۰

آزادگان شمالی روی بوم نقاشان ایرانی

کارگروه نقاشی آزادگان شمالی، با هدف ایجاد پیوند میان هنر و صنعت کشور، هفته جاری در سایت نفتی میدان مشترک آزادگان شمالی واقع در غرب رودخانه کارون با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران صنعت نفت کشور برپا می‌شود.
کارگروه نقاشی آزادگان شمالی - عصر نفت
کارگروه نقاشی آزادگان شمالی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، کار گروه یک روزه نقاشی آزادگان شمالی به اهتمام روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و با هدف ایجاد پیوند میان هنر و صنعت کشور دوشنبه هفته جاری (۱۰ آبان) با دعوت جمعی از هنرمندان و اساتید نقاش از سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کارگروه (ورک شاپ)، در فضایی دور از رقابت و آکنده از صمیمیت و همدلی و در محیط پروژه میدان نفتی آزادگان شمالی برگزار می‌شود و هنرمندان پس از بازدید از بخش‌های مختلف، تأسیسات میدان نفتی آزادگان شمالی را روی بوم‌های خود به تصویر خواهند کشید.

هنرمندان مدعو قرار است در پایان برگزاری این کارگروه یک روزه، آثار ارزنده و فاخر خود از تأسیسات طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی را با اثرپذیری از صنایع رو به رشد کشور خلق کنند.

تنوع دیدگاه و شیوه و تکنیک شخصی هر یک از هنرمندان می‌تواند به پربارتر شدن فضای هنری - علمی طرح توسعه میدان مشترک آزادگان شمالی بیانجامد، از این رو، با این رویکرد تلاش شده است تا هنرمندانی متفاوت از چهار گوشه ایران اسلامی گرد هم بیایند و هر یک از آنان بتوانند با نگرش شخصی خود، آفرینشگر آثار هنری باشند.

این شیوه ضمن برخورداری از ایجاد وحدت و وفاق میان هنرمندان و اساتید، نه تنها می‌تواند موجب شکوفایی ارتباط و تعاملات بیشتر میان جامعه هنری شود، بلکه از سویی دیگر، استمرار چنین برنامه‌های کارآمد و ثمربخشی، تصمیم های راهبردی را در اختیار مدیران ارشد صنعت کشور قرار خواهد داد.

از آنجا که بلیغ‌ترین زبان معرفی هر تمدنی، هنر آن تمدن است، از این رو، بدیهی است که با تلاش و همدلی مسئولان هر دو حوزه صنعت و فرهنگ، ارتقای سطح فرهنگی و کیفیت صنعت ملی محقق خواهد شد.

به گزارش NIOC، مینوش حقیقی ‎برنامه ریز و گروه گردان (نقاش، تصویرگر و مدرس دانشگاه)، زهرا امیریگانه (نقاش، تصویرگر و مدرس دانشگاه)، فاطمه پشنگ‌پور (نقاش و مدرس)، حدیثه سلیمانی (نقاش)، هاشم بدری (نقاش)، سعید لزرجانی ( نقاش، مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه)، بامداد رضوانیان ( نقاش و مدرس دانشگاه)، ابوالفضل رفیعی ( نقاش و مدرس دانشگاه)، سید حجت حسینی (نقاش و مجسمه ‌ساز و مدرس دانشگاه)، منوچهر امیری (نقاش، تصویرگر)، مهدی ایمانی (نقاش و انیماتور)، علیرضا مژده (نقاش و مدرس ) و ابراهیم برفرازی، نقاش، هنرمندان شرکت‌کننده در کارگروه یک روزه نقاشی آزادگان شمالی خواهند بود.
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 15400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *