۰

حادثه امروز پتروشیمی بوعلی آتش سوزی نبود

رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت: حادثه امروز در پتروشیمی بوعلی، آتش سوزی تأسیسات نبوده است و فقط 2 تن از کارگران در هنگام تمیزکاری واحد پارازایلین دچار حادثه سوختگی می شوند.
عبدالرسول دشتی؛ رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس - عصر نفت
عبدالرسول دشتی؛ رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس - عصر نفت
عبدالرسول دشتی در گفت و گو با خبرنگار  ميزنفت  افزود: صبح امروز (یکشنبه 10 مرداد) کارگران پتروشیمی بوعلی در واحد پارازایلن این مجتمع، مشغول شست‌وشوی این واحد با اسید بودند تا این واحد را برای بازسازی آماده کنند که در جریان این عملیات، 2 تن از کارگران که دست هایشان به مواد شیمیایی آغشته بود، دچار حادثه و مصدوم می شوند و فورا به درمانگاه منتقل شدند.

دشتی با تأکید بر اینکه حادثه اخیر مجتمع پتروشیمی بوعلی، آتش سوزی منبوده است، تصریح کرد: آغشتگی دست های کارگران به مواد هیدروکربوری که برای تمیزکاری و آماده سازی واحد پارازایلین استفاده کرده بودند، در معرض حرارت قرار گرفت و موجب حادثه و سوختگی 2 تن از آنها شد که با همراهی کارگران دیگران به درمانگاه منتقل شدند.

وی همچنین در باره وضعیت مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بوعلی یادآور شد: جناب آقای مهندس صاحب نسق، پس از حادثه آتش سوزی این مجتمع در تیرماه، زیر بار فشار کاری فراوانی بود، به طوری که به علت فشار روانی و استرس زیادی که متحمل شده بود، نتوانسته بود به خوبی استراحت کند، به همین دلیل، صبح امروز و پیش از بروز حادثه برای 2 تن از کارگران، در قلب خود احساس درد و تپش شدید و به ناچار به درمانگاه مجتمع مراجعه کرد که پس از مداوا، هم اکنون در بهبود کامل به سر می برند.

رئیس روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بیان کرد: حادثه امروز آتش سوزی نبوده است و هم اکنون پتروشیمی بوعلی در مدار قرار دارد و واحد پارازایلین آن هم در حال آماده سازی برای بازسازی است.
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 14172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *