۰
۳۸

باز هم انتصابی عجیب از مشکین فام

مرتضی زرین گل - عصر نفت
مرتضی زرین گل - عصر نفت
ميزنفت/ باز هم حکمی جدید و جالب از سوی محمد مشکین فام٬ مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس؛وی امور معاونت توسعه طرح های این شرکت را به مرتضی زرین گل واگذار  و برای سرپرست فاز 14 حکم بزرگی را صادر کرده است.

زرین گل که سابقه حضور در مجلس را دارد و مدیری بازنشسته است پیشتر سرپرست فاز 14 پارس جنوبی به عنوان یکی از عقب مانده ترین فازهای پارس جنوبی را برعهده داشته است. او در تاریخ 17 خرداد 93 با حکم علی اکبر شعبانپور به این سمت منصوب شده بود و امروز با حکم مشکین فام٬ به اوج رسیده است.

 زرین گل در هر دولتی جزو نور چشمی ها بود. چه در دولت گذشته که به دلیل همزبانی با معاون اول رئیس جمهور به تاپیکو و شستا نقل مکان کرد و چه امروز که به دلیل همان «همزبانی» با نظر تصمیم سازان سمتی مهم را در اختیار گرفته است.




زرین گل متولد بیجار و مانند زنگنه و مشکین فام کرد زبان است. در مجلس سوم و پنجم نماینده مردم این شهر بوده است و در دولت گذشته عضو هیئت مدیره تاپیکو.  بخشی از سابقه کاری وی به شرح زیر است:
نایب رییس فدراسیون والیبال،  رییس سابق کمیسیون نفت و مدیر کل سابق تربیت بدنی وزارت نفت، عضو هیئت رییسه فدراسیون والیبال.

پرسش اصلی اینجا ایجاد می شود که با توجه به بازنشستگی زرین گل دلیل حضور وی در سمتی مهم چیست و بر چه اساس و معیاری زرین گل به این سمت منصوب شده است؟ آیا همزبانی و کرد بودن عامل مهم در این انتصاب بوده است؟
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 15512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه سوابق مرتبط ودرخشانی!!!!
محمد علی
Romania
متاسفانه در این خبر با سوابق ایشان گزینشی برخورد شده است. ایشان در همین نفت و گاز پارس مدیر پروژه بوده اند و با سمت های اجرایی و تخصصی متعدد از تجربه بالایی برخوردارند. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم
رضا
Iran, Islamic Republic of
نفت و گاز پارس چه مدیریت پروژه ای کرده ؟ فاز 14 که افتضاح بود
فکر کنم شما هم داخل تیمشون هستی
محمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی نیست جلوی این انتصاب‌های که با بی تدبیری و ساز و کار سیاسی رو بگیره.وقتی مدیر عامل براساس سیاسی بودن و همشهری بودن انتخاب میشن دیگه باید اشهد پارس جنوبی خوند.
ضمناً حتماً برای فاز 14 هم آقای کرد زبان و با کمترین سابقه فنی طی روزهای آتی حکم میخورن.
برای مهندس زرین گل تنها یک چیز اهمیت ندارد آن هم ::

نیروی انسانی و حمایت از آنها
مرتضی زرین گل مدیری بود که به دلیل آشنا بازی با زنگنه پست گرفته بود و متاسفانه برای مجموعه نفت خیری نداشت ...........
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا که بابا دمت گرم این عجوزها را از کجا پیدا میکنی . راست گفتند هیچ بدی نرفته که بهتر بیاد . این اقا مدیر که خیلی شوت میزنه . البته خوب است چون هم خودش راحت میشود وهم زودتر انشااله به پرتگاه نزدیک میگردد . منتظر اقدام بعدب خدا رحمت کند . گل اقا را ..............و .............
كامران معتمدي
Iran, Islamic Republic of
شوت تو مي زني كه بلد نيستي درست حرف بزني . كارشناس
Iran, Islamic Republic of
استغفروالله اين حرفا به گروهبان نمي چسبد توبه كنيد...
Iran, Islamic Republic of
البته از نظر من آقای مشکین فام بر اساس تعصبات قومی و قبیله ای دست به چنین انتصابی نزده است بلکه این انتصاب از سوی مقامات ارشدتر تحمیل شده است. چراکه مشکین فام بهتر از هرکسی می داند دوران مدیریت آقای زرین گل در فاز 14 بی رونق ترین دوران این فاز بوده و عملا آقای زرین گل کوچکترین مداخله ای در پیشرفت هر چند ناچیز این فاز نداشتن است بلکه هدف استفاده از موقعیتهایی بوده است که قرارگیری در چنین سمتهایی در اختیار این فرد قرار داده است. اینکه نمایندگان سابق مجلس به هر ترتیبی باید در بهترین رده های شغلی، فارغ از داشتن کفایت لازم قرار گیرند، ظلم بزرگی به این مملکت می باشد. آنچه به مدیرعامل شرکت می بایست یادآوری گردد اینست که اگر مدیریت جنابعالی هم رنگ و بوی مصالح فردی و شخصی را بخود بگیرد، قطعا تفاوتی با دوران مدیریت آقای م. س و امثالهم نخواهد داشت.
نکته مهم دیگر اینست که آیا افراد اصلح در شرکت جهت اجرایی پروژه ها فقط مجریان فعلی هستند!؟ که با اتمام یک فاز به فاز دیگر کوچ کنند؟ و ما فقط باید شاهد رشد عده ای محدود در شرکت باشیم؟ دیگران هیچ سهم و حقی ندارند؟ البته اینها دورانی است که دیر یا زود به اتمام می رسد
محمد صادق لطفي كارمند فاز ١٤
Iran, Islamic Republic of
يكم وجدان داشته باشيد حداقل شناختي كه از شما دارم مي دانم يكم وجدان داريد يك سو به مطلب نگاه نكنيد دوست عزيز
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای زرین گل واقعا بر چه اساسی شما خود را لایق این سمت میدانی؟ البته به غیر از رابطه داشتن با آقای زنگنه؟ واقعا ماحصل عملکرد شما در فاز 14 چه بود؟ مگر چندین سال از سن بازنشستگی شما سپری نشده است؟ واقعا حقوقی که بابت هیچکاری نکردن دریافت میکنید، حلال میدانید؟
پس همکاران متوجه باشند که در هر دولتی عده ای به این شیوه از موقعیت خود استفاده نادرست می کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت تمام اعضای که نظر دادن ..با کمال تاسف برای این مهندس بی سواد ...تو چطور خودتو در این حد دید ....کاش اول نظرها را میخواندید یا میدادید د براتون بخونن این همه دکتر ومهندس در تمام درهای شغلی ریاست جدید مهندس زرینگل شایسته وبجا دانستن .خیلی ضایعه شدی علی جون برو بخواب صبح باید بری بارو خالی کنی ....
کیهان
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام؛
به نظر اینجانب همانگونه که جناب آقای روحانی (رئیس جمهور محترم) گفتند در این برهه، زمان آزمون و خطا نیست و می بایست از مدیران با سبقه مدیریتی بالا و آنهم در وزارت نفت استفاده نمود.
علی ایحال انتخاب آقای زرین گل انتخاب بجا و درستی بوده است.
قطعاً، توانایی های آقای زرین گل برای مدیران ارشد اثبات شده است که در هر دوره ای ایشان پست جدید می گیرند. اگر غیر از این بود ما باید به این نتیجه میرسیدیم که در انتخاب مدیران با سابقه فقط بحث جناح بازی مطرح است.
با تشکر
محمد تاشكه
Romania
اولا دو دوره نماينده مجلس بوده پس اون قانون برأي ايشون به حساب نمي اد ثانيا فاز ١٤ پول نداشت والا من كه اينجا كارمندم هر دو هفته سر مي زد خيلي كارا ها رو جلو مي برد
امين
Romania
به نظر من مهندس زرين گل كاملا انتخاب درستي بود ايشان كاملا آشنا با مسائل نفت و گاز مي باشد .
كيوان سرابي
Romania
خيلي هم مدير قوي هستش طرف سه دوره نماينده مجلس بود ٣ سال رئيس كمسيون نفت بود هفت سال تو شستا بوده بهترين دوران شستا زمان همين زرين گل بود از وقتي رفته كل اينجا بهم ريخته مهندس زرين گل هر جا هستي موفق باشي
سهراب
Iran, Islamic Republic of
مهندس زرین گل به راستی از قوی ترین مدیران کشور محسوب میشه
سابقه ایشان گواه این مساله است و قابل چشم پوشی نیست
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
بنده دو ساله در یکی از شرکتهای پیمانکاری(مپنا) فاز 14 شاغلم..و دلیل اصلی عدم پیشرفت پروزه را در کم کاریهای پیمانکاران اونم بخاطر ضعف مالی میدانم نه بخاطر ضعف مدیریتی مهندس زرین گل..
مهندس آدمی بسیار دلسوز و متواضع و کاردان و مدیری مدبر میباشند..
شک نکنین که اگه یکی از ماها هم یه روزی وزیر یا کاره ایی بشیم معیار استخدامی و انتصابهایمان رو اول اولویت میدیم به خانواده و هم زبان و دوستانمون...
انتصاب مهندس زرین گل خیلی منطقی و بجا بود..از همینجا بهشون تبریک میگم و آرزوی موفقیتها و مراتب بالاتر رو براشون دارم..
و امیدوارم ک همه ماها هم یه روزی به مراتب بالاتر برسیم البته اگه لیاقت و شایستگیشو داشته باشیم.
محمد
United States
ایشون را انروز دیدم خیلی انسان شریفی هستند خانواده محترم خدا راضی باشد
علی
Romania
متاسفم که همزبانی رو آنقدر قوی جلوه دادین فقط به این خاطر که توانمندی های مهندس زرین گل نمایان نشه .کاشکب تو مجموعه وزارت نفت چند تا دیگه ازاین مدیران رو داشتیم
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
واقعا اقای مهندس زرین گل یکی از مدیران خوب و توانای کشور است و بی شک توانایی بیشتر از اینهارو دارند. امیدوارم موفق باشند.
alireza
Russian Federation
با سلام.
خدمت اون دسته از دوستانی که اینقد با بغض و کینه از کرد بودن مهندس حرف میزنن جدا از لیاقت و کفایت این آقا ک من خودمو در حدی نمی دونم ک بخوام ایشون رو قضاوت کنم چرا اینقد بهتون زور داره یه کرد بشه مسؤل ، توی همین استان کردستان کدوم مسؤل رده اول کرد زیانی مشغول به کاره؟!!
این همه لر و بختیاری و ترک از سر و دیوار این وزارت و اون وزارت میرن بالا همشون مدبر و مدیر و کار بلدن فقط این آقا چون کرده بی لیاقته؟!!
شماها چقد ایشونو می شناسید ، باهاش کار کردید ، اصلا چی راجع به مدیریت پروژه فاز 14 می دونید ک به خودتون حق میدید ایشون رو مقصر عقب موندن این فاز بدونید ....!!! ما 24 تا فاز داریم تو پارس جنوبی همشون آمادس؟!!
اگه همین آقای زنگنه و دکتر روحانی نبودن وزارت نفت و کلا نفت ایران چیزی ازش باقی نمونده بود باید در همشونو تخته میکردیم .
جدا از هر بحث و تعصبی !! یکم قبل از هر چیزی منصف باشیم و بدون اطلاع هیچ وقت همدیگه رو زیر سوال نبریم و قضاوت نکنیم .
بهتره هممون از افرادی این چنینی حمایت بکنیم تا مملکتمون آباد بشه و الا این حرفا به هیچ جا جز عقب موندگی بییشتر و بیشتر و بیشتر ما ختم نمیشه!!
صنعان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دوستان بدون شناخت از ایشون وبدون دلیل منطقی از روی بغض و کینه قضاوت میکنن اقای زرین گل یک از بهترین و لایق ترن مدیران صنعتی کشور هستن وقطعا چنین مدیرانی برای کشور سرمایه محسوب میشوند بییایم قدر چنین بزرگانی را بدونیم وبا حرفهای بی ربط در بی تخریب ایشان نباشیم بنده به عنوان کسی که با ایشهن در گذشته کار کردم به جرات میتونم بگه لیاقت ایشون حداقل وزرات هستش این بسته برای ایشون خیلی کوچک .امیدوارم در قضاوتهامون منبعد کلاهمون قاضی کنیم وبیخد نظر ندیم
saeed
Iran, Islamic Republic of
مهندس جز مدیران لایق و دوست داشتنی این کشور هست خدا حفظش کنه
افشار
Romania
اقای مهندس زرینگلیکی از مدیران موفق بوده وخواهد بود برای ایشان ارزوی سلامتی دارم وبه اقای مشکی فام تبریک عرض میکنیم برای انتخابش
Sadegh
Germany
به راستي انتخاب ايشان بسيار شايسته بود انشاالله هميشه موفق و مويد باشند
امير محمد اصفهاني
Iran, Islamic Republic of
واقعا از آقاي زنگنه تشكر مَي كنم به خاطر انتخاب شايسته ايشان. مهندس زرين گل از وقتي از تاپيكو رفتند تازه ادم قدر ايشان رو مي دونه تمامي شركتها ضرر ده شده اند .
زرین کلاه
Iran, Islamic Republic of
تبریک انتخاب بجا و شایسته به اقای زرین میگم اقای زرین گل از مدیران لایق کشور هستند
امیر
Iran, Islamic Republic of
انتصاب بدون منطقی بوده
مسعود
Iran, Islamic Republic of
مهندس زرين گل يك مدير مهربان و مودب و هميشه كاردان و دوست داشتني بوده،هست و باقي خواهد ماند،،،،،درود بر شما مهندس دلسوز و اصيل
زارعی.ک
Iran, Islamic Republic of
جناب اقهی مهندس زرین گل یکی از شایسته ترین مدیران سطح بالای کشوری هستند بحق انتصاب شایسته ای بوده.به ایشان تبریک مگم و ارزوی موفقیت برایشان دارم.
محسن موساوند
United Kingdom
جناب زرين گل سلام بنده ٣٤سال سن و تحصيلاتم كارداني برق هست تخصص در امور اداري وحراست دارم با زحمت روش ارتباط باشمارو پيدا كردم نا اميدم نكنيد
٠٩١٢٣٨.......
جوياي كارم درمجموعتون لطف بفرماييد
Iran, Islamic Republic of
مهندس زرین گل لیاقت و شایستگی لازم رادر پست مدیریتی دارا هستند چون سالهاست کار مدیریتی و تجربه مدیریتی دارند.
ما همه ایرانی هستیم .باید به ایران و سربلندی آن کمک کنیم.بحث تفرقه انگیز به نفع ما و کشورمان نیست.
دکتر حامد نوری
عباس دغاغله
Iran, Islamic Republic of
با سلام ؛ بنده از سال ۸۵ با ایشان آشنا شدم و باید بگویم که ایشان یکی از معدود مدیرانی هستند که راه ترقی و پیشرفت را بصورت پله کانل بالا رفتند ؛ بخشی از سمتها ی عبارتند از : شهردار ٪ فرماندار : استاندار : نماینده مجلس : رییس کمیسیون انرژی که یکی از مهمترین کمیسیونهای مجلس میباشد ؛ مدیر عملیات غیر صنعتی قطب پتروشیمی کشور یعنی بندر ماهشهر میریت شستا ؛ مدیریت فازهای مختلف در عسلویه و.... دهها سمت و پست بالا و مهم میباشند ؛ لذا ایشان بر اساس شایستگی و لیاقت پست گرفته است .
اکبر
Iran, Islamic Republic of
دادش انتخاب همه مدیران بر اساس رایطه است همین زرین گل وقتی اومد به صبا تامین شخصی را که در فیلیپین هم دانشگاهی بودن تو یکی از شرکتهای زیر مجموعه تامین در زنجان مدیر عامل کرد بدونه هیچ سابقه مدیریتی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز
خیلی خوبه بدونیم در ارتباط با موضوع آقای زرین گل و یا هر کس دیگه ایی، قبل از اینکه به عقبه و قومیت شون بپردازیم اونقد شعور داشته باشیم که بفهمیم همه این حضرات تویه این مرزوبوم بدنیا اومدن و در کنار ما بزرگ شدن و تونستن رشد کنن.
شما هم بزرگ بشین و رشد کنین!!
افشاری
Iran, Islamic Republic of
وجود همچین مدیران لایق در کشور لازم حتی بعد از بازنشستگی