۰

پیش بینی مدیرعامل انی از قیمت نفت

کلادیو دسکالزی' رئیس و مدیرعامل شرکت نفت ایتالیا ' انی (Eni)' گفت: قیمت نفت در سال 2017 نیز در حد کنونی قیمت های امسال باقی خواهد ماند زیرا در حال حاضر ذخایر نفت زیادی در جهان وجود دارد که باید مصرف شوند.
مدیر عامل شرکت نفت ایتالیا - عصر نفت
مدیر عامل شرکت نفت ایتالیا - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، مدیرعامل شرکت نفت ایتالیا در مراسم اهدای جایزه شرکت انی (Eni Award 2016) به نخبگان تحقیقات در بخش انرژی که در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور و با حضور 'سرجو ماتارلا' رئیس جمهور این کشور و جمعی از مدیران شرکت نفت برگزار شد؛ افزود: قیمت نفت تنها در سال های 2018 – 2019 کمی بالا خواهد رفت و دلیل آن نیز کاهش در بخش سرمایه گذاری در صنعت نفت است که اکنون شاهد آن هستیم. 

وی گفت: شرکت انی در طول تاریخ نشان داده است که مهارت خوبی برای شنا کردن در آب های متلاتم دارد و افزیش و یا کاهش بهای نفت در وضعیت این شرکت تاثیری نخواهد گذاشت. 

مدیر عامل شرکت نفت ایتالیا، در این مراسم گزارشی پیرامون موفقیت های شرکت نفت ایتالیا در سال گذشته بویژه در منطقه نفتی کاشاکان در قزاقستان ارائه کرد. به گفته دسکالزی، مخازن نفت کاشاکان اگرچه تاثیری بر بهای نفت اوپک نخواهد داشت ولی برای کشور ایتالیا، مخازن راهبردی محسوب می گردد. به پیش بینی وی، شرکت انی در این منطقه تا سه الی چهار سال آینده تولیدات زیادی خواهد داشت که موجب رونق در وضعیت تراز و نقدینگی این شرکت خواهد شد. 


منبع : ایرنا
شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 15280
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *