۰

اظهارات جالب مدیر توتال

مدیرعامل توتال گفت: شما می توانستید فاز ۱۱ پارس جنوبی را توسعه دهید اما با تکنولوژی پائین، بنابراین خودتان می دانید چرا پروژه طولانی شده است.
میشل - عصر نفت
میشل - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از فارس، استفان میشل مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت فرانسوی توتال در مراسم امضای موافقتنامه اصولی توسعه فاز 11 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت به عنوان کارفرما و کنسرسیومی به رهبری توتال و حضور CNPC و پتروپارس اظهار داشت: وارد جزئیات قرارداد نمی‌َشوم چون به قدر کافی برای آن توضیح داده شد.

وی با اشاره به سابقه ورود توتال به ایران در سال 1995 در میدان سیری A و E و پس از آن فاز دو پارس جنوبی و درود، گفت: بعد از اجرای این پروژه‌ها توتال فعال نبود و ما یک MOU در زمان حضور آقای روحانی در فرانسه امضا کردیم تا دوباره ارتباطات خودمان را شروع کنیم و به نفع ایران برگردیم.

وی با بیان اینکه از آقای زنگنه و کاردر به خاطر اعتمادشان متشکرم، گفت: این یک ارتباط طولانی‌مدت خواهد بود، توتال اطلاعات عمیقی درباره پارس جنوبی دارد و می‌دانیم برای تولید چه کاری باید انجام شود.

میشل ادامه داد: ما توان داخلی را در اجرای پروژه فاز 12 دیده‌ایم و از اینکه پتروپارس و شرکت CNPC از چین را در کنار خودمان داریم خوشحالیم.

وی تصریح کرد: ما آماده ایم در سریع‌ترین زمان ممکن کار در فاز 11 را شروع کنیم و امیدواریم منافع کارفرما و پیمانکار در این همکاری تامین شود.

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای توتال گفت: شما می‌توانستید با توان داخلی فاز 11 را توسعه بدهید اما با تکنولوژی پایین در حالی که ما می‌توانیم با تکنولوژی بهتری این کار را انجام دهیم و ارتباطات ما دوباره آغاز شده است.

وی در پایان با اشاره به طولانی شدن اجرای پروژه گفت: البته شما می‌دانید که چرا توسعه فاز 11 طولانی شده است.
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 15564
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *