۰

مجارستان 140 هزار تن نفت خام از ایران وارد کرد

گروه نفتی ام او ال مجارستان خرید نفت خام سنگین از ایران را تایید کرد. این شرکت در ماه جاری میلادی یک محموله ۱۴۰ هزار تنی نفت خام از ایران تحویل خواهد گرفت.
نفتکش - عصر نفت
نفتکش - عصر نفت
به گزارش خبرگزاری ميزنفت ، گروه نفتی ام او ال مجارستان خرید نفت خام سنگین از ایران را تایید کرد.

جودیت نمت، یکی از مقامات گروه نفت و گاز ام او ال گفت، از سال 2014، این شرکت در قالب فعالیت های بهینه سازی خود به شکل فعالانه ای به دنبال انواع نفت های جایگزین با شرایط حمل از طریق دریا بوده است.

«از زمان لغو تحریم های ایران، نفت خام این کشور به بخشی از این نوع نفت های جایگزینی تبدیل شده که شرکت ام او ل به شکلی فعالانه در حال بررسی آنها برای استفاده در پالایشگاه هایش بوده است.»

خانم نمت افزود، ام او ال در گام اول در فوریه 2015، بازسازی خط لوله نفتی فرندشیپ 1/آدریا را به اتمام رساند. این خط لوله از نظر فنی قادر است نفت خام مورد نیاز پالایشگاه های مناطق محصور در خشکی را تامین نماید.

این مقام شرکت ام او ال گفت: «بر اساس ارزیابی قبلی، ما پتانسیل عظیمی در زمینه واردات نفت خام از خط لوله اخیرا امتداد یافته آدریاتیک می بیبنیم و انتظار داریم که امسال از طریق دریا 13 تا 16 محموله نفتی دریافت کنیم.»

به گفته تجار و آمارهای کشتیرانی، شرکت ام او ال یک محموله 140 هزار تنی نفت سنگین از ایران برای بارگیری در 23 اکتبر خریداری کرده است. این محموله از بندر جزیره خارگ بارگیری و عازم بندر اومیسالج در کشور کرواسی خواهد شد.



منبع : تسنیم
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 15112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *