۲
۱

انتصاب جدید در مناطق نفتخیز جنوب

رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای بهره‌برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منصوب شد.
رحیم وقف ؛ رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای بهره‌برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب - عصر نفت
رحیم وقف ؛ رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای بهره‌برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب - عصر نفت
به گزارش ميزنفت، مجری طرح احداث و توسعه واحدهای بهره‌برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با صدور حکمی، رحیم وقف را به عنوان رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای بهره برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت در این شرکت، منصوب کرد.

در حکم سید ابوالقاسم عبانی باقری آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای بهره‌برداری و تلمبه‌خانه‌های نفت» منصوب می‌گردید. امید است با توکل به خداوند متعال و برنامه‌ریزی، در انجام مسئولیت‌های محوله موفق باشید.

رحیم وقف، دانش‌آموخته و فارغ‌التحصيل مقطع كارشناسی ارشد برق از دانشگاه علم و صنعت ايران است و هم‌اکنون در مقطع دکترای برق قدرت به تحصیل خود ادامه می‌دهد.

مشاور مديرعامل سابق شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب، سرپرست اجرايي پروژه جمع‌آوري گازهاي همراه ميدان هفت شهيدان، نماينده مديريت مهندسي و ساختمان در دفتر هماهنگي تهران و ناظر اجرايي پروژه‌هاي نفت و گاز، از جمله سابقه‌ها و فعالیت‌های رحیم وقف در طول 10 سال فعالیتش در مناطق نفتخیز جنوب به شمار می‌رود.

همچنین تاکنون برخی مقالات فني تحليلي در حوزه نفت و گاز همچون مقاله‌ای با عنوان «عيب‌يابي خطا در سیستم‌هاي شيميايي» از رحیم وقف در نشریه‌هاي تخصصي منتشر شده است.
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 15845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اهواز
Iran, Islamic Republic of
سلام، انتصاب جوانان کاردان، هوشمند و با انگیزه در بدنه فنی شرکت‌هایی همچون مناطق نفتخیز جنوب به طور قطع در اعتلای و پیشرفت این شرکت‌های نقش چشمگیری خواهد داشت.