گمانه زنی جدید؛

مشکین‌فام جایگزین حسین‌نژاد می‌شود؟

13 مرداد 1395 ساعت 16:00

گفته می شود یکی از گزینه های جدی برای جانشینی مدیرعامل شرکت متن٬ سرپرست کنونی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس است.


به گزارش « ميز نفت »، شنیده ها حاکی از آن ست که شاید محمد مشکین فام؛ سرپرست کنونی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس، به زودی به عنوان سرپرست شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) جایگزین عبدالرضا حاجی حسین‌نژاد؛ مدیرعامل کنونی این شرکت شود.

بر پایه این گزارش، مدیرعامل کنونی شرکت مهندسی و توسعه نفت در زمره مدیرانی است که پیرو قانون منع بکارگیری بازنشستگان، باید برکنار شود، بر همین اساس، گفته می شود که عبدالرضا حاجی حسین نژاد از امروز رسما از سمت خود کناره گیری می کند و جای خود را به محمد مشکین فام می دهد.

این در حالی است که «محمد مشکین فام؛ سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس در گفت و گو با خبرنگار ميز نفت، انتصاب خود به سرپرستی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) را قویا رد و تأکید کرد که این موضوع را پیگیری نکنید.»

محمد مشكين فام در 16 آبان 1392با حکم مديرعامل شركت نفت و گاز پارس به عنوان سرپرست مديريت مهندسي و ساختمان اين شركت برگزيده و با سید غلامحسین گرشاسبی جایگزین شد. مشکین فام، کرد زبان و عراقی الاصل و از كارشناسان ارشد نفت و گاز در حوزه پارس جنوبي است كه فعالیت در اداره واحدهاي مختلف مديريت مهندسي و ساختمان شركت نفت و گاز پارس را در کارنامه خود دارد. وی همچنین عضو اصلی هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارس است.

پیش از این نیز، از کرامت بهبهانی؛ مجری طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی در شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و سهراب بهلول قشقایی؛ از مدیران شرکت نفت و گاز پارس، به عنوان گزینه های احتمالی مدیرعاملی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) نام برده شده بود.


کد مطلب: 14224

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/14224/مشکین-فام-جایگزین-حسین-نژاد-می-شود

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir