۰
۳
تشکر مدیریت ميزنفت از مخاطبان خود

ميزنفت همچنان پرمخاطب ترین

جدیدترین رده بندی سایت های نفتی و پایگاه خبری – تحلیلی در سایت الکسا نشان می دهد ميز نفت همچنان پرمخاطب ترین رسانه نفتی است و با اختلاف فراوان نسبت به سایر رسانه های نفتی مستقل در رتبه نخست قرار دارد.
ميزنفت همچنان پرمخاطب ترین
بر اساس رتبه بندی سایت معتبر الکسا٬ ميزنفت با دارا بودن رتبه 2 هزار و 416 در ایران و رتبه جهانی 126 هزار بالاترین رتبه را در میان 16 سایت نفتی از آن خود کرده است. از سال 93 که فعالیت رسمی ميزنفت آغاز می شود این پایگاه خبری – تحلیلی به مدد ارائه اخبار و تحلیل های صحیح با اسقتبال خوبی مواجه شده است و مخاطبان این رسانه با ارسال نظرات خود٬ نقش برجسته ای در تحقق این مهم ایفا کردند.

مشارکت جدی و وسیع مخاطبان و کارکنان نفت در ارائه نظراتشان روی خبرها و مطالب سایت موجب فراهم شدن زمینه ای شد که مدیران نفت را به واکنش واداشت و مسائل زیادی از مشکلات کارکنان توسط مسولان ذیربط پیگیری شد.




اتفاق مهم دیگر در این رده بندی٬ استناد سایت های دیگر به ميزنفت و لینک دهی به این سایت است بطوری که ميزنفت در عمر دو ساله خود عملکرد کم نظیری از خود بجا گذاشته است. بیش از 1360 لینک از ميزنفت در سایت های خبری منبع خبر بوده است و رسانه های بسیاری اعم از دیداری٬ شنیداری٬ مکتوب و سایبری از اخبار و تحلیل های خود با ذکر منبع استفاده می کنند.

هرچند برخی رسانه ها نیز با بی اخلاقی اخبار ميزنفت را به نام خود مصادره می کنند اما از آنجا که رسالت ميزنفت٬ اطلاع رسانی شفاف و صحیح به مخاطبان است از این موضوع عبور کرده و نسبت به آن واکنش نشان نداده است.

گرچه می توان با هزینه های میلیونی و خرید ترافیک٬ رتبه سایت را در الکسا افزایش داد اما اقبال مخاطبان از ميزنفت نشان می دهد این رسانه از جایگاه معتبری برخوردار است.

بدون تردید موفقیت امروز ميزنفت مرهون تلاش افراد پشت صحنه ای است که کمتر نامشان در این رسانه دیده شده است و با حمایت های و حضور خود در این میدان٬ عرصه را برای اطلاع رسانی شفاف باز کرده اند. مدیریت این پایگاه خبری – تحلیلی ضمن قدردانی از این همکاران و مخاطبان به دلیل ارائه نظرات خود٬ در انتظار دریافت انتقادات و پیشنهادات است.
 
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 13739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مردم
Romania
رمز ماندگاری انعکاس واقعیتهاست. ان شاء ا... مانند قبل در این مسیر گام بردارید. تشکر از زحماتتان
Iran, Islamic Republic of
با قدرداني از فعاليت هاي مثبت و سازنده دست اندكاران عصر نفت
دوري جستن از هياهوي دنياي سياست را بايد همچنان سرلوحه قرار دهيد
نبايد سرسپرده هيچ جريان يا قدرت سياسي باشيد
نبايد سايت را در حد دفتر روابط عمومي سازمان ها تنزل دهيد
اخبار سايت بايد از بدنه كارشناسي سازمان ها تامين شود
در موضوع انعكاس سوء مديريت، عدم صداقت و انتصابات بنيان افكن برخي مديران سياسي و غيرمرتبط در پژوهشگاه صنعت نفت، عصر نفت عملكرد بسيار خوبي داشته كه بي گمان در حافظه تاريخي كاركنان باقي خواهد ماند
با آرزوي ايراني سربلند و آباد و آزاد
گرگ تنها
Germany
جز دروغ گفتن کار دیگه ای هم بلدی؟