چه مدیرانی باید بروند؟

مدیرانی که در تیررس کاردر هستند

2 تير 1395 ساعت 12:30

با نهایی شدن برخی تغییرات در بدنه شرکت ملی نفت٬ باید منتظر چند تغییر مدیریتی طی روزهای آینده بود که مهم ترین آنها تغییر احتمالی چند مدیر شرکت تولیدی خواهد بود.


به گزارش ميزنفت٬ علی کاردر قصد دارد برای ایجاد تحول در بدنه شرکت ملی نفت تغییراتی را ایجاد کند؛ افرادی مانند سعید حافظی٬ سلبعلی کریمی و عبدالرضا حاجی حسین نژاد در فهرست جابجایی ها قرار گرفته اند.

عملکرد ضعیف سعید حافظی در نفت فلات قاره و انتصاب های عجیب در این شرکت٬ حاشیه های فراوانی را برای نفت فلات قاره ایجاد کرده است که همین موضوع موجب بروز نارضایتی هایی در بدنه این شرکت و مدیران شده است. شبیه همین موضوع نیز در خصوص شرکت نفت مناطق مرکزی نیز وجود دارد و سلبعلی کریمی بشدت در تیررس علی کاردر قرار گرفته است. کریمی از جمله مدیرانی بود که هیچگاه مورد تایید جوادی نبود و به اصرار وزیر نفت به سمت فعلی ارتقا یافته بود.

عبدالرضا حاجی حسین نژاد مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت هم باید از متن جدا شود. او بازنشسته است و قطعا در رده تغییرات قرار خواهد گرفت هرچند که طی روزهای گذشته شایع شده است که وزیر نفت موفق به اخذ مجوز ادامه کار وی از سوی مقام معظم رهبری شده است. از کرامت بهبهانی و بهلول قشقایی به عنوان جایگزینان احتمالی وی نام برده می شود.

همچنین علی اکبر ماهرخ زاده نیز از امور حقوقی بار سفر خواهد بست و به احتمال فراوان تقی ایراهیمی مدیر کل امور حقوقی وزارت نفت جایگزین وی خواهد شد.

همچنین محسن پاک نژاد برای معاونت تولید و سید عماد حسینی برای معاونت پشتیبانی کاندید شده اند که تا به امروز با مخالفت علی کاردر مواجه شده اند. معاونت بین الملل نیز بدون سامان مانده است و سید مجید هدایت زاده راهی نیکو شده است.

همچنین محمد علی عمادی در مدیریت پژوهش و عبدالحمید دلپریش در مدیریت برنامه ریزی تلفیقی از دیگر مدیرانی هستند که با توجه به نزدیک شدن به موعد بازنشستگی شان باید با سمت خود خداحافظی کنند.

احتمال این تغییرات در حالی وجود دارد که با توجه به شمارش معکوس برای کنار رفتن بازنشسته ها درصنعت نفت٬ خانه تکانی اساسی باید صورت پذیرد. کمتر مدیری نیز علاقه دارد تا در سال پایانی دولت سمتی را قبول کند. وضعیت در نفت کمی پیچیده شده است.


کد مطلب: 13719

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/13719/مدیرانی-تیررس-کاردر-هستند

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir