الکسا، ميزنفت را گزارش می دهد:

ميزنفت، همچنان در صدر

29 آبان 1395 ساعت 12:49


ميزنفت/ آخرین رده بندی سایت های تخصصی صنعت نفت بر اساس رتبه بندی الکسا نشان می دهد که ميزنفت همچنان در رده نخست سایت های نفتی قرار دارد.

ميزنفت که فعالیت رسمی خود را از سال 93 آغاز کرده است توانسته است طی دو سال اخیر، با ارائه اخبار موثق و تحلیل های دقیق اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده و به عنوان پرمخاطب ترین رسانه مستقل نفتی به ادامه کار خود مشغول باشد.

در آخرین رده بندی صورت گرفته توسط سایت الکسا ميز نفت با اختلاف فاحش نسبت به سایر رسانه های نفتی، در رتبه نخست قرار گرفته است. رتبه این رسانه در میان همه سایت های ایرانی 1745 است؛رتبه جهانی ميزنفت هم 94 هزار است که رتبه قابل قبولی برای این رسانه محسوب می شود.

پس از ميز نفت، سایت نفت ما با رتبه 2638 دومین سایت پرمخاطب نقتی است. رتبه جهانی این وبسایت 117 هرار است.

اتفاق مهم دیگر در این رده بندی٬ استناد سایت های دیگر به ميزنفت و لینک دهی به این سایت است بطوری که ميزنفت در عمر دو ساله خود عملکرد کم نظیری از خود بجا گذاشته است. بیش از 1750 لینک از ميزنفت در سایت های خبری منبع خبر بوده است و رسانه های بسیاری اعم از دیداری٬ شنیداری٬ مکتوب و سایبری در اخبار و تحلیل های خود به ميزنفت استناد می کنند.

هرچند برخی رسانه ها نیز با بی اخلاقی اخبار ميزنفت را به نام خود مصادره می کنند اما از آنجا که رسالت ميزنفت٬ اطلاع رسانی شفاف و صحیح به مخاطبان است از این موضوع عبور کرده و نسبت به آن واکنش نشان نداده است.

گرچه می توان با هزینه های میلیونی و خرید ترافیک٬ رتبه سایت را در الکسا افزایش داد اما اقبال مخاطبان از ميزنفت نشان می دهد این رسانه از جایگاه معتبری برخوردار است.


کد مطلب: 15714

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/15714/ميزنفت-همچنان-صدر

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir