۳
۵

لبخند معنادار؛ واکنش زنگنه به اعتراض خوزستانی ها/عکس

این تصویر مربوط به اعتراض نمایندگان استان خوزستان به رئیس جمهور است. این اعتراض ها با لبخند زنگنه همراه است که گویای همه چیز است. لبخند و یک تسبیح!
واکنش زنگنه به اعتراض نمایندگان خوزستان- عصرنفت
واکنش زنگنه به اعتراض نمایندگان خوزستان- عصرنفت
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 15877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
خوب بود اشاره می کردید در تصویر مترسک سرخرمن پرفسور امیدوار رضایی هم خونسردتر از همه وکلای ملت در صندلی خود نشسته اند. نماینده ای که موقعیت جغرافیایی مسجد سلیمان را هم نمی شناسد.
رامین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشون همه چیز رو مسخره گرفتن
آرش نورآبادی
Iran, Islamic Republic of
در این تصویر ظاهرا سمت نگاه جناب زنگنه به مهندس خادمی ست .....
ولی خود جناب زنگنه بیش از همه از توانایی ها و قابلیت ها و دانش و توان مدیریتی جناب مهندس خادمی اطلاع دارند و تمام ترس ایشون از مهندس خادمی هم همین توانمندی های جناب مهندس خادمی بودند ...
بهرحال ایشون با ناجوانمردی تمام و با خدعه و نیرنگ و رفتارهای فرا مافیایی بقول خودشون و برخی ناراستان دیگر تونستند مهندس خادمی رو از صنعت نفت حذف کنند اما از آنجای که خداوند رحمان خیر الماکرین هست همگان دیدیم که چه زود سیه روی شدند آنان که در وجودشان دغل و غش بود ......
خوزستانی حامی دکتر روحانی
Iran, Islamic Republic of
به جای خنده باید خجالت بکشی آقای زنگنه شما که چند ماه قبل از سفر اخیر آقای دکتر روحانی به خوزستان گفته بودید که خشک شدن هورالعظیم و گرد و خاک ربطی به من ندارد و تنها بعد از سفر و صحبتهای آقای روحانی بود که فهمیدید مملکت آنقدر هم بی در و پیکر نیست و کمی کوتاه آمدید من در عجبم از آقای دکتر روحانی که چرا چنین فردی رو عوض نمیکنن!!
Iran, Islamic Republic of
ما مردم خوزستان حامی دکتر روحانی هستیم و اگر هم نمایندگان ما اعتراضی کردند فقط به خاطر بی مبالاتی های آقای زنگنه هست نه شخص رئیس جمهور.