۰
۱۸

یک حکم جالب دیگر از شعبانپور

در حالی که علی اکبر شعبانپور خردادماه مرتضی الهی را از مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت و گاز پارس برکنار کرده و به مشاورت برگزیده بود وی را به عنوان جانشین غیر رسمی خود برگزید.
علی اکبر شعبانپور - عصر نفت
علی اکبر شعبانپور - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ٬ در حالی که علی اکبر شعبانپور خردادماه مرتضی الهی را از مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت و گاز پارس برکنار کرده و به مشاورت برگزیده بود وی را به عنوان جانشین غیر رسمی خود برگزید.

علی اکبر شعبانپور که به مدت یک هفته به مرخصی یا ماموریت رفته است در نامه ای دست نویس به مدیران ازشد شرکت نفت و گاز پارس از آنها خواسته است تا گزارش های کاری خود را به مرتضی الهی ارائه کنند.

این در حالی است که نحوه برکناری الهی و محل استقرار وی حاشیه های فراوانی را در این شرکت به همراه داشت و همزمان شایعات بسیاری شنیده می شد. با این وجود وی در یک اقدام حیرت آور دو جانشین خود را فراموش کرده و همه را موظف کرده است تا به الهی گزارش کار دهند!

حال این پرسش مطرح می شود که دلیل صدور چنین نامه ای از سوی شعبانپور چیست و وی به چه دلیل از همگان خواسته است تا به یک مدیر برکنار شده گزارش دهند؟ دلیل نادیده گرفتن جانشینان رسمی چه بوده که وی الهی را مسول اداره POGC کرده است؟

الهی از سال 1380 یکی از مدیران POGC بود که جای خود را به خانم ملائی داده است.
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 13927
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای مرتضی الهی یکی باتجربه ترین ومتعهدترین نیروهای نفت وگازپارس است که واقعاشایسته ارتقاست نه برکناری ایشان ازجمله معدودترین نیروهای دست پاک ومتشرع می باشند.
Iran, Islamic Republic of
این رفتار آقای شعبانپور پهلوانلو باعث میشه تا به آقای زنگنه عرض کنبم که در وزارت چه خبر است ؟؟ واقعا چه خبر است ؟!!
Iran, Islamic Republic of
به زودی محمو جواد شمس جایگزین شعبانپور می شود.
Iran, Islamic Republic of
شعبانپور خودش هم مي دونه كه چه اشتباهي كرده كه آقاي الهي را بركنار كرد و نشون مي ده كه به هيچكدام از افراديكه سمت داده هم اطمينان نداره و در ضمن مراكز بيرون از نفت و گاز پارس هم به كسي غير از آقاي الهي اطمينان ندارند.
البته ان شائ الله كه اين مرخصي آخر خدمتش باشد و نفت و گاز پارس از دست مدير عامل تعميراتي و تكنوكراتي خلاص بشود
Iran, Islamic Republic of
من که خودم داخل سایت 4 تو یکی از این پتروشیمی ها کار میکنم ، تو این چند روز حادثه بوعلی نه تنها از نزدیک شاهد اتفاقات بودیم بلکه در بطن نظرات کارکنان و همکاران شرکتها هم بودیم ، همه از اینکه شاید اتفاقی برای همکاران و دوستانش آن بیفتد ناراحت بودند ولی بطور ناخواسته پرسنل رسمی ، پیمانی، قراردادی ، پیمانکار از بروز حادثه و در اصل خسارت وارد شده به هلدینگ خلیج فارس خوشحال بودند و حتی در گروهها آخری این مطلب را میشد برداشت کرد که دوست نداشتند به همین ختم شدو و خسارت بیشتر شود، به نظر من کمیسیون های مختلف بیاید این را بررسی کنند که این یک فاجعه در صنعت نفت ما است که نیرویی که درون یک شرکت کار میکند راضی به خسارت های بیشتر است . وقتی شرکتی مانند هلدینگ خلیج فارس چند درصد از سهام خود را به مدیران ارشد واگذار میکند چه هدفی را دنبال میکند؟ یکی از این اهدف کاهش هزینه هاست . کاهش هزینه ها به جز نپرداختن حقوق و مزایای واقعی به کارکنان خصوصا کارکنان پیمانکاری و قرارداد مدت موقت ، اهمیت ندادن به تعمیرات دوره ای تجهیزات روتین ، تهیه ارزان ترین ابزار و تجهیزات ایمنی فردی، نپرداختن پاداش تولید، حذف خوابگاهها، حذف خدمات رفاهی و یا به حداقل رساندن، تعطیلی درمانگاههای داخلی شرکتها ، استاده از نیروی ارزان قیمت ، سپردن مدیریتهای کوچک سرپرستی ها به افراد ناکارآمدبه صرف رسمی بودن . . محقق نمیشود . تا زمانی که دیدگاه بخش خصوصی به این شکل است و نیروی انسانی خصوصا کارگر کمترین ارزش را برای سیستم ندارد باید هر از گاهی شاهد چنین اتفاقات تاسف باری باشیم.
amir
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقاي شعبانپور شناخت درستي از بالا دستي نفت و گاز نداشته اند و عملكرد بسيار ضعيفي در نفت و گاز پارس داشته اند. كاش با وجود دريافت حقوق كلان! ميتونست مثمر ثمر باشه!
NatlesScorpion
Iran, Islamic Republic of
يادمه تو كتاب تاريخ سال دوم راهنمايي در مورد نادر شاه نوشته شده بود كه در سالهاي آخر زندگي بدليل توهمات و ترس از توطئه به هيچيك از دستياران خود اعتماد نداشته و حتي فرزند خود را كور كرد.
نميدونم چه ارتباطي داشت اما وقتي متن رو خوندم ناخودآگاه ياد نادر شاه افتادم
شاهد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خیلی برای من جالب هست که آقای علیخانی را جانشین مدیرعامل شرکت نفت و گاز تجسم کنم. آخه با کدام تحصیلات و مدرک دانشگاهی ؟ با چه سابقه عملکردی ؟ با چه تخصصی، با چه نحوه مدیریتی؟ خدایا چه کسایی برای این مملکت تصمیم گیرند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
بی حالترین و بی رمقتر از الهی بین تمام مدیران صنعت خودش وخودش وخودش .ایشان بهترین گزینه برای بله قربانگویی مدیراست . مدیریت برنامه ریزی نفت وگاز تازه کارش بصورت استاندارد شروع کرده
احمد
Germany
این به اصطلاح مدیر، کدوم کارش از روواصول و منطق بوده که این دومیش باشه؟
کارمند 20
شنیده ها حاکی از انتصاب آقای مهندس الهی به عنوان مدیر عامل نفت و گاز پارس در آینده ای نزدیک است
محمد
Romania
بابا تبوی گاز بازنشست میکنن که تمدیدی جایگزین مدیر عامل ها کنن اخه یکسال هم مدیر عامل شدن خوبه
ژنرالهای بی سواد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا" سیاست کلی این است که تصمیم گیران اصلی شرکتهای تولیدی ، افرادی باشند که هیچ دانش فنی از زیرمجموعه خود نداشته باشند :: انتصاب پاک نژاد بعنوان معاونت تولید شرکت نفت (با مدرک مهندسی برق وزارت نیرو) . انتصاب علی کاردر بعنوان مدیرعامل نفت (بدون هیچ دانش فنی نفتی) :: انتصاب آقای منوچهری با سابقه شرکت آب و فاضلاب ! بعنوان معاونت شرکت نفت :: اینهم از انتصاب آقای الهی که مدیریت طرحها بود :: آقای زنگنه یکسال پیش با داد و هوار در برنامه نگاه یک فرمودید اجازه نمی دهید مدیران غیرنفتی و فله ای وارد سیستم شوند :: اینجوری می خواستید مدیران را منصوب کنید ؟؟؟
آقای زنگنه . فرمودید : "از همان ابتدا در مجلس عنوان کردم که مدیران غیر نفتی جایی در وزارت نفت ندارند، این درست نیست که یک گروهبان در جایگاه سرهنگی حضور داشته باشد. آیا باید کاری انجام می دادم که انجام ندادم و در کل تو چرا از کاهش صادرات خوشحالی؟"
این هم لینک مصاحبه گروهبان در برنامه تلویزیونی روز 20 مرداد 1393 :
http://www.binanews.ir/news59420.html
اقانیا
Iran, Islamic Republic of
سلام ایشان به ناحق مذیرعامل شرکت نفت وگاز شذه انذ این شرکت ذربه ذاغون شذه ازروزیکه ایشان اومذه تراخذا یکی بذاذ کارکنان این شرکت برسد منطقه عملیاتی وسکوهای بهره برذاری رها شده اگر فکراساسی نکنید فاجعه می شود بدلیل نبود قطعات اورهال اساسی صورت نگرفته وکارتعمیرات سکوها بدرستی انجام نگرفته وشعبان اصلا اینکاره نیست
همکار
United Kingdom
با سلام
همه همکاران عزیز را به حضور در سمینار دستاوردهای مندسی نفت و گاز در 5 سال گذشته که در روز یکشنبه پس از صرف صبحانه کاری برگزار میگردد دعوت می نمایم.
هدف از برگزاری این سمینار ایجاد پوششی بر بی تدبیریها، اشتباهات و حیف و میل انجام شده در بیت المال می باشد که از طریق تحریف حقایق صورت میگیرد.
قطعا در این سمینار از میزان تولید در فاز 12 و مقایسه آن با آنچه پیش بینی تولید از این فاز بود، سخنی به میان نخواهد آمد. همچنین از هزینه کرد صدها میلیون دلار جهت حفاری چاههایی که هیچگونه بهره دهی در این فاز ندارند، صحبتی نخواهد شد.
همچنین از حیف و میل بیت المال مسلمین در جریان اسید کاری فازهای 3_2 و 16_15 و ریختن مقادیر زیادی اسید به دریا سخنی گفته نخواهد شد.
از واگذاری قراردادها بدون برگزاری مناقصه و 9 ماه فعالیت دکل حفاری برای تعمیر یک چاه که هزینه ای به مراتب بیشتر از حفاری یک حلقه چاه را در پی داشته است، سخنی به میان نخواهد آمد.
از نهایت بی مدیریتی در این مدیریت و بی انگیزگی ایجاد شده در بدنه کارشناسی سخن گفته نخواهد شد.
فرخ
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه زیبا فرموده اند این دوست گرامی
Russian Federation
از هر چه بگذریم این ژست شعبانپور واقعا قشنگه!
همكار
شنيدم يوسفي مدير عامل منطقه ويژه قراره مدير عامل نفت و گاز بشه.... پس از چاله به چاه افتاديم😥😥😥😥