۰
۱۰
دلاویز در واکنش به کاهش پاداش بازنشستگی:

در حال رایزنی با مجلس هستیم

مشاور اجتماعي و منابع انساني وزير نفت در واکنش به موضوع کاهش سنوات و پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: آقای زنگنه با جديت در حال پيگيري موضوعات مربوط به معيشت كاركنان هستند و رايزني هاي موثري با برخي نمايندگان بويژه با روساي كميسيون هاي مهم انرژي و برنامه و بودجه و محاسبات صورت گرفته است.
محسن دلاویز - عصر نفت
محسن دلاویز - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ٬ محسن دلاویز با بیان اینکه نسبت به این موضوع مهم درک متقابلی وجود دارد اظهار داشت: از همه پرسنل زحمتکش صنعت نفت تقاضا می شود برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و رایزنی ها برای برطرف کردن این موضوع کمی صبر کننند و با خویشتن داری مسئولان وزارت نفت را در این زمینه یاری دهند.

وی در ادامه افزود:كاركنان شريف و خدوم صنعت نفت ، نقشي مهم و سرنوشت ساز در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي داشتند و در دوران دفاع مقدس حتي در سخت ترين لحظات و زير بمب هاي دشمن بعثي هم اجازه ندادنددر توليد و صادرات شريان حياتي اقتصاد كشور وقفه اي اتفاق بيافتد. این قشر زحمتکش در دوران سازندگي و توسعه كشور نيز هميشه پيشتاز و سرآمد بودند که نمی توان آن روزها را فراموش کرد.

وی با اشاره به سختی شرایط محیطی و عملیاتی کارکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد: برخي همكاران نجيب صنعت نفت در حال كار با تجهيزاتي هستند كه گاه تا ٨٠ سال قدمت دارند و فرسوده و پر حادثه اند، ما هر روز شاهد بروز حوادثي تلخ هستيم كه ذره اي در اراده كاركنان رشيد اين صنعت براي اعتلاي ايران اسلامي مان،  تاثير نمي گذارد. بدون تردید با کمی متنانت مشکلات مطرح شده برطرف می شود.
وی افزود: شايسته نيست پاسخ به اين همه رشادت و ايثار، اخذ تصميماتي باشد كه آرامش اين قشر فهيم ، نجيب و صبور رابرهم بزند. جا دارد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي با حساسيت و دقت پيامد هر گونه تصميم پيرامون معيشت كاركنان صنعت نفت رابخوبي بسنجند و انشالله در صحن علني،تصميماتي درخور كاركنان شريف نفت اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: همكاران با آرامش و صبر به تلاش مضاعف براي پيشبرد اهداف متعالي صنعت نفت ادامه دهند و ترديد نداشته باشند مديران عالي صنعت نفت كه خدمتگزاران همكاران عزيز و نجيب هستند به جد و مستمر در حال پيگيري مسايل هستند.
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 15362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ژنرال پیرمردیان و شرکا
دروغه : به خدا همه اش دروغه :: میخواد نماینده ها رو راضی کنه و بعدش با یک دستورالعمل چکشی ، تمام مزایای کارمندان رو قطع کنه :: منتها برای جلوگیری از تبعات بعدیش لازم است که قبلا" یک تعدادی از نمایندگان را توجیه کند (سرشون رو شیره ...) :: خیلی اگر راست میگه ماده 10 رو اجرا کن :: دروغگویی و پشت هم اندازی تا کجا ؟!!
حمیدشریفی
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر وقتی بدون مطالعه بخشنامه صادر میکند بنده بعد از چهل و دو سال سابقه منتظر بودم که سمت یوآ خالی بشه و اطلاعیه ایشان مارا از حق قانونی محروم کرد همانطور یکه میدانید برای این سمت ها باید عمر وجوانی خود را بگذارید بخشنامه جناب مهندس زنگنه این است کسانی که دوسال به بازنشستگی دارند از این حق محروم میشوند واقعا این اخبار و مطالب تمام کارکنان را مشوش نموده ما هر روز که می آمدیم فقط به فکر کار هستیم ولی مدتی است که افکار و اذهان عمومی کارکنان نفت با ترس و نگرانی همراه میباشد آقای زنگنه لطفا نگذارید رفتار بعضی از دوستان آب به آسیاب دشمن بریزد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شكر زماني تا نابودي كامل وزارت نفت باقي نمانده است....انشالله تا پايان دولت تدبير و اميد جناب زنگنه به آرزوي خود خواهند رسيد.
Romania
کسی میدونه چرا بیژن زنگنه وزیر نفت بی تجربه میخواد وزارت نفت رو نابود کنه؟؟؟!!!!
آیا ستون پنجمی در پشت این ماجراها هست؟؟!!!
علی
Romania
آره حتما شما راست میگی و وزیر بل فکر پرسنل هست
رايري
Iran, Islamic Republic of
ازوزيرمحترم نفت درخواست ميكنيم به ابن مطلب رسيدگي نمايند حق ما كارمندان خيلي ضايع ميگردد پايه خقوق ما پايين است ظلم در حق ما
زايري
Iran, Islamic Republic of
باسلام اين لايحه ظلم اشكار به ما بهدازاين همه خدمت و زحمت صادقانه درصنعت اخر هم اينطور شود
در حال رایزنی با مجلس برای اینکه پدر صاحاب کارمندان رو دربیاریم !!!
نفت دانشگاهش
Iran, Islamic Republic of
و لعنه الله علی القوم اظالمین...
Iran, Islamic Republic of
باعث سقوط شاه نفت، باعث ادامه وتداوم ومقاومت زیر بمباران ما نفتی ها باعث مبارزه بر علیه تحریم ما نفتی ها باعث....... ووووحالا صندوق مال ماست دیگران میخواهند برایش تصمیم بگیرند این است عدالت دارند روخ انقلابی ما را نابود میکنند خدا نابود کنه هر کسی که بخواهد روحیه انقلابی ما را از بین ببره ولی ما برای وطن و انقلاب جان میدهیم نمیگذاریم حق مان پایمال شود زیرا فرزندان امام (ره)هستیم