۱
۴۲
بی تفاوتی محض وزارت نفت به کارکنان

افزایش تقاضای بازنشستگی در نفت

کارکنان صنعت نفت طی روزهای گذشته با مساله ای در شبکه های مجازی مواجه شدند که بر اساس آن٬ تصمیم به بازنشستگی گرفته اند. این افراد با یادآوری آنچه که قرار است در سال 96 رخ دهد زودتر از سایرین تقاضای خود را برای بازنشستگی اعلام کرده اند.
افزایش تقاضای بازنشستگی در نفت
ميزنفت/ با مبهم بودن جزئیات برنامه ششم توسعه و حذف و اضافه ای که در آن صورت گرفته است تعداد تقاضاهای بازنشستگی در صنعت نفت افزایش یافته است و وزارت نیز برای برطرف کردن این ابهام هیچ تلاشی نمی کند.

کارکنان صنعت نفت طی روزهای گذشته با مساله ای در شبکه های مجازی مواجه شدند که بر اساس آن٬ تصمیم به بازنشستگی گرفته اند. این افراد با یادآوری آنچه که قرار است در سال 96 رخ دهد زودتر از سایرین تقاضای خود را برای بازنشستگی اعلام کرده اند.

آنها معتقدند به موجب تبصره 24 لایحه برنامه ششم توسعه که از طرف دولت به مجلس ارائه شده است با تصویب لایحه مذکور جفای بسیار زیادی در حق کلیه کارمندان و کارگرانی که در آینده بازنشسته می‌شوند صورت می‌پذیرد که علاوه بر افزایش سن بازنشستگی و حذف دائمی بازنشستگی پیش از موعد، بر اساس بند 8 تبصره 24 لایحه مذکور٬ حقوق بازنشستگی به جای میانگین حقوق دو سال آخر که هم اکنون اجرا می شود، میانگین 5 سال آخر محاسبه می‌شود که این به معنی کاهش شدید حقوق بازنشستگی افرادی خواهد بود که بعد از تصویب این قانون بازنشسته می‌شوند.

همچنین گفته شده است میزان سنوات نیز از یک ماه در سال به 10 روز در سال کاهش خواهد یافت یعنی به یک سوم. البته هنوز مشخص نیست چه برنامه ای به مجلس ارائه خواهد شد و حذف و اضافه ها چیست اما سکوت معنادار وزارت نفت و عدم پاسخ شفاف آنها به پرسش های کارکنان در نوع خود جالب است بطوری که بنظر می رسد مدیریت وزارت نفت از این موضوع راضی است.

متاسفانه طی 3 سال اخیر بدنه نیروی انسانی وزارت نفت و شرکت های تابعه دچار سرخوردگی و کاهش انگیزه شده اند که عدم چانه زنی وزیر نفت برای کارکنان و اجرای گزینشی قوانین برای این قشر زحمتکش٬ آنها را در وضعیت بدی قرار داده است.

این وزارتخانه نه تلاشی برای کارکنان می کند و نه به دغدغه های آنها بویژه در ماجرای برنامه ششم توجهی دارد که امید است معاونت منابع انسانی وزارت نفت و قائم مقام زنگنه نسبت به شفاف سازی این مسائل اقدام کرده و بیش از این کارکنان را زیر فشار تنها نگذارند.

 
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 14215
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
5- به دولت اجازه داده می شود در حدود اعتبارات هزینه ای سالانه نسبت به تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولین و غیر مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام کند و براساس پیشنهاد سازمان برای ایجاد تناسب در حقوق و مزایای کارمندان دستگاه های اجرایی و حقوق و مستمری بازنشستگان کشوری و لشگری، نسبت به وضع مقررات لازم و افزایش جداول فصل دهم این قانون تا میزان 50% اقدام نماید.
تبصره 5 ماده دهم برنامه ششم را ملاحظه مي فرماييد كه در اين تبصره بحث تعيين ضريب حقوقي مطرح شده است ولي در پيشنويس در تبصره 24 مطالبي در خصوص بازنشستگي و مستمري و پاداش ذكر شده است كه افراد براساس آن نسبت به درخواست بازنشستگي پيش از موعد اقدام نموده اند.
جداي از تصويب و يا بازنگري در مواد و تبصره هاي اين برنامه اساساً وضع قانون جديد نمي تواند منافع افراد را نسبت به گذشته كاهش دهد و در بدترين حالت بحث عدم افزايش منفعت را در پيش خواهد داشت زيرا در صورت كاهش دريافتي افراد به نوعي با وضع اين قانون د آينده افراديكه در حالت عادي و يا پيش از موعد بازنشسته نشده اند مورد تنبيه قرار مي گيرند.
Iran, Islamic Republic of
جناب زنگنه پيرو كاهش سنوات وحقوق بازنشستگي بنده كارمند شركت ملي نفت با ليسانس مهندسي مكانيك با 28 سال سابقه و 50سال سن تقاضاي ايجاد تسهيلات براي امثال بنده را دارم .....شركت ملي نفت ارزاني شما وهمفكران شما ....حق وحقوق اينجانب را بدهيد همين امروز رفع زحمت ميكنيم....انشالله خيرش را ببنيد..
Iran, Islamic Republic of
یلسلام ریکه خسته شدیم با ۲۸ سال سابقه بانپان شاغل را بازنشسته کنیذ سن را حذف کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کاملا استکباری و ضد مردمیست.
دولت قبل کاملا در انحلال درست عمل کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی
تشکر خشک و خالی سودی به حال کارکنان خدوم و زحمتکش صنعت نفت ندارد.وزیر شما دو سال است که از اجرای قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت خودداری میکند و مانع احقاق حقوق پایمال شده کارکنان میشود.قانون شکنی وزیر و بی توجهی ایشان به وضع معیشت پرسنل باعث بروز یاس و نا امیدی شدیدی در روحیه کارکنان عملیاتی صنعت نفت شده است.کسانی که دور از خانه و خانواده و در دمای 50درجه و رطوبت بالای 90درصد در سکوهای دریایی و پهنه بیابانها و صحراها توانستند در اوج تحریم ها اقتصاد کشور و تولید نفت را سرپا نگه دارند.
آقای رییس جمهور به داد ما برسید.
اميني
Iran, Islamic Republic of
بدرستي اشاره كرديد كه: "... عدم چانه زنی وزیر نفت برای کارکنان و اجرای گزینشی قوانین برای این قشر زحمتکش٬ آنها را در وضعیت بدی قرار داده است.
این وزارتخانه نه تلاشی برای کارکنان می کند و نه به دغدغه های آنها بویژه در ماجرای برنامه ششم توجهی دارد...".دليلش را ميدانيد؟وزارت نفت وزارت بازنشستگان اعاده بكار مانند زنگنه-هامانه-جوادي-كاظمي-عراقي-حسيني پژوه- مقدم.....است كه ساله قبل بازنشسته شده و پاداش را هم گرفته اند و حالا هم با قرارداد مشاوره اي ميليونها ميگيرند.معلوم است كه ذينفع نيستند و منافع بقيه برايشان مهم نيست...
Iran, Islamic Republic of
جوادي-كاظمي-عراقي-حسيني پژوه- مقدم. هیچ کدوم قبلا بازنشسته نشدن
ahmadi
Iran, Islamic Republic of
آقایان به سن بازنشستگی رسیده اندولی عشق خدمت مانع بازنشستگی آنان شده ؟؟؟؟::::::
Iran, Islamic Republic of
ما كاركنان نفت در صورت عدم تصحيح عملكرد جناب رئيس جمهور محترم در خصوص صنعت نفت اعلام مي داريم در ارديبهشت سال 96 جبران محبت هاي زنگنه را خواهيم كرد
یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
این اقایان خودشان از این سفره نعمات فراوانی برده اند و هم پاداش و هم حقوق کامل گرفته اند و این قوانین برای انها دخلی نداشته و بی اثر است همه این مدیران فرتوت و باز نشسته سالهای قبل با قوانین و پاداش های انچنانی و رتبه های دی و اور دی و صد هایمیلیونی پاداش و حقوق گرفته و می گیرند برای قشر کارمند و گارگر تره ای هم خورد نمی کنند این حضرات باید از نفت بروند و کار را به جوانان و متخصصین با تعهد بسپارند نه پیران فرتوت و از کار افتاده
حسین پیرنیا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم بی شک شما و همفکران شما در تلاش برای بدست آوردن رای مردم در دور دوم ریاست جمهوری روزهای سخت و تلاشی بی وقفه را باید در دستورکارتان قرار دهید و متوجه باشید که عملکرد شما در این چهار سال ملاک بسیاری خواهد بود از جمله کارکنان خدوم و انقلابی نفت که با دقت تمام عملکرد شما و وزیر انتخابی شما در نفت را رصد خواهند کرد . انتخاب آقای زنگنه که هیچ محبوبیتی در بین بدنه نفت ندارد خطای بزرگی بود و عدم توجه شما به خواسته های قشر زحمتکش نفت نیز خطای بزرگتری بود که تا اینجا انجام گرفته است. برای جبران این سهل انگاری ها با اعطای حقوق قانونی کارکنان نفت از جمله کلیه مصوبات ماده 10 را می توانید اجرایی کنید تا بتوانید رای کارکنان نفت را بدست بیاورید . این قشر زحمتکش با هیچ مسئولی عهد اخوت نبسته اند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
این روزها در صدر تمامی اخبار تیترهای دزدی و فساد و سوء استفاده و ..... از طرف مسئولان و مدیران و .... در بین مردم محروم و زحمتکش این سرزمین غنی و حاصلخیز ؛ روح و روان همه را به سختی آزار میدهد و امیدها را به ناامیدی مبدل میکند.در میان این همه اخبار ناامید کننده خبرهای عملکرد مدیران نفت و بی توجهی به این عملکردها که نتیجه ای جز به هدر دادن منابع این سرزمین اعم از مادی و معنوی در پی ندارد کارکنان زحمتکش نفت را صدچندان ناراحت و نا امید می کند.یکی از این عملکردها بی توجهی دولت و وزیر نفت به عدم پرداخت حقوق قانونی و تصویب شده کارکنان نفت تحت عنوان ماده 10 است که چند سالی است در دفتر وزیر خاک میخورد . امید داریم رییس محترم جمهور قبل از پایان دوره 4 ساله خود این مهر بی توجهی به کارکنان نفت را از پرونده خود بزداید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا دست دولت آقاي روحاني و وزير نفت ايشان درد نكند ،بذر نفاق و تفرقه پاشيدن در صنعت نفت و دلسرد كردن اين قشر زحمتكش
و عدم ايجاد تسهيلات لازم و اعطاي امتيازات
مورد حق باعث تضعيف اين صنعت گرديده است كه دود آن به چشم اين كشور خواهد رفت
چرا سكوت ميكني آقاي وزير در حالي كه خبر داري كه چه بلايي قرار است بر سر كاركنان زحمتكش نفت بيايد از خدا بترسيد
معترضضضضضضضضضضضضضض
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر شهدا ومقام محترم ولایت از خود گذشتگی کارکنان صنعت نفت طی سالهای بعد از انقلاب بر هیچ کس نا معلوم نیست طی این سالها غیر شرکتی ها که در راس ان مدیران وزارت خانه است به چپاول منابع مالی این صنعت پرداخته و با سوء استفاده از مقام خود هر انچه خواستند کردند و امروز دست در جیب کارکنان زحمتکشی می کنند که امیدشان پاداش بازنشستگی بوده و هست با سی سال کار در شرایط سخت و دور از خانواده حالا که در خانه غریبه ای بیش نیستیم به فرزندان و همسرم برای پانزده سال که در کنارشان نبوده ام چه بگویم ای مدیرانی که هر شب در بستر کنار همسر ارمیده اید ایا حاضرید یک شب در کنارشان نباشید جواب خانوادههای کارکنان صنعت را شما بدهید به خدا قسم که از کرده خود پشیمانم و انان که این تصمیمات احمقانه را بدون مطالعه گرفته اول به خدا و سپس به اتفاقاتی که در پی خواهد داشت توجه میدهم هر عملی را عکس العملی باید که شاید پشیمانی ارد
اقماری
Iran, Islamic Republic of
تو کجا و ما کجا تو میگی پول و حقوق من میگم زندگی زناشویی از دست رفته در خانه خودم غریبه ای بیش نیستم انگاری جای زن و همسر با کار و تعهد کاری عوض شده پشیمانم و جوابی برای پانزده سال غیبتم از سی سال کار را برای زن و فرزندانم ندارم امیدوارم مثل من گرفتار شوی اقای وزیر
علي زماني
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحيم.
مهمترين عواملي كه باعث بي انگيزه شدن منابع انساني وعدم تعهد وتعلق سازماني وعدم رضايت شغلي شده اند.وموجبات فرسودگي شغلي رادرصنعت نفت وشركت هاي تابعه بوجود آورنند.عبارتند از. يك. عدم توجه به تجربيات ارزشمند كاري وسوابق آموزشي وسوابق ايثارگري ولياقت وشايستگي واستعداد هاي منابع انساني درقوانين ومقررات وزارت نفت. دو.عدم اجراي ماده 10 و14 ابلاغي ازرياست محترم جمهوري.سه.عدم تعيين وتكليف منابع انساني درواگذاري به بخش شبه دولتي.
چهارم.عدم اجراي طرح هاي.طبقه بندي مشاغل كارمندان.كارهاي سخت وزيان آوربراي كارمندان.سندراهبردي رزمندگان ايثارگر.پنچم.عدم توجه به ارتقاء شغلي كارمندان رسمي ايثارگر.وعدم توجه به يكسان سازي قوانين ومقررات ايثارگران.
با ادب واحترام وتشكرفراوان.
امین
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی ضربه ای که زنگنه به نفت زده را هیچ کسی نزد ! حتی تحریم ها هم چنین تاثیر منفی ای بر صنعت نفت نگذاشتند . دروغ بزرگ این است که زنگنه تولید را به دو برابر رساند ! این طور نیست ! ایران اجازه صادرات بیش از یک ملیون بشکه نداشت وگرنه ظرفیت تولید کمابیش همین مقدار بود که با تلاش مهندسان و پرسنل نفت این ظرفیت حفظ شد . اما امروز روحیه پرسنل نفت بسیار تضعیف شده است . شرایط کاری سخت، تجهیزات فرسوده و حقوق بسیار ناچیز و کم . انفجار ها و حوادثی که دیگر هفتگی شده اند دو علت دارد : فرسودگی تجهیزات و کاهش انگیزه کارکنان . و مقصر اصلی در کاهش انگیزه و امید کارکنان صنعت نفت شخص زنگنه است. روحانی یکی از بدترین وزرای نفت را مجددا به سمت وزارت گمارد. کارنامه زنگنه نه تنها در حوزه نیروی انسانی بد نیست . قرارداد هایی که منافع ملی را نادیده انگاشت . مانند کرنست، همین فرمت جدید قرار داد های نفتی که صد رحمت به قرارداد های ناصرالدین شاه قاجار ! عدم توجه به ظرفیت و توان داخلی و اشتیاق فوق العاده برای بخشیدن هر آن چه بتوان به خارجی ها ! تجزیه شرکت ملی نفت به چندین شرکت کوچک ، عدم توجه به صنایع تبدیلی و .... پوشه ای از ناکارامدی ها (اگر نخواهیم از واژه بدتری استفاده کنیم ) این آقا است . جناب روحانی شک نکنید که با ادامه این روند در دور دوم ریاست جمهوریتان حتی یک نفر از پرسنل نفت به شما رای نخواهند داد .
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جلیلی
محمد
Iran, Islamic Republic of
این طرح تصویب نمیشه مطمئن باشید
Iran, Islamic Republic of
مشکلی نداره زنگنه شده وبال نیروی انسانی. نیروی انسانی هم میشه وبال صنعت. وزیر بچرخ تا کارکنان هم بچرخند. این وزیر عمدا میخواد به وزارت نفت صدمه بزنه باید جلوش رو بگیرن. چون کاراش از روی کینه و غرض ورزیه. ابرو وزارت رو بردی. رکورد اتش سوزی زدی جناب وزیر.
مهدی
تا وقتی که مردم ساکت باشن و هیچگونه اعتراضی نکنن مسئولین هر تصمیم نامناسب و ظالمانه خود را اجرا میکنن. البته این افراد بازنشسته بشن بهتره. جا برای افراد جدید باز میشه ولی دلیل درخواست بازنشسته شدنشون و اعتراض نکردنشون بد هستش و تاسف برانگیز ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
زنگنه يك بازنشسته است و براي نگهداري ميز و صندلي خود دست به همه كاري مي زند براي نگهداري خود تعدادي باز نشسته نيز اطراف خود جمع كرده مگر قطع رجال است يعني هيچ مديري پرورش داده نشده مگر مي شود اينطور مملكت را اداره كرد آيا كارايي شعبانپور در نفتند و گاز خيلي چشمگير بوده اين پالايشگاه ها كه در دولت قبل به اتمام رسيده نه اين دولت بطور مثال پالايشگاه ششم كه نيمي هنوز از آن راه اندازي نشده درز دولت قبل هم همينطور بوده
یک سوال اساسی مطرح است که چرا دولت و دولتمردان تمام تصمیماتشون بر خلاف مصالح مردم است مگر نه اینکه اینها با رای مردم انجا نشسته اند تا رفاه رو برای مردم بیاورند چرا در عمل تمام کارهاشون به ضر مردم است
یک کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه بااینکه خودفرزندپدری نفتی وآشنابه سختی کاردراین وزارت میباشدولی دردوره قبلی وزارت خوددراین این سازمان هم نسبت به قلع وقمع آن همت نمودوحالادردولت تدبیروامیدادامه راه قبلی رامیرودخداوندایشان راعاقبت بخیرفرماید
Germany
زنگنه ده ها ورد درآمد کنار نفت دارد !!! ما که با یک و هشتصد زندگی می کنیم به بلایی بنام زنگنه گرفتار شدیم چکار کنیم ...
وقتی مدیر من سالها حقوق فلان گرفتند حالا که حقوقش کم شده متاسفانه تیشه برداشته و می گوید اضافه کار برابر ساعت ایستاده
آی مردم ای ملتها بیایید و قضاوت کنید من با 120 ساعت اضافه کار یک و هشتصد میگیرم و این تبعیض نژآدی باعث بدبختی من و امثال من است
چرا باید من بعد از سالها خدمت همچنان قراردادی بمانم و زنگنه و اصحابش پایین ترین حقوق ولی رسمی را بگیرند مگر من آدم این مملکت نیستم چرا نباید رسمی باشم اگر نمی خواهید همه را بیرون کنید و فقط رسمی ها نفت را اداره کنند به والله وزارت نفت نیم ساعت تحمل کار با نیروی رسمی را ندارد
ما کارکنان قراردادی - پیمانکاری همگی باهم دست به دعا می شویم تا عوامل بدبختی ما سرنگون شود ...
معترض
Iran, Islamic Republic of
اخر با چه عقل و منطقی به هر جایی پنجه میزنید تا کثافت کاری های خودتان را پاک کنید تا به کی اینچنین مدیریت باید شما ها میدزدید و ما باید تاوان بدهیم مرگ بر منافقین مرگ بر ظالمین
کارمند در شرف بازنشستگی
جناب آقای زنگنه از کارمندان در شرف بازنشستگی خیلی خوب تجلیل بعمل آوددید . راستی چقدر به خدا و حق الناس اعتقاد داریدکه اینگونه دستورالعمل صادر میکنید که کارمندان دو سلل مانده به بازنشستگی از سمت جدید محروم شوند واین در حالی است که خیلی از این نیروها بدلیل عدم شرایط ارتقا مجبور به اخذ رتبه شناور شده اند.آیا مقصر کیست آیا درست است که جنابعالی حق این افراد و سالها زحمت و تلاش آنان را اینگونه پاسخ بدهید؟از خدا بترسید عذاب دارد .برنامه ششم توسعه و تبصره ۲۴ ظلم مصاعف دیگری بر پیکر کارکنان نحیف در حال بازنسسته است . که از مجلس محترم تقاصای حذف آن را برای کلیه بازنشستگان عزیز را داریم .
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیس جمهور واقعا برای پرسنل نفت که درپیروزی انقلاب نقش بسزائی داشتند که تمام کردی ؟ پس قطعا بدان ما هم انشاله درانتخابات ازهر نظر کوتاهی نکرده و جبران میکنیم ؟ فکر نکنم زنگنه بیشتر از این بتواند با پرسنل نفت برخورد کند وگرنه کوتاهی نمیکرد ! پس این موارد جای تشکر وجبران دارد ! وعده ما انشااله انتخابات سال 96 ؟ هزاررحمت به دکتر احمدی نژاد واطرافیانش............
امید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این طور به نظر می آید که آقای زنگنه با لجبازی و عناد با نظام در دور جدید وزارت عمل می کنند یا اینکه ایشان هم دست بسته در خدمت مافیای نفتی هستند که به هر قیمت ممکن دارند قرارادادهای جدید نفتی را به نام IPC بر کشور تحمیل می کنند تا برای حداقل دو دهه آینده مالک ذخایر نفتی کشور شوند. در بین همه موارد معاونت مهندسی و توسعه شرکت نفت را که این روزها فعال ما یشاع شرکت نفت است و ارتباطات و خواستگاه ایشان را فراموش نکنید. ایشان با ظرافت و تیزهوشی در سایه و البته با خرید رسانه های وابسته در حال نقش آفرینی اصلی هستند. در آینده نزدیک بیشتر با این خط فکری و اقتصادی آشنا خواهیم شد.
چرا
Iran, Islamic Republic of
آقاي زنگه خيلي عالي جبران كردي
حسین ذوالفقاری
Romania
سلام شاید قراره با این برنامه بخوان همکاران با دلسردی که ایجادکرد برن وازمابهترون از داخل وخارج بیان جای ما اخه بیکار همه جاهست
Iran, Islamic Republic of
چنین تبصره ای درمتن نهایی لایحه وجود ندارد و از این رسانه انتظار امانتداری و شفافیت میرود
کارمند شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای شرکتی که مدیران ارشد آن سال ها پاداش و مزایایی بسیار زیاد دریافت کرده اند و با وجود رسیدن به بازنشستگی و کهولت سن باز هم بر صندلی های خود نشسته اند.
محمود رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام به مدیران و روسا و کارکنان محترم وزارت نفت . هزینه پاداش سنوات خدمت کارکنان معمولا حدود ۱۰درصد هزینه های جاری شرکتها می باشد . لذا اگر هر شرکتی تنها حدود ۱۰ درصد در هزینه های جاری خود صرفه جویی نماید ، دیگر نیازی به کاهش پاداش سنوات خدمت کارکنان نمی باشد. این هم راه حل پیشنهادی لطفا به مجلسی های محترم اعلام نمایید تا از ایجاد بحران انسانی در وزارت نفت جلوگیری شود.
مراد حموله بابااحمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت رهبر معظم و ولی امر مسلمین جهان
جایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای اهداف وآرمان مقدسی میباشد و آن آرمان و اهداف همانا بالا بردن سطح رفاعیات و خدمات بیشتر به مردم میباشد چگونه افرادی در دولت و مجلس به خود اجازه میدهند با گستاخی و با شیو و سخنا ن فریبنده و در پوشش عدالت اجتماعی به آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند در واقع این حرکت ها نه تنها عدالت اجتماعی که نیست بلکه به نو عی تقسیم عادلانه فقر میباشد لذ ا از مقام عظمای ولایت تقاضای پیگیری و برخورد با عوامل اینگونه حرکت های شیطنت آمیز میباشیم به خصوص در قوانین وزرات نفت که به نوعی افرادی می خواهند در این قوانین دخل و تصرف کنند و سطح خدمات و رفاعیات را در صنعت نفت که قطب و قلب تپنده کشور میباشند و کار کنان آن در سرما و گرما به تلاش و کوشش خود در جهت آرمان و اهداف انقلاب پایبند بوده و میباشند
جانباز و رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه این قانون بازنشستگی تصویب شد به هر کسی رای میدهم غیر از روحانی و نماینده های بی عرضه که میخواهند جبران دزدی های صورت گرفته را از جیب من و امثال من بر دارند.
ظلم پایدار نیست
عبدالنبی
Iran, Islamic Republic of
تقاضایی بازنشستگی قبل از موعد این دوره رئیس جمهوری یکی دیگر را انتخاب میکنیم کارکنان شاغل نفت
Iran, Islamic Republic of
باسلام با توجه به خصوصی شدن پتروشیمی ها بنده با داشتن شرایط لازم جهت بازنشستگی به میل خودم متاسفانه به علت بار مالی مدیریت شرکت موافقت نمی کند آخر ما چه گناهی کردیم که شرکت خصوصی شد که الان با این وضع بد باید بسوزیم و بسازیم و مانند برده با ما رفتار شود بعد از این همه سابقه کار خواهشا موضوع بازنشستگی زودتر از موعد جهت بانوان پیگری گردد به خدا دیگه خسته شدیم
Iran, Islamic Republic of
30سال پیش درشرکت نفت با20سال هم میشدبازنشسته شد لطفا اجازه داده شود حداقل با25سال سابقه هم کسانی که خودشان می خواهند بامستمری وپاداش کمتری بازنشسته شوند این امر امکان پذیرشود
کارمندی که سالها برای این شرکت زحمت کشیده
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده چهل سال در شرکت نفت خاک خوردم الان که زمان بازنشستگی بنده شده سنوات کاری بنده را سی سال حساب کردن و ده سال زحمت مرا نادیده گرفته اند آیا این عدالت است؟( این یک دزدی در روز روشن است)
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده چهل سال در شرکت نفت خاک خورده ام و زحمت کشیدم الان که زمان بازنشستگی بنده رسیده از این چهل سال سی سال را حساب میکنند و ده سال حق بنده را میخواهند بخورند آیا این انصاف است آیا این دزدی در روز روشن نیست این بی عدالتی محض نیست جواب من را بدهید اینجا بی عدالتی و ظلم بیداد میکند
Iran, Islamic Republic of
رازها در حفظ اسرا یک سازمان است چرا به جه دلیلی به راحتی آب خوردن اطلاعات صندوق بالزنشستگان شیراز شرکت نفت ملی ایران به افراد که با آن شخص مورد نظر می خواهند انتقام شخصی بگیرند دریافت میکند مگر سازمان نباید ا طاق کالمپر بغل دست معاون ورئیس سالزمالن با شد