۰

عراق کارمندان نفتی‌اش را تهدید کرد

در آستانه اجلاس رسمی اوپک مسئولان نفتی عراق کارمندان خود را تهدید کرد اگر هر گونه آماری از تولید این کشور به بیرون درز پیدا کند آنها تنبیه خواهند شد.
نفت عراق - عصر نفت
نفت عراق - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، عراق به دنبال این است تا نشت هر گونه آمار تولید نفت به بیرون را در آستانه برگزاری اجلاس اوپک کنترل کند. 

 منابع آگاه اعلام کردند وزیر نفت عراق تلاش می‌کند تا خروج هر گونه اطلاعات درباره تولید نفت خام را با تهدید به اقدامات قانونی که علیه کارمندانش اعلام کرده کنترل کند و گفته است هر کسی این سیاست جدید را نقض کنند تنبیه خواهد شد. این در حالی است که این کشور خودش را برای گفت‌وگوهای اجلاس اوپک در ماه نوامبر آماده می‌کند. 

 در یادداشتی از وزیر نفت این کشور آمده است در صورتی که کارمندان از این سیاست کنترل آمار و اطلاعات تولید نفت سرپیچی کنند تنبیه خواهند شد. این یادداشت به عربی نوشته شده است.

 در این یادداشت آمده است که تنها وزیر نفت جباراللعیبی و مدیر کل سازمان بازاریابی نفت فلاح‌ الامری و سخنگوی وزارت نفت عصیم جهاد مسئولیت اظهارنظر درباره تولید نفت را خواهند داشت. 

 در اجلاس غیررسمی اوپک که چند هفته‌ای پیش در وین و در حاشیه کنفرانس بین‌المللی انرژی برگزار شد اعضا به کاهش 800 هزار بشکه در روز تولید توافق کردند. قرار است اجلاس رسمی اوپک در نوامبر برگزار شود. در این اجلاس علاوه بر تصمیمات جدید سهم هر کدام از کشورها از میزان کاهش تولید نیز اعلام و کشورها پایبند به اجرا خواهند بود.



منبع : دانشجو
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 15288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *