۰
۱

بازدید کمیسیون انرژی مجلس از پارس جنوبی

سخنگوی کمیسیون انرژی از سفر اعضای این کمیسیون به عسلویه برای بازدید از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی و میزان پیشرفت این پروژها خبر داد.
قره‌خانی - عصر نفت
قره‌خانی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، اسدالله قره‌خانی با اشاره نشست اخیر اوپک در الجزایر اظهار کرد: امیری خامکانی عضو هیئت رئیسه کمسیون انرژی که در این نشست حضور داشت، گزارشی از این نشست به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی با بیان اینکه گزارش امیری خامکانی از دستاورد نشست اوپک برای کشور مثبت بود، تصریح کرد: بنابراین لزومی برای حضور زنگنه وزیر نفت برای ارائه گزارش وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس همچنین به سفرهای استانی کمیسیون متبوع خود، اشاره کرد و گفت: کمسیون انرژی در راستای وظیفه نظارتی خود و همچنین به عنوان کمیسیون تخصصی به استانهایی که سرمایه‌گذاری در زمینه نفت و گاز در آنها شده و یا استانهایی که پتانسیل سرمایه‌گذاری در زمینه نفت و گاز را دارند، سفر می‌کنند.

قره خانی با بیان اینکه همچنین اعضای کمیسیون به استانهایی که نیروگاههای انرژی، برق آب وجود دارد، سفر می‌کنند، تصریح کرد: اولویت این کمیسیون استانهای نفت و گاز خیز است.

وی با بیان اینکه سفر به عسلویه در دستورکار کمیسیون قرار دارد، گفت: در این سفر بازدید از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی و میزان پیشرفت این پروژها از جمله برنامه‌های این کمیسیون است.




منبع : تسنیم
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 15132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارشناسان عسلویه
Iran, Islamic Republic of
اقایان کمسیون انرژی که اسم نمایندگی به یدک میکشید فقط بخاطر خدا دست از سر نفت و گازخصوصا تحمیل مسئولیت به ادمهای ناکارامد/مشکل دار و ردصلاحیت شده و........بردارید و حتما بدانید بعداز پایان نمایندگی شما در شرکت نفت جذب میشوید وزریر ودیگران اگر میگویند نیرو زیاد داریم چون فکر جذب شماها وبستگانتان هستند . ایکاش میتوانستیم فکر ادمهایکه تصمیم دارند مسئولیت یک ملت را عهده دار بشوند را بخوانیم ولی انشاله خدا همه مارا براه راست هدایت کند