۰
۱۴
سرانجام زنگنه موافقت کرد

جشن ساز از نفت رفت

وزیر نفت با درخواست بازنشستگی سیف الله جشن ساز مدیرعامل اسبق شرکت ملی نفت موافقت کرد.
سیف الله جشن ساز - عصر نفت
سیف الله جشن ساز - عصر نفت
به گزارش ميزنفت٬ جشن ساز که سابقه مدیریت بر شرکت ملی حفاری٬ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب٬ شرکت ملی نفت و شرکت نیکو را در پرونده کاری خود دارد٬ چند ماه پیش در اعتراض به برخی اتفاقات رخ داده در صنعت نفت تقاضای بازنشستگی کرده بود.

وزیر نفت هم چند روز پیش سرانجام با این درخواست موافقت کرد تا جشن ساز اول آذرماه با مجموعه وزارت نفت خداحافظی کند. وی از جمله مدیرانی است که در زمان تحریم نقش عمده ای در فروش نفت و تزریق 127 میلیارد دلار به اقتصاد کشور داشت بطوری که نهادهای موثر در اعمال تحریم ها به وی لقب سکاندار دور زدن تحریم ها را داده بودند.

او از جمله چهره های ایرانی است که نامش هوز در فهرست تحریم ها وجود دارد و ترجیح داده است استعفا داده و بازنشسته شود. ميزنفت چند ماه پیش این خبر را اعلام کرد اما با رایزنی های علی کاردر به نمایندگی از وزیر نفت٬ از وی خواسته شد تا بازنشسته نشود که بر همین اساس٬ علی کاردر حکم مشاورت برای وی صادر کرد.

همچنین وزیر نفت از وی خواست تا مسئولیت هماهنگی و راهبری قراردادهای نفتی مناطق نفتخیز جنوب را بر عهده بگیرد که حالا با موافقت زنگنه برای استعفای وی٬ جشن ساز تنها تا چند روز دیگر نفتی است.

ميزنفت طی روزهای آینده گزارش جالبی را درباره اتفاق اخیر منتشر خواهد کرد.
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 15639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


متاسفیم برای بیژن زنگنه
از عسلویه
نام جشن ساز همیشه در تاریخ بعنوان انسانی ارزش مدار و اصول گرا که منافع کشور و منلکتش راوبا هیچ چیز عوض نکرد همیشه زنده خواهد بود.
او از صنعت نفت نرفته بلکه این صنعت نفت است که از خدمات او بی بهره شده است.
به اقای زنگنه باید گفت که " جنابعالی در صنعت نفت دقیقا داری چه کاری می کنی ؟"
Iran, Islamic Republic of
کدوم اتفاق ؟
بازنشستگی اشخاص به دلیل تعیین سقف برای پاداش بازنشستگیه
ضمنا آقای جشن ساز چون معاون وزیر بودند میتونند به صورت قراردادی به خدمت ادامه بدهند
سالاري
Iran, Islamic Republic of
ايشون بنده ماديات و اين حرفا نبودند كه بخاطر يك مصوبه حاضر به استعفا شوند از خيلي قبلتر استفاده داده بودند ولي موافقت نمي شد .
هاشمي
Iran, Islamic Republic of
وقتی اسب های توانا ، اجازه ورود به میدان مسابقه را نداشته باشند ،
هر الاغی میتواند به خط پایان برسد!!

امثال ايشون هميشه نفتي مي مانند. چون از دل نفت بر آمده اند
محمود یونسی
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی سیف الله جشن ساز را که بجز سوابقی که در خبر ذکر شده میبینم متوجه میشوم هیچ کس سوابق و خدمات وی را در دوران جنگ تحمیلی و بازسازی تاسیسات نفتی کشور به یاد نمی اورد ایشان سربازی بود برای تمام فصول و بحراتهای کشور و متاسفم که وزیر نفت و رییس جمهور ملت ایران را از چنین شخصیت صادق وکاردان ومتخصصی که عمر خویش را صرف اهداف نظام مقدس و مظلوم جمهوری اسلامی نموده است محروم میکنند.
امثال اقای جشن ساز مدیرانی هستند که در بحران تمام وظایف خویش را به شکل قابل تقدیر انجام دادند و هیچ ادعایی نداشتند متاسفم که وزارت نفت خود خویش را از چنین مدیرانی محروم میکند.
محمود یونسی
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
رفتن ايشون از وزارت نفت با اون روحيه جهادي كه داشتند براي بسياري از بزرگان نفتي و مديراني كه ايشون رو از نزديك ميشناسند بايد جاي سوال بزرگي رو در ذهنشون باز كند ؟؟؟؟ اخر چه بر سر وزارت نفت امده كه اين چنين مسول باسابقه اي كه بسياري از ناملايمات و دشواري اين مجموعه را به جان خريده بودند حاضر به انجام چنين كاري شده اند !!!!!
ولعاقبه للمتقين
سعيدي
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي ايد روحيه زنگنه و انتصابات شتابزده و غيركارشناسي عدم توجه به نظرات بسياري از كارشناسان نفتي باعث استعفاي خيل عظيمي از مديران ارشد نفتي از اين وزارتخانه شده ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در ضایعه اسفناک از دست دادن یکی از حامیان برزگ سایت عصر نفت با شما همدردی میکنیم
حامد
Spain
براي كشور متأسفيم...
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
از صمیم قلب آرزوی توفیق و سلامتی برای ایشان مینمایم.
امیدوارم همانطور که یک انقلابیی و بسیجی بود و ماند در کلیه مراحل زندگی این روحیه را از دست ندهند . کسانیکه با ایشان کار کرده اند میدانند چه نیروی مخلص و گوهری را صنعت نفت از دست خواهد داد.
سید سعید حسینی
Iran, Islamic Republic of
فقط میشه گفت باعث تاسف برای کل نفت ایران است.به وجود آمدن یه همچین فردی با چنین سابقه ای که در تمام بدنه نفت دارای سابقه ارزشمند است سالهای سال طول میکشد و به همین راحتی از وجودشان بی بهره بمانیم.
در هر صورت امید موفقیت روزافزون داریم برای آقای جشن ساز عزیز.
علی
Iran, Islamic Republic of
کناررفتن امثال جشن سازهاوخنیفرهاوعاطل وباطل کردن امثال زیرکچیان زاذه هاوسعذونی هاواوجی هاو.......وسپردن هیات مدیره هاومذیریت های عامل شرکتهاومعاونتهای کلیدی به افرادغیرنفتی وبراساس جناح بازی هاوبازی های سیاسی آن چنان لطمه ای به صنعت نفت واقتصاد کشورخواهد زدکه قابل جبران نخواهذ بودومجلس ودولت وتمام نهادهایی که می توانسته اند مانع وزیرنفت بشوندونشده اندبایدجوابگودرمقابل خداومردم باشند.قدرناشناسی ازخدمتگذارانی امثال جناب آقای جشن سازانگیزه خدمت وازخودگذشتگی درتشکیلات دولتی راریشه کن خواهدکرد.
سپهر
Iran, Islamic Republic of
واقعا صنعت نفت به ایشون مدیونه.اهل مسائل حاشیه ای نبود.بسیار با تجربه و مدیری کارآمد که لیاقت و پتشکارش برای همه اثبات شده.
فقط میتونم بگم متاسفم از بعضی برخوردها و حرفها که با ایشون شد و اینکه چنین مهره های ارزشمندی که برآمده از دل نفت و مناطق نفت خیز هستن،با صنعت نفت خداحافظی کنن.