۱
۴۷
پایان تجمع سه روزه با یک قول

قول زنگنه به اهالی دانشگاه صنعت نفت

قول وزیر نفت برای انجام تعهدات وزارت نفت برای استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت٬ خروجی تجمع سه روزه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقابل مجلس بود اما هنوز هم با ابهامات زیادی روبروست چرا که زنگنه طی 3 سال گذشته به هیچ یک از تعهدات خود در قبال این موضوع و موضوعات دیگر عمل نکرده است.
تجمع دانشجویان نفت- عصر نفت
تجمع دانشجویان نفت- عصر نفت
به گزارش ميزنفت ٬ دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خود را از شهرهای مختلف به تهران رساندند و از روز یکشنبه تا سه شنبه مقابل مجلس تجمع کردند تا شاید اهالی بهارستان دادرس حق و حقوق آنها باشند.

در روز نخست این تجمع نمایندگان دانشجویان به کمیسیون انرژی فراخوانده شدند تا به خواسته های آنها رسیدگی کنند که با پاسخ سرد چند نماینده مواجه شدند. در تجمع روز دوم به همراه چند نماینده مجلس به دیدار سید اصغر هندی مشاور حقوقی وزیر نفت رفتند که قول مساعدت داده شد.

در روز سوم نیز وزیر نفت راهی کمیسیون انرژی مجلس شد تا به مشکل این دانشجویان نیز رسیدگی کند. هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی در گفت و گو با ميزنفت با بیان اینکه در این جلسه همه مشکلات و خواسته های دانشجویان مطرح شد گفت: وزیر نفت در این جلسه قول داد تا به تعهدات استخدامی این وزارتخانه پایبند بوده و در زمانی مشخص نسبت به جذب آنها اقدام کند.

بر اساس این گزارش٬ پس از اتمام جلسه کمسیون انرژی٬ زنگنه با تمامی نمایندگان از جمله حسنوند، هاشمی ، خادمی، گلمرادی، امیری ، خدری و ... با دو تن از نمایندگان فارغ التحصیلان و دانشجویان مذاکره کرد و رسما قول داد تا مقدمات استخدام فارغ التحصیلان را فراهم کند.

وزیر نفت در حاشیه کمیسیون انرژی با طرفین توافق کرد تا کمیته دو جانیه ای از طرف نمایندگان مجلس و وزارت نفت تشکیل شود و نفرات ممتاز فارغ التحصیل و دانشجویان دانشگاه نفت تا ورودی سال 1394 در وزارت نفت استخدام شوند چرا که جزو تعهدات اصلی وزارت نفت است و دانشجویان به دلیل همین موضوع حاضر به تحصیل در دانشگاه صنعت نفت شدند.

با توجه به بی توجهی وزیر نفت به قول های خود طی چند سال گذشته٬ نمایندگان دانشجویان از وزیر نفت خواستند این موضوع را در قالب یک مصاحبه رسمی با خبرنگار صدا و سیما و بصورت صریح و شفاف٬ اجرای تعهدات خود را اعلام کند که در نهایت این مصاحبه انجام شد و دیشب از شبکه خبر پخش شد.

با این وجود دانشجویان دانشگاه صنعت نفت روی این قول حساب باز نکردند و بر این باورند تا لحظه دریافت صورت جلسه کتبی و تعیین زمان دقیق برای کاریابی نمی توانند اطمینان کسب کنند. وزیر نفت در مجلس گذشته مشابه همین قول و قرار را داده بود ولی تا امروز به آن عمل نکرده است.
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 14299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


شنونده
Iran, Islamic Republic of
وزير محترم قول دادند كه بخشي از دانش آموختگان ممتاز (معدل 18 به بالا) استخدام شود.
دانشجو نفت
Iran, Islamic Republic of
..................
باید طبق روال قبل تمامی افراد گروه الف رو بدون آزمون جذب کنه...
معدل بالای ۱۸؟؟!!
چه چیزا. !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وزیر باید طبق قانون وعده داده شده تمامی گروه الف تا ورودی 94 را استخدام کند....شما قطعا از آدم های زنگنه هستی که شرط معدل و کلمه ممتاز بکار میبری
گروه الف در قانون مصوب وزارت نفت به دانشجویان وعده داده شده بوده و باید اجرا شود
امیر
Iran, Islamic Republic of
وزیر یک سال هست که این قول رو میدن و این بین فقط عمر ما داره میگذره. من 8 سال پیش رشته های مکانیک و عمران دانشگاه های برتر کشور رو می تونستم انتخاب کنم و بخاطر تعهد استخدام اینجا رو انتخاب کردم
علی
Iran, Islamic Republic of
شما منتظر باش که همونا رو هم استخدام کنه،
کسی که حق سه هزار نفرو میخوره هیچ وقت محترم نیست
مهندس
Iran, Islamic Republic of
داداش خودش بهت گفت معدل بالا 18؟کجا گفت؟تو مصاحبش؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
در قانون آمده که باید دانش آموختگان گروه الف( که بر حسب معدل توسط دانشگاه به وزارت نفت معرفی شده و می شوند) بدون نیاز به آزمون استخدام شوند و از بدو تاسیس دانشگاه صنعت نفت تا کنون( بیش از 70 سال) هم این قانون اجرا می شده و الان بیش از یکسال آقای زنگنه از این قانون پیروی نمی کنند در حالی که در دفترچه کنکور این موضوع به صراحت اومده تا سال 94 و از امسال این قانون برداشته شده توسط وزارت نفت و همانطور که مستحضرید قوانین جدید عطف به ماسبق نمی شوند و ما به دنبال حق قانون خود هستیم.
یا حق
مسعود
Russian Federation
کی گفته 18 به بالا،روال سابق استخدام میگه گروه الف، الکی حرف تو دهن وزیر نندارین، خودشم دنبال بهونست
Iran, Islamic Republic of
براساس قانونی که بچه های ورودی های مختلف رفتن دانشگاه تمام فارغ التحصبلای گروه الف باید برن سر کار
یس
United States
جالبه تیم خوبی داره آقای زنگنه
باشه تو راست میگی
تو یه آدم معمولی بی خبر از همه جا
Iran, Islamic Republic of
وزير بايد مطابق قوانين و وعده ها عمل كنه! وقتي گروه الف با تعريف و فيلترش بوده و ما جزش شديم ديگه صيغه تعدادي از ممتازان چيه؟ ممتاز كجا تعريف شده؟ استفاده از كلماتي كه در آيين نامه استخدامي نيست فقط مشكل را پيچيده تر مي كند
معترض
Iran, Islamic Republic of
اگر طبق قانون گذشته جذب فارق التحصيلان انجام شود تمام فارق التحصيلان و دانشجويان دانشگاه نفت گروه الف تا ورودي ٩٤ بايد استخدام شوند. ديگه شرط جديد معدل ١٨ و عبارت "تعدادي" چه معنايي داره؟؟؟ وزير همچنان وعده سرخرمن ميده و به حرفش عمل نميكنه، خلف وعده، حق كشي و دروغگويي درهيچ پست و سمتي پسنديده نيست جناب اقاي زنگه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
من رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هستم
میتونستم برم شریف وقتی اومدم صنعت نفت دلیلش این بود بتونم راحت تر بعدش بدم سرکار
نه اینه بعد وزیر بگه فرقی بین دانشحویان نفت و دیگر دانشگاهوها نیست اگر این طور بود من و امثال من چرا اومدیم اهواز تو این شرایط میرفتیم همون شریف
سامان
Iran, Islamic Republic of
وزیر باید طبق قانون عمل کنه، نه خلاف قانون. قانون میگه تمام گروه های الف جذب شن، نه اینکه اقای زنگنه هر طور عشقشونه عمل کنه، همونطوری که حق بستن قانونای نفتی خلاف با ملیت و تمامیت ما داره. حاصل دسترنج مصدق ها را بر باد نباید داد
ع.ا
Iran, Islamic Republic of
باز هم وعده های الکی و سرخرمن...این که همون حرف گذشته ست...
نفتی
United Kingdom
دانش اموخته ممتاز منظور باید معدل الف باشه...منطقی باش...
امیر
Iran, Islamic Republic of
بخشی یعنی چی؟ما در مورد جذب قانون داریم و قانون میگه تمامی گروه الف باید استخدام بشن. تعریف گروه الف هم در قانون اومده نیازی به قوانین جدید نیست.
مونا
Iran, Islamic Republic of
آخه اینم شد جواب؟!
تعدادی از ممتازین یعنی چی؟!
ما گروه الف ها هممون ممتازیم و به همون قول استخدامی دادن...پس وظیفشونه هممونو استخدام کنن..طبق روالی که ۸۰ ساله داره اجرا میشه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه همیشه صحبت های اقای وزیر چند پهلو بوده...فک نمیکنم کسی که به قانون احترام نذاشته و بدون در نظر گرفتن وعده های وزارت به دانشجویان دانشگاه صنعت نفت قوانین جدیدی می سازه و به سال های قبل هم تعمیم میده،
حالا به قول استخدام تعدادی...عمل کنه..
برای همون تعدادی هم کلی محدودیت میزاره،که اخرش میشه هیچی
رضا
Iran, Islamic Republic of
بنده دانشجوی دانشگاه صنعت نفت نیستم، ولی حقیقتا کاری که وزیر نفت با این دانشجویان کرده که چند تاشون از دوستانم هستند، واقعا عجیب و ظالمانه اس
با وعده استخدام دانشجو جذب کردن، بعد به راحتی زدن زیرش
قانون رو رعایت کنید لطفا جناب وزیر. شما با این کاراتون، اعتماد مردم به دولت رو هم خدشه دار میکنین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تجمع تا رسیدن به حقمون ادامه دارد
از خبرگزاریها بابت پوشش اخبار سپاسگذاریم و از نمایندگان ملت انتظار حمایت از حق قانونی خود را داریم
Iran, Islamic Republic of
وزیر موظف است طبق وعده ای که در دفترچه انتخاب رشته به دانشجویان داده شده بود عمل کند. وزارتخانه قباله ی ننه آقای زنگنه نیست، اگر ایشان چنین طرز فکری داره لطفا یک نفر توجیهش کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به حقوق پایمال شده دانشجویان دانشگاه صنعت نفت رسیدگی کنید
وزیر نفت به بد قولی های خود ادامه خواهد داد
محمد اكبري
Iran, Islamic Republic of
وزير نفت كسي را استخدام نخواهد كرد،اگر هم بكند از فارغ التحصيلان حاضر در صف كاريابي و ٤٢ نفر معروف خواهند بود،مطمئن باشيد،كساني هم كه به تجمعات رفته اند بدون نتيجه و بي حاصل بازگشته اند،در واقع هيچ خروجي مثبتي را نميتوانند ارايه بكنند و در عين حال بسيار زياد ادعاي بزرگي دارند!!!
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
سلام
همینجوری اگه پیش برن، زنگنه مجبوره کوتاه بیاد و ازین مهمتر میتونه در کنار موارد مشابه الگویی واسه جوونها و دیگر قشرها باشه که اگه مطمئنید حق با شماست، مردونه پاش واستید که حتی شیخ الوزرا. هم مجبوره در برابر بدعهدی و زیر پا گذاشتن حق جوابگو باشه.
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
سلام
همینجوری اگه پیش برن، زنگنه مجبوره کوتاه بیاد و ازین مهمتر میتونه در کنار موارد مشابه الگویی واسه جوونها و دیگر قشرها باشه که اگه مطمئنید حق با شماست، مردونه پاش واستید که حتی شیخ الوزرا. هم مجبوره در برابر بدعهدی و زیر پا گذاشتن حق جوابگو باشه.
Iran, Islamic Republic of
زنگنه داره عوام فريبي مي كنه.
چرا رييس جمهور و رييس مجلس وارد نميشه؟
سعید
Germany
من کاملا با نظر آقای زنگنه موافقم باید فرصت ها برابر باشه اگه هر کسی میخاد بیاد تو صنعت نفت باید از امتحانات کزینشیش موفق بیرون بیاد حالا میخاد دانشگاه نفتی یا دانشگاه صنعتی شریف باشه . امیدوارم آقای وزیر به جوری برنامه ریزی استخدامی را درست کنن که همه فرصت برابر داشته باشن . با تشکر از سایت عصر نفت .
آرمان
United States
همه فرصت برابر داشتن که در بدو ورود دانشگاه صنعت نفت رو که وعده استخدام میداده انتخاب کنن
حرف شما در صورتی درسته که دانشگاه و وزارتخونه هیچ تعهدی برای استخدام نمیدادن و کسی به امید این وعده ها به کوت عبدا... نمیرفت
محمد
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر این مصاحبه ی وزیر ، مکتوب هم بشه قبولش نداریم. زنگنه گفته ما !!!! می توانیم تعدادی!!!!! از ممتازین!!!!! رو جذب کنیم!!!! همش پر از ابهااااااااااام هست :
اولا من نه ما چون اسناد و مدارکی وجود دارد که شدیدا به نیرو نیاز هست و زنگنه از فرستادن نیرو ممانعت بعمل میاره لذا خودخواهانه داره برخورد میکنه و حرف مدیران خود رو مبنی بر نیاز شدید به نیرو رو هم نمی پذیره پس باید می گفت : " من می توانم"
ثانیا : لذا با وجود نیاز شدید به نیرو ایشون گفتند تعدای رو جذب می کنند!!!!! یعنی چی تعدادی؟؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا : وزیر را باید ممتازین رو باز کنند: ممتازین دانشگاههای دیگه میشه حدود ده درصد برتر اون رشته ی خاص در حالی که ممتازین دانشگاه نفت تعریف اش یعنی فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه که در مقررات دانشگاه نفت وجود داره و نیز وب سایت وزارت نفت . فارغ التحصیلان لیسانس این دانشگاه به سه گروه A-B-C تقسیم میشوند. و فارغ التحصیلان ارشد و نیز دکتری این دانشگاه همگی گروه A محسوب میشوند.
لذا وزیر باید می کفت فارغ التحصیلان گروه الف.
لذا تا وزیر همه چیز رو مکتوب نکنه و نیز نکات فوق رو رعایت نکنه، ما دست از تجمع بر نمی داریم.
ما حق قانونی خود رو می خواهیم: دقیقا مطابق آنچه که در دفترچه ی کنکور ذکر شذه طبق قوانین قبلی وزارت نفت و اساسنامه دانشگاه نفت :
اولویت استخدام ( جذب بدون آزمون) فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه نفت در صورت نیاز به نیرو( که نیاز هم هست) طبق ضوایط ( ضوابط قبلی : گروه الف)
زنگنه نباید قانون رو عطف به ما سبق کند ما فقط همین رو می خواهیم که به قانون قبلی اش عمل کنه و من بعد اگر قانونی تغییر کنه برای ورودی های بعد مهر 95 و بعد از اون اعمال بشه. همین
حق نگهدار همه دوستان حق طلب من
Iran, Islamic Republic of
زنگنه اهل قول نیست
وگرنه زیر حرف وزراتخانش نمیزد
اکبر
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ما را از دست زنگنه نجات بده.
سرباز ایران
Iran, Islamic Republic of
سلام.وقت همگی بخیر.
به نظر من باید به وعده داده شده عمل بشه یعنی اولویت در استخدام نه استخدام بی چون و چرا . یعنی ازمون که برگذار شد در صورت داشتن شرایط بین ۲ نفر که نمره لازم رو کسب کردن اولویت استخدام با کسیه که دانشگاه نفت خونده.نه اینکه تا سربازیشون تموم میشه راحت بدون آزمون میرن استخدام میشن مگه چه فرقی با من امثال من دارن که دانشگاه تهران خوندن. حقیقتا شاید از این حرف من خوششون نیاد ولی بچه های دانشگاه نفت طبق روال استخدامی گذشته بد عادت شدن و انتظار دارن مثل روال اشتباه گذشته سریع استخدام رسمی بشن. پس بقیه دانشگاه های نفتو تعطیل کنن دیگه. انشاالله وزیر پای حرفش بمونه و استخدام بکنه ولی در شرایط عادلانه و اولویت استخدام شما رو هم در نظر بگیره. استخدامی باید با ازمون باشه ولا غیر. دانشگاه فرهنگیانو ببینید این دانشگاه فقط ۱ شعبه نداره که بقیه که جای دیگه دبیری میخونن مجبور بشن با ازمون بیان و همه شعبه هاش یکیه. کلیه دانشگده های نفت ایرانم یا باید مثل هم باشن یا ۱ دونه نباید تافته جدا بافته باشه و هیچ فرقی بین دانشگاه نفت اهواز و تهران نیست.حالا بعضیا میگن ما رفتیم اهواز خوندیم و اونجا ابو هواش بد و ازین حرفا .مگه یکی که تربیت معلم اهواز خونده با یکی که تهران خونده فرقی دارن مثلا اونی که تربیت معلم اهواز خونده میگه نه من باید مقام بالا تری تو استخدامی بگیرم. میخواستی نری برادر من. همون طور که گفتم اولویت استخدام باید داشته باشید و حقتونه ولی در ازمون و طبق شرایط عادلانه.یا علی
امين
Iran, Islamic Republic of
به عنوان ي دانشجوي صنعت نفت حرفتونو قبول دارم
حرف حق جواب نداره
به اميد عدالت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم، این قانون هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایرانه، و از هفتاد سال پیش بوده و باید بش عمل بشه، برای سالهای آتی میتونه قانون جدید تصویب کنه، اصلن قانون بزاره یه نفرم نگیره.
نفتى
Iran, Islamic Republic of
حرف شما كاملا صحيح و درسته اگه اين كار بكنن عالى ميشه
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
عزیز حرفت وقتی درسته که تنها گفته باشن اولویت استخدام ، اما وقتی گفتن اولویت استخدام بدون آزمون دیگه حرفتون درست نیست خواهشا وقتی از چیزی مطمعن نیستید درباره اون صحبت نکنید به سایت منابع انسانی وزارت نفت بروید
http://hrm.nioc.ir/Pages/boorseyeh.aspx
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سرباز ایران شما هیچی نمیدونی و بهتره که یخورده سنجیده حرف بزنی. ما صنعت نفت خوندیم چون یکیه. شما هم که رفتی تهران خوندی و عشق و حال کردی باید فکر این روزا رو میکردیِ. ما استخدام میشیم به کوری چشم حسودایی مثل شما
فارغ التحصیل
Iran, Islamic Republic of
اطلاعتون ناقصه، ما عمل به قانون مصوب مبنی بر بورسیه شغلی گروه الف را میخاییم، از این به بعد الن قانونو برداره ولی برا سالهای قبل نمیتونه کاری کنه.
سعید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز(سرباز وطن) گویا شما از شرایط مندرج در دفترچه کنکور سراسری در زمان ورود به دانشگاه و قوانین مصوب وزارت نفت اطلاع ندارید، ما در زمان انتخاب رشته صرفاً به دلیل تعهد به خدمت، دانشگاه صنعت نفت رو انتخاب کردیم ( انتخابی که هر کس در صورتی که رتبه خوبی داشت میتونست انجام بده) در صورتی که با اون رتبه تک رقمی میتونستیم هر دانشگاه دیگری رو هم انتخاب کنیم ولی الان که طبق همون قوانین پس از فارغ التحصیلی عده ای از ما در "گروه الف" قرار گرفتیم وزیر محترم داره خلف وعده میکنه و از اجرای نص صریح قانون خودداری میکنه
گویا وزیر احساس میکنن وزارتخونه ملک شخصیشون هست که دارن به میل خودشون و خلاف قوانین عمل میکنن و عمر و جوونی ما رو به سخره گرفتن ولی مطمئن باشید ما به امید خدا حق کاملا قانونیمون رو میگیریم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت شما هم بخیر
من 3 تا نکته رو در پاسخ شما بگم:
1- ما وقتی می خواستیم انتخاب رشته کنیم صد تا انتخاب داشتیم مثل شما.
ما انتخاب کردیم که بریم دانشگاه صنعت نفت چون آینده مطمئن شغلی برامون در اولویت بود و شما انتخاب کردید برید تهران - شیراز- اصفهان-تبریز و یا هر شهر دیگه چون اولویت دیگه ای داشتید. ما 4 تا 6 سال در اهواز و آبادان زندگی کردیم تو یه دانشکده کوچیک با حداقل تفریح و حتی امکان رشد، ما حتی در مورد لباس پوشیدنمون که کمترین حق شخصیمونه هم آزادیهای شما رو نداشتیم! و کمک هزینه ناچیزی هم دریافت می کردیم که حداکثر 100 هزار تومان نمیشد و پول غذا و خوابگاه و ... هم ازش کم میشد. شما هم میتونستید هر ترم وام 400 هزارتومانی بگیرید که ما چنین امکانی رو نداشتیم. حالا من و شما فارغ التحصیل شدیم. ما با کلی امید و انتظار استخدام درس خوندیم که بین هم کلاسیامون که همیشه رقابت گروه الف و ب و ث رو با هم داشتیم گروه الف بمونیم تا بتونیم بدون آزمون استخدام بشیم و این چیزی بود که از روز اول به ما وعده داده شده بود و در قانون هم بود.گواه درس خون بودن ما هم آمار قبولی ارشدمون در دانشگاههای شریف، تهران و ... . شما هم در طول تحصیلتون می دونستید که باید برای آیندتون برای روز بعد از فارغ التحصیلیتون برنامه داشته باشید، به فکر اپلای باشید، فکر کارکردن تو شرکتای خصوصی، ادامه تحصیل و ...
حالا به وعده ای که به ماداده شده عمل نمیشه، به چیزی که حق ماست توجهی نمیشه، ما هم تنها به دنبال احقاق حقمون هستیم. حق ما استخدام طبق روال گذشتست" استخدام و امریه کلیه فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت"
2-من همون مثال دانشگاه فرهنگیان رو برای شما میزنم: شما بگید؟این عادلانست که الان به فارغ التحصیلای دانشگاه فرهنگیان بگن ما شما رو استخدام نمیکینم ؟
دانشگاههای دیگه مثل دانشگاه آزاد رشته هایی مثل دبیری زبان، ریاضی و ... و حتی آموزش ابتدایی دارن ولی فارغ التحصیلانشون استخدام نمیشن چون وزارت آموزش و پرورش به اونها تعهدی نداره. این مثال مثل تفاوت ما با شماست.
3-وزارت عریض و طویل نفت هر ساله کلی بازنشسته داره و همونطور که مستحضرید الان هم بیشتر از هر وقت دیگه ای. هر سال کل فارغ التصیلان دانشگاه صنعت نفت در رشته نفت هم اگر جذب بشند (که به دلایل مختلف همه جذب نمیشدن) باز هم جا برای فارغ التحصیلان ممتاز سایر دانشگاهها هست و در گذشته هم همونطور که مستحضرید آزمون های استخدامی منظما برگزار شده که شما امکان شرکت در اونها رو داشتید. ضمنا بعضی از رشته های این دانشگاه صرفا تخصصی این دانشگاه هستند.

در پایان هم به شما دوست خوبم و سایر منتقدان حق قانونی ما باید بگم که دوست عزیز من و شما مقابل هم نیستیم و نباید باشیم. امروز صنعت نفت ما به شدت با کمبود نیروی انسانی مواجهه و ما مدارک مستندی در این مورد داریم اما وزارت نفت با سرباز زدن از استخدام ما صرفا نیازش رو با آزمون گرفتن برطرف نمی کنه بلکه مسیری برای روی کار اومدن کسانی که صرفا از رانت و پارتی استفاده می کنند و " حداقل سواد " رو هم ندارند باز می کنه.

ما حق خودمون رو انشالله با پیگیری و ادامه تجمع می گیریم.
یا
United States
اولا عزیزم شما متوجه تعهد نیستی بحث از اولویت استخدام فراتره
ثانیا مقایسه دو دانشگاه فرهنگیان اهواز و تهران با دانشگاه نفت اهواز و تهران قیاس اشتباهیه
چون فرهنگیان جفتشون (هم اهواز هم تهران ) تعهد دارند ولی نفت تهران هیچ تعهدی نداره در صورتی که نفت اهواز تعهد استخدام داره
خواهشا با دقت نظر بدید
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر در مقابل آقای زنگنه مقاومت نکنیم، حق نفس کشیدن هم از ما دانشجوها میگیره
حق گو
سلام.فردی خود رای و مستبد وباندبازیست که حاضر است به خاطر نفسش هر را انجام بده روی قول هیچ کس نمی شود حساب کرد. ایشان باند باز هستند وباند وگروه برای آنان در اولویت اول هستند نه دانشجو وزارت نفت هزاران قانون دارد. امضاء ونوشته وزیر برهمه اولویت دارد یعنی هیچ.
Iran, Islamic Republic of
این بنده خداها بهترین دانشگاهها میتونستن برن
ولی فقط به امید استخدام رفتن نفت
ظلم که شاخ و دم نداره!
Romania
حق کامل دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را بدهید