری خود فقط به دیگران جفا کرده باشد هر انسانی خصوصیات خوب و بد داره و این بی انصافی محض هستش که اینطوری بخواهیم افرادی رو خراب کنیم به همین دلیل با قاطعیت می گم که این کار یک کار برنامه ریزی شده و با کینه توزی است
3. بنده هم به خیلی از موارد انتقاد دارم ولی چون عاشق پتروپارس هستم انتقاداتم رو بطور بی نام و نشان برای مدیریت ایمیل می کنم و تشکر و قدر دانی از کارهای خوب رو بلند اعلام می کنم که نام پتروپارس خدچه دار نشود
4. جناب آقای مهندس شمس زندگی . سلامتی و جانشون رو برای پتروپارس و این مملکت وسط گذاشتن و بی انصافی در مورد ایشون جای تاسف داره
5. اتفاقا آقای مهندس شمس یک پتروپارسی و یک ایرانی واقعی هستش که خواست پتروپارس فقط یک اسم نباشه و کیفیت در در داخل سازمان بالا بره و به سطح بین المللی برسه .
Russian Federation
البته باز هم تاکید می کنم من هم انتقاداتی به بعضی کارها داشته ام که البته مواردی بودن که تو همه دوره های مدیریتی پیش می یاد ولی جای اتقاد تو صندوق انتقاداته.
احسان
Germany
جمع کن داداش بساطتو.
خسته شدیم از هرچی شمس و ...
ج.ش
پاداشتون واريز شد
ممنونم نيروي ارزشي
Canada
اقا برو ببين چند نفر نيروي كيفيت تو شركت مونده خداييش نفرات كنترل كيفيت دونه دونه اخراج شدن همشونم جاهاي بهتر كاردارند الان
امير
Canada
حضور اقاي شمس در پتروپارس فقط به منظور نابودي اين شركت در زمان احمدي نژاد انجام شد تا تراژدي شركت صدرا براي پتروپارس اجرا بشه! ولي با تغيير دولت اين هدف ناتمام موند . سوال اصلي اينه كه چرا وزير نفت و مدير عامل شركت ملي نفت قدرت جابجايي ايشون و تيم فاسد شون از جمله دكتر!!! صفدري رو ندارن. هنوز دوستان پتروپارسي سفرهاي كيش اين اقايون رو با هزينه هاي ميليوني فراموش نكردن. كساني كه در پتروپارس كار كردن ميدونن كه اين شركت به خاك سياه نشسته كه همه در سايه مديريت!! شمس و دوستان هستش! مديراني كه براي خوش خدمتي حتي اقدام به جمع اوري دستمال توالت و دستمال كاغذي پرسنل به بهونه صرفه جويي در هزينه ها كردن و الان در سواحل شمال در حال خوشگذراني هستن و كارمندان شركت دلهره اخراج شدن را دارن
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
اگر پتروپارس خانه دوم شماست - چرا مسائل خانوادگی تون رو اینجا مطرح می کنید
وقاحت تا چه اندازه - لباس بزدلی بر تن پتروپارسی اصیل نیست
چون کسی صدای مارو نمیشنوه اقای نون به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی درسته پتروپارس خانه دوم ماست ولی چنان خفقانی رو حاکم کردند که جای هیچ حرف و انتقادی نزاشتن..حتی همکاران تو راهروها هم میترسن دردو دل کن چون دوربین گزاشتن و اقای... جاسوساشون همه جا هستند.مشکل همه کارمندا همینه ..برنامه ای با نام مدیریت عملکرد در سطح شرکت با مدیریت جناب صفدری برگزار شد یعنی ارزیابی عملکرد خوب یا بد همکاراناین برحسب اخلاق و کار مفیدشونه و جالبه که بعضی از همکاران اخراجی عملکدشون تو اون لیست عالی بوده !!!! پس کوچکترین انتقاد یعنی رفتن تو لیست اخراجیها..ظاهرا دوستان از سفرشمال که برگردن قوت تازه میگیرند برای اخراج یه تعداد از همکاران بینوا تو ماه اینده!!و بعضا طبق گفته خودشون تا پایان برج 9 اخراجیهای سوم که جزوشونیم..که به خیل عظیم بیکاران کشور بپیوندیم!
فعلا برای صرفه جویی مالی مدیر عامل گرامی از اشلهای حقوقی پایین شرکت که بیشتر مسیول دفتر هستندشروع کردند و دوست گرامی همین تصمیمات احساسی هست که فریادها رو دراورده حقوقهای پایینی که پول 2 روز ماموریت اقایونه!ولی اخراج شدند!خرجهای اضافی که اگر قطع بشه ...و گرفتن پروژه های نفتی که در سطح کشور وجود داره ولی بخاطر ایشان به پتروپارس داده نمیشه!
Russian Federation
خوبه که همه نظرات تو سایت گذاشته بشه نه اینکه وقتی است سایت مورد انتقاد قرار می گیره نظر کاربر رو نشون نده
من یک پتروپارسیم
Iran, Islamic Republic of
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماندو چنین نیز نخواهد ماند
من ارچه در نظر یار خاکسار شدم
رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند.
وقتی با کلامشان گلهای امیدهارا در دلها لگد کوب کردند اتش خشم و کینه هستی خودشان را به اتش کشید. پیام عصر نفت چون نیشتری بود که بر عفونت دلهای پتروپارسیان نشست.کاش بردلها حکومت کرده بودید. آنانی که باگذشته طولانیشان در پتروپارس اخراج شدند گذشته با عظمت پتروپارس را فراموش نکردند و نخواهند کرد..و چه تلخ است سوختن باغ با عظمت پتروپارس !و این تلخی چه سخت برکام ما پتروپارسیها نشسته... وقتی بذر علفهای هرز ترس و بی ثباتی را در دلها کاشتید باید میدانستید که با تکثیرش به درختان ریشه دار شما هم اسیب خواهد رساند..کاش بر دلها حکومت میکردید تا پتروپارس شاهد چنین روزهایی نباشد
Romania
چرا نظر من رو نمی گذارید ؟ چون شفاف سازی کردم؟ مشخصه که شما هم قصد تخریب افراد رو دارید
Romania
سایتی که نظرات حمایت از آقای مهندس رو منتشر نمی کنه قابل اعتماد نیست و مشخصه که غرض ورزی از انتشار خبر داشته
Germany
پرسپولیس سرور استقلاله
حالا که همه اینجان از این فرصت استفاده کرده و میگم من مایو نیاوردم کسی اضافه داره به من قرض بده؟
جوادیان
United Kingdom
آقای شمس چرا بجای میدان دادن به مهندسین کارکشته و بی حاشیه در حفاری ، جوانان کم تجربه و کم دانش را در سمت های سرپرستی و مدیریت پروژه گماردید تا اینگونه با چندین برابر ضرر پروژه ها را انجام دهند و با پیمانکاران آنچنان دل و قلوه دهند و از هیچ به نوایی برسند!؟
امچد
Iran, Islamic Republic of
من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
مدیریت جدی و تلاشگرانه آقایان مهندس شمس و علیرضایی و پیله چیان و سعیدی و ... که در راس مدیریت پتروپارس هستند منجر به راه اندازی فاز نوزده شد و جالب این که بیشتر پرسنل این شرکت در سایت فقط از ترس این آقایون کار می کردند و اگر اینها نبودند معلوم نبود که الان فاز نوزده چه شرایط وخیمی داشت.
مدیریت هوشمندانه ایشان در دوران تحریم و تلاش پیمانکاران واقعا جای تشکر داره و البته اگر این سفر سه روزه حتی برای تفریح هم بوده باشه هیچ جای ایرادی نداره. مدیری که یکسال هفته ای سه روز در سایت و چهار روز در دفتر تهران حضور دارد و مسئولیت اجرای پروژه را هم پذیرفته است آیا نباید سه روز استحراحت کند؟
ظلم نکنیم
United States
1- سفر اخیر ایشان 5 روزه است و نه 3 روزه
2- سفرهای یک ماهه ایشان به ... در سالهای مختلف فراموش نشود.
سعید
Iran, Islamic Republic of
باسلام به اقای وزیر جناب اقای زنگنه مبایست گفت دست مریضا حتما جنبعالی از وضعیتی که همکاران به ان اشاره داشتن استجضار دارید و بطور کامل میدانید که در پتروپارس چه خبر هست تو را به خدا وتورا به ابروی خودتان که شده لطفا اقای شمس واقای صفدری را از این شرکت اخراج کنید و بیشتر با نانو زن و بچه همکاران بازی نشه
Italy
امجد خجالت نمیکشی؟
پیمانکار پتروپارس
Iran, Islamic Republic of
بچه های پتروپارس که اینقدر به اشتباه از مدیران زحمتکشتون انتقاد می کنید، یادتونه که انجام دادن وظایفتون که در اصل باعث تسریع در روند کار پیمانکاران می شد چقدر براتون زور داشت. یادتونه که به بهانه اینکه الان وقت ورزشمونه جلسه را ترک می کردید؟ یادتونه که به غذای درجه یک پتروپارس می گفتید : آشغال؟ یادتونه؟؟؟؟ یادتونه که هیچ درکی از کار کردن در میدان مشترک گازی نداشتید؟؟

شکر نعمت نکردید. وظیفتون را انجام ندادید و این شد حال و روزتون.
باز خدا پدر شمس و علیرضایی و پیله چیان و سعیدی و وحدت و شریعت و بقیه مدیران اصلی را بیامرزه که این شرکت را سرپا نگه داشتند و با هر زوری که شد فاز نوزده را به نتیجه رسوندند.
حسه زاده
United States
ریخت به حسابت مرسی
مدیر متعهد واخلاق گرا
Iran, Islamic Republic of
از آقای ....که مدیر پروژه ... بودن بپرسید که جریان قسط اول 140.000 دلاری که برای دادن کار به شرکت مثلا استرالیا یی 3d network گرفتن چیه .
جالبه مدیر کارگاه شرکت فوق هم که ... مدام شما اعتراض می کرد وصوت ایشان که مبلغ فوق چگونه به شما انتقال داده شد وبا چه واسطه هایی موجود است را سریعا درخواست اخراج زدید. تازه این که قسط اول بود برای دادن کار, بقیش هم که واویلا .
متاسفم مدیر متعهد و اخلاق گرا
مهرداد
Romania
چرا تو این سفر همه قراردادهای غذا هتل و ... رو شخصا داره انجام میده ؟ چطور میتونی این پولها رو بخوری ؟ ....رفت تو نشستی جاش دو لوپی ؟
سیاوش
Estonia
واقعا اسامی که نام بردید همگی بواسطه رابطه و بدون هیچ تجربه نفتی و مدیریتی ، مدیر شدند . شما لطفا سوابق مدیریتی آقای شریعت 28 ساله رو بفرمایید که... هستند. لطفا سوابق مدیریتی آقای مسعود توحیدی وحدت رو اعلام کنید ، 4 سال مسوول آی تی دانشگاه شهید چمدان اهواز، 15 سال مدیر عامل شرکت ساختگی خودشون .. در کل 20 سال سابقه مدیریتی برای خودش جور کرده..

حالا بعد 4 سال به برکت پتروپارس نه تنها مدیر شده بلکه از مدیران با سابقه و لایق شرکت هم انتقاد می کنه ..
سازمان بازرسی به راحتی با بررسی حساب ها و اسناد مالی شرکت پی خواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
بایدم سنگ اینارو به سینه بزنی.اینا اگه برن که دیگه کی ...
Iran, Islamic Republic of
دوستان اسم بردید برای هر کی بدبودن برای شما پیمانکار محترم
خیلی خوب بودن وشاید حالا حالا همچین نون چرب وچیلی گیرتون نیاد.
جیبتون پر پول همیشه
سروش
دوست گلم
استاد امجد

بدينوسيله به اطلاع جنابعالي ميرسد پاداش مديرعامل به حسابتان واريز شد

سعيكم مشكور
Iran, Islamic Republic of
آقای پیمانکار پتروپارس : میشه بگی با چه رویی اسم آقایان .... رو به عنوان کسایی که شرکت رو سرپا نگه داشتند آوردی ؟ این آدمها جزو ضعیف ترین نامدیران پتروپارس هستند.
کارشناس فاز 19
United States
قطعا پتروپارس برا پیمانکاران بهترین شرکت بوده و شکی نیست اما برای پرسنل خودش خیر . ...
Iran, Islamic Republic of
شما پیمانکارهای خون آشام پدرپتروپارس رو درآوردید.کدومتون با ... وارد شدید.کار که نکردید هیچ.پتروپارس رو چپاول کردیدو به نوایی رسیدید کم کاری شماها پدر شرکتو درآورد.حالا با بی شرمی ژست میگیرید.
کارمند دردکشیده
United States
از وقتی آقای شمس اومدن این شرکت همه پروزه ها رفت رو هوا. آقای ج هم به فکر چند نفر عزیز کرده دور و بر خودشه و تا میتونسته از این پروژه ها خورده. خدا بهتر عالم است ولی چرا نفراتی با تجربه که سالها تو گرمای پارس جنوبی و دور از خانواده زحمت کشیدن رو بیخود و بی جهت اخراج کنید و در عین اینکه الان در کمبود نیرو باشیم برای این چند پروزه دست و پا شکسته.
چرا افراد نالایقی مثل ... باید مدیر پروزه بشن و افرادی لایق که اسمشون رو نمیارن با سالها تجربه و سواد علمی بالا از شرکت رانده بشن. خدا خودش جای حق نشسته
يك پتروپارسي
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيز:
1- اينكه مديريت پتروپارس نتونسته توي اين مدت پرژه يا پروژه هاي جديد داشته باشه واقعيتيه كه وجود داره و در اين مورد مي توان ضعف مديريتي رو عنوان كرد كه فقط و فقط مديران ارشد پتروپارس و خصوصا مدير عامل بايد پاسخگو باشند.
2- در خصوص اجراي پروژه و حساسيتهايي كه برخي از دوستان راجع به پروژه خصوصا ساخت مخازن ميعانات گازي و خوردگي كف مخزن و سامانه حفاظت كاتدي مطرح مي كنند خواهش مي كنم كه كم لطفي نكنند و مدير پروژه مخازن رو مورد حمله قرار ندند. چونكه همه مي دونن كه ايشان جزو بهترين هاي صنعت نفت هستند و نحوه كاركرد ايشان قابل مقايسه با اشل هاي بين المللي است. لازم به ذكر است كه در زمان ساخت مخازن پتروپارس بسيار از طرف كارفرما و شركت نفت تحت فشار جهت سرعت بخشيدن به پروژه بوده و طبيعتا در مديريت پروژه وقتي كه فاكتور زمان و قيمت رو بخواي تا حد بالايي بهينه كني ممكنه كه كيفيت پايين بياد. يادمون نره مشكل كف مخزن براي تقريبا همه پروژه هاي ديگه در فازهاي ديگه هم وجود داشته است.
3- علت اصلي پخش چنين خبري فقط و فقط تعديل نيروست كه در سال گذشته انجام شده و در سال جاري هم به نظر مي رسد وجود خواهد داشت (كه متاسفانه اين كار سليقه اي انجام گرفته) و گرنه سفر مديريتي كه مطمئنا بخشي از ان تفريحه هيچ اشكالي نداره.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیر پروژه مخازن فاز19 تقریبا ضعیف ترین عملکرد رو بین سایر نواحی داشته است و به هیچ عنوان جزو بهترین های صنعت نفت نیست. شاید کارشناس خوبی بوده که در اون مورد من نمی تونم قضاوت کنم اما قطعا مدیر پروژه بسیار ضعیفی بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم آوره.مهندسین و کارشناسانی که قشر نخبه و تحصیلکرده این مملکتند رو این آقا تعدیل کرده و هنوز هم این روند ادامه داره بعد ولخرجی های اینگونه!!! این آقایون که ادعای دین و ایمان هم دارند چطور میخوان فردای روزگار جوابگو خانواده هایی باشند که به خاطر زیاده خواهی ها و باندبازی ها و بی کفایتی های خودشون اونا رو دچار مشکل کردند. آقای شمس شما یکی از .... مدیران بوده وهستید و مادامیکه در این شرکت باشید روند نزولی کنونی ادامه پیدا میکنه.شما در همین دنیا و به همین زودی جواب عملکرد خودخواهانه و ضعیف خود را خواهید دید
Romania
آقای پیمانکار اینهایی که می فرمایید ادا اطوار داشتند تعدیل نشده اند و همان هایی هستند که سفارشی بوده و بدون کمیته استخدام و بدون داشتن شرایط سخت استخدام در شرکت( البته برای افراد غیر خودی) وارد شرکت شده اند و هیچ وقت ترکش تعدیل به آنها اصابت نمی کند.
جهت اطلاع دوستان غیر پتروپارسی : در این شرکت برای استخدام کمیته استخدام وجود دارد و یک کمیته ارزیابی که از بیرون می ایند و یک روز تمام انواع تستهای روانشناسی - تصمیم گیری - شخصیت یابی - کار گروهی و... خلاصه پدر صاحب بچه در می آورند تا تایید کنند یعنی اول پس از گزینش های اولیه پروزه یا واحد متقاضی و منابع انسانی به کمیته استخدام و ارزیابی معرفی می شوند روز بد نبینید در کمیته استخدام تعدای از مدیران از واحد های مختلف چنان سوالهایی می کنند که انشتین در فرضیه نسبیت که خودش در آورده در می ماند ممکن تاریخ عقد ازدواج دوم دارسی را از رشته نفت و نام کوچک مادر بزرگ ادیسون را برای رشته برق سوال کنند نخندید کمی اغراق کردم ولی چیزکی هست ضمن اینکه شرط معدل و غیره هم است حداقل ۱۴ برای دانشگاه های دولتی .
بله افراد عادی اینگونه استخدام می شوند . اما چپ و راست شما افرادی سفارشی را می بینید یک دفعه در کنار شما حاضر می شوند و کارمند پتروپارس یا سرپرست شما شدند بدون کمیته تیم ارزیابی و صد تا چنگولک دیگر .
اول پی آر ای شرکت زیر مجموعه سفره ابوالفضل محلل پتروپارس استخدام میکند چند ماه بعد جناب دکتر !!! نامه انتقالی نیاز بسیار شدید به پتروپارس اصلی منتقل می شوند این است داستان استخدام .
برخی سفارشی ها که سفارش دهنده خیلی رفیق باشد مستقیم وارد پتروپارس می شود و فرم کمیته و غیره صوری تهیه می شود شاید هم بپرسند عزیزم هول نشو فقط کد ملی خودتو به لاتین بنویسی قبولی.!!!
محمود
Iran, Islamic Republic of
شايد بشه گفت بذر شكست آقاي شمس در زمان آقاي منوچهري با تأسيس شركت پوسكو گذاشته شد و سكان اون رو به كسي سپرد كه توانايي مديرعاملي پوسكو رو نداشت.
اشتباه بعدي كه گريبانگير اون شد تأسيس شركت سي تي أر نروژي در ايران به نام كي سي تي بود كه با ... مشكل دار حدود ... ميليون دلار به پروژه هاي پتروپارس ضرر زد. در اين بين برخي از كارسناسان توسط مدير پرسروصداي پروژههاي حفاري ...شدند و اشكالات فني زير لواي بخش فني و عمليات تلمبار شد تا اينكه منجر به اين فاجعه شد.
...
پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
قوانین مصوب شرکت نیکو درشرکت پتروپارس اجرا نمی شود.به عنوان مثال دربحث وام آقای کرباسیان وعظیم زاده برخلاف قوانین نیکو دستورالعمل تهیه کرده اند.وتوجهی به قوانین ندارند.منابع انسانی هردوشرکت نیازمند بازبینی است.
Iran, Islamic Republic of
جو خفقان. اخراج.چاپلوسی.دروغ وزیرآب زنی شرکت رو فرا گرفته.کارشناسان ومدیران خبره درصدد رفتن ازپتروپارس هستند.چه کسی باید پاسخگو باشد.عملکرد ضعیف شرکت نفت در رابطه با برخورد جدی با آقایان نیز جای تامل دارد.
Iran, Islamic Republic of
صفدری حیا کن. پتروپارس رها کن.
یک کلام ختم کلام
Iran, Islamic Republic of
نه توهین.نه تهمت.واقعیت تلخی است مدیران کوچک گزینه مناسبی برای صندلی های بزرگ نیستند.
الذين جاهدو في سبيل الله هم الغالبون
بسم رب الشهدا و صديقين و الجانبازين

من يشكر المخلوق فلم يشكر الخالق

من ميتونم براي پروژه تمام شده ساختمان مركزي توسط حداقل ٤٠ ميليون پاداش مدير عامل بگيرم بدون يك دقيقه زحمت
من ميتونم هر كس در راه من شمشير زد رو مدير كنم
من ميتونم تو او و هر كس را خواستم اخراج كنم
شما هم ميتوانيد بسم الله
به نظرتون الان شمس و صفدری و برخی مدیران نالایق چی دارن میخورن?
پتروپارس مهندسی نفت
Germany
نفر همراه اقای شمس در عکس بالا مهندس مرتضوی پور هستند که مثلا سرپرست طرح توسعه میدان فرزاد الف هستند. طرحی که مهندس شمس از معرفی مجری واسش خودداری میکنه و عملا خودش مجری طرح هم هست. این اقای مرتضوی پور که ... با ارایه اطلاعات غلط و مبهم به مهندس شمس باعث اجرا نشدن فعالیتهای باقیمانده از طرح توسعه فرزاد الف طی هشت ماه شد. طرحی که چند ... میلیون دلار واسش هزینه شد و کوچکترین نتیجه ای استحصال نشده.
يك شركت نفتي
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي اين رسانه زرد عصر نفت متاسفم كه با مطرح كردن يك موضوع داخلي يك شركت اين بحث رو رسانه اي كرده .مطرح كردن اين گونه مسائل در فضاي مجازي به دور از اخلاق است. تاكي ميخواهيم با تخريب ديگران عقده هاي دروني خود رو خالي كنيم .مگر نمونه هاي مشابه اين موضوع در ساير شركتهاي نفتي مشاهده نشده؟ پس چرا بحث پترو پارس اينقدر براي همگان جالب است؟آيا اين به دليل خصومت شخصي تيست؟ اي كاش شرايط كشور را درك مي كرديم اي كاش به جاي اين تخريب ها به فكر سازندگي بوديم،
يا علي
غ
Germany
وقتی که یک سری افراد... و بی تجربه مثل آقای ... توی این سرکت میشن مدیر پروژه و علیرغم ادعای ... فقط دروغ میگن و دوستایه خودشونو نگه میدارن، چیکار باید بکنیم؟ اقای ... تو مدیون زن و بچه ما هستی. ای کاش وقتی POGC اخراجت کرد پارتی هات توی سازمان نگهت نمیداشتن.
پتروپارسي
Iran, Islamic Republic of
همين انتخاب مديران نالايق بود كه باعث شد افراد بي سواد بشن سرپرست و تخصص جاي پاچه خواري رو گرفت . نمونش ... فاز 19 كه چند نفر يا ليسانسه فلسفه تو اين واحد بودن. دپارتمان پايپينگ خودشون ميدونن چه خبر بود . فورمن جوشكار ، ليسانس فلسفه و ديپلمه يا دپارتمان متريال .
ناشناس
Italy
مشخصه که اکثر نظراتی که داده شده از جانب افراد اخراج شده میباشد که به دلیل عقده هایی که از مدیران دارن انواع تهمت های نامربوط را به مدیران زحمت کش پتروپارس میزنن
لطفا یه مقدار هم در مورد فازهای دیگه تحقیق کنین و ببینین که کیفیت کار پتروپارس در فاز ۱۲ از خیلی فازهای دیگه بهتر است.
البته کار پتروپارس و مدیرانش بی نقص نیست ولی بایستی مد نظر داشته باشیم که همین مدیران در پتروپارس چندین فاز را در پارس جنوبی راه اندازی کرده اند و تجربه شان از شرکت های دیگر خیلی بیشتر است.
Romania
آب بریز اونجا که میسوزه!! ( به قول رئیست)
کارمند پتروپارس
Romania
مدیران پتروپارس بهتر است با جلوگیری از تعدیل نیروهای کارشناس شرکت که تجربه کار خوبی در پروژه های اینچنینی دارن از ایجاد نارضایتی های بیشتر جلوگیری کنند.
Romania
جناب شمس خبررو خوندم ، كامنت ها رو هم خوندم، الله اكبر الله اكبر چقدر خدا بزرگه
به كرات شنيده بودم ازتون كه من سفره مرتضى على پهن نكردم ....
بندگون خدا به هر حال و به هر تقديرى كارشون رو انجام مى دادن شما كم كم مديون عمر و ساعتى بودين كه اونا اونجا مى ذاشتن و طبق قانون كار حقوق مى گرفتن اما حتى اگر به فرمايش حضرتعالى سفره مرتضى على هم پهن شده بود نعوذ بالله بعيد مى دونم حضرت اونقدر نزول فرموده باشند كه شما رو براى پهن كردنش انتخاب بكنند
پهن كردن سفره مرتضى على سفره مردى كه به شهادت تاريخ در تاريكى به آبرومندان كمك مى كرد تا آبروى كسى نريزه به دست شخصى كه روزى چندبار با آبروى مردم بازى مى كرد با قصص مربوط به ايشون به هيچ وجه سازگارى نداره
الله اكبر از بزرگى خدا كه به طرفة العينى براى شما سفره اى رنگين پهن كرد از اين همه آبرودارى
سعید
Iran, Islamic Republic of
مدیر منابع انسانی فاز 19را اقای شمس انتخاب کردن از همکاران قدیم بپرسید قبلا ایشون چه کاره بوده . ایشان یکی از مدیران لایق از نظر اقای شمس بوده که در حال حاضر مشقول کار میباشد سایر مدیران هم بدین منوال انتخاب شده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همکاران باید بکم روز شنبه که اقایون به شرکت تشریف میاورن شاید کمی خجالت بکشن تنها کسی که با سینه سپر کرده وارد شرکت بشه اقای صفدری خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت سریعا به این وضعیت اسفناک پایان بده.مدیری که کارکنان قبولش ندارن چرا مونده.2ساله پاداش مجمع 2014 روندادن.رفتن صفا سیتی.عجب مدیرهای پررویی داره پتروپارس.
املاک شفقتی
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به دنبال خرید واحد مسکونی لوکس در بالای شهرهستند به برج سازی شفقتی ودوستان مراجعه کنند.
United States
آقای شمس اگر میخواهید دعای ما پشت سرت باشد فقط قبل اینکه بروید چند نفر را از سمت مدیریتی به پایین بکشید. نفراتی که نه اخلاق دارند و نه سواد درست. از جمله ب و ک
علی
Romania
متأسفم برای یک خبرگزاری، که با قلم مسموم خبرنگارانش مدیران ارشد مهمترین صنعت کشور را به حاشیه میکشد... ما مردم هم که عاشق حاشیه هستیم و دلداده زیرآبی رفتن...! زیر این مطالب بدون منبع و آبکی که درباره مدیر ارشد مجموعه ما هستش ۸ تا ۸ تا کامنت میزاریم در حالیکه وقتی همین مدیر را میبینیم، با دستمال به استقبال کفشش میریم!
سعید
Romania
منم متاسفم واسه شما کارمند روابط عمومی پتروپارس
پتروپارس ایران
Italy
یکجا پیدا شد کارمندا حقایقو بگن ، شماها دست و پاتون لرزیده.نترس فوقش تو هم میری مثل قدیم باز میشی یه کارمند جز بجای ۲۵ میلیون همون ۲.۵ میلیونتو میگیری
رفعتی
Romania
اقای شمس کجاست فعالیتهای اجتشافی پتروپارس در افریقا و ونزویلا؟ کجاست برند در شرف جهانی شدن پتروپارس؟ کجاست پروژه های فاز یازده و فرزاد الف؟ هیچ کدوم از مگا پروژه های این مملکتو نتونستید حفظ کنید. پروژه فرزاد الف توی دستتون بود و اینقد لفتش دادید که یه mdp تهیه کنید و طبق مصوبه هیات مدیره فعالیتها رو به نتیجه برسونید که همه دارن میگن پتروپارس اینکاره نیست. پروژه فاز یازده رو براحتی ازتون گرفتند. مدیران پتروپارس در شرکت نفت مشهورند به دور زدن کارفرما و پیشبرد کارهای خودشون. بارها پیش اومده که مهندس شمس با دور زدن شرکتهای نفت و گاز پارس و فلات قاره مستقیم به طرح موضوعهای داخلی پروژه با مدیرعامل نفت میپردازه و قاعده کار رو بهم میزنه. مهندس شمس جایگاه خودشو از مدیران عامل شرکتهای تولیدی بالاتر میبینه و حاضر نیست طبق نظرات کارفرما عمل کنه. پتروپارس خودشو هم پیمانکار میدونه و هم کارفرما و نتیجه این رفتار، اوضاع امروز پتروپارسه
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ اقاي شمس
سلام اقاي ميرزايي
Romania
چرا حکم آقای میرزایی اعلام نمیشه راحت بشیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال که اولین اطلاع رسانی را به نشریه عصر نفت رسوندی باید همه همکاران از شما تشکر کنند این اتفاق باعث شد همه درددلهاشونو بگن افرین برتو هزار افرین و تشکراز نشریه نفت همکاران لطفا همه از فردی که این مطالب رو نوشت و اینها رو فاش کرد تشکر کنید
Germany
اگه شمس نره تو ماه آینده تعداد زیاد دیگری از همکاران بیکار میشن.مسئولین رسیدگی کنین خواهشا
Romania
انشااله باآمدن آقای میرزایی بساط شرکت pre هم جمع بشه.به تبدیل وضعیت هارسیدگی بشه.وآقای کرباسیان وعظیم زاده نیز تشریفشونو ببرن.
Romania
خداکنه بارفتن حضرات نوچه هاشون هم برن.
Iran, Islamic Republic of
تعدیل مهندسین پر انگیزه و بی حاشیه شرکت که عضو باند و دسته ای نبودن ، مثل سوراخ کردن کشتی پتروپارس بود.ای کاش شمس قبل از اینها برکنار میشد تا پتروپارس به غرق نمیشد
Romania
پتروپارس شرکتی با کارشناسان مجرب وحقوق ناچیز و سرپرستان ومدیرانی راحت طلب با حقوق های میلیونی.آقای میرزایی نکنه خدایی نکرده اینهمه دردو رنج بچه ها یادت بره.تک تک این نظرات شکل دهنده پازل مشکلات کهنه این شرکته.داری میای بسم اله همه کارکنان ازشما حمایت میکنن ولی ازشما خواهش میکنم ازالان فکر خلق خاطره ای بیاد ماندنی هنگام رفتنت ازشرکت باش ومطمئنا تاریخ نفت گویای حقایق خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای میرزایی لطفا دکتر اکبری را برکنار کنید.بسیاری از تصمیمات نا صحیح و باند بازی ها زیر سر این فرد است.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
اقای میرزایی
دکتر اکبری فقط باید در پرو÷ه کار کنه و نه در تصمیمات شرکت فقط مدیر پروزه
حمید
United States
با سلام
آقای شمس با رابطه به پتروپارس اومد اومد تو جایگاهی که چندین سال دکتر منوچهری با سختی درست کرده بود یک شرکت بین المللی و بزرگ و با ظرفیتهای مدیریتی و منابع انسانی اما چون آقای شمس خودش می دونست این کاره نیست رفت سراغ آدمایی مثل صفدری و میر باقری و امثالهم که بتونند از روابطشون استفاده کنن تا جایه پایه شمس رو محکم کنند چون هر کی زمان دکتر منوچهری تو شرکت کار کرده بود می دونه اون موقع پتروپارس چه شرکتی بود و با بی لیاقتی و عدم کارایی آقایان به کجا رسید
احسان
Iran, Islamic Republic of
لطفا سيد ما را قاطي اينها نکنيد. همه ميدونند مهندس ميرباقري از سال 82 و از سايت 6 و 7 و 8 خاک خورد سالها و با اين تحصيلات و تجربه لياقتش خيلي بيشتر از اينهاست و اگه ميخواست از جايگاه و اعتبار خانوادگيش استفاده کنه الان خيلي بالا بود. حاج سيد دوستت داريم، همه بچه ها هم دوستت دارند. ايشالا در مديريت جديد بري او بالا مالاهاو مثل هميشه مدافع حقوق بچه ها باشي.
علي
Russian Federation
شمس و دار و دسته ... بايد اخراج و متخصصان قبلي بركنار شده مي بايست دوباره برگشته و پتروپارس دوران منوچهري رو احياء كنند
علي
Russian Federation
فيش هاي حقوقي مديران پتروپارس بايد علني گردد مديراني مثل ش كه فقط اسمي مديرند جاي ديگر ايشان رو به عنوان كارمند صفر نيز قبول نمي كنند
احمد
Russian Federation
من از شرايط سايت خبر دارم و اينكه تو مديريت پشتيباني تمام نيرو هاي تحصيل كرده و با ارزش رو فقط به خاطر ترس از دست دادن مقام و موقعيت خود اخراج كردند