۰
۴

هدف گذاری سلبعلی کریمی در ضریب بازیافت

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ۲ میدان نفتی با شرکت گازپروم روسیه گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه افزایش ضریب بازیافت به بیش از ۴۰ درصد است.
سلبعلی کریمی - عصر نفت
سلبعلی کریمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، سلبعلی کریمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در حاشیه امضای تفاهم نامه طرح مطالعاتی توسعه میادین چشمه‌خوش و چنگوله در جمع خبرنگاران گفت: این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های وزارت نفت برای جذب سرمایه‌گذار و تکنولوژی بین این شرکت و شرکت گازپروم نفت روسیه امضا شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت روسی هم‌اکنون در روسیه 2 میلیون بشکه نفت تولید می‌کند و فعالیت‌های توسعه‌ای در برخی از کشورها از جمله بوسنی و صربستان دارد، تصریح کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه افزایش ضریب بازیافت نفت ایران که هم‌اکنون کمتر از 20 درصد است به بیش از 40 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به صورت MOU برای چشمه‌خوش و چنگوله امضا شده است که برای این دو میدان 2 تفاهم‌نامه دیگر با شرکت‌های نروژی، اتریشی و تایلندی نیز امضا شده است.

کریمی با تاکید بر اینکه اگر ضریب بازیافت نفت ایران به 50 درصد برسد عملاً تولید نفت ایران افزایش پیدا خواهد کرد و منافع ملی کشور نیز بیشتر خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: هدف ما از امضای این تفاهم‌نامه‌ها تجاری نیست بلکه انتقال دانش فنی و افزایش تولید را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.



منبع : فارس
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 15983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
جالبه سلبعلی خان یا موضوع رو جدی نمیگیره یا نمیدونه که تفاوت ضریب برداشت از 20 به 40 یعنی چی و یا سخنی میگوید که پادشاه را خوش آید نه بادمجان را
چه فرقی میکنه
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس کریمی یه مدیر فنی است که سالها در صنعت نفت کار کرده اند و چندین بار به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده اند. در کارشون بسیار دقیق و منطقی و فنی هستند. از نظر چطور چنین مدیری تفاوت ضریب برداشت رو نمیدونن؟
لطفا نظراتتون رو دقیقتر و کارشناسانه تر بیان کنید. نه صرفا برای تخریب یا .... .
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ایشان 3سال است میادین نفت شهر وپایدار غرب را به حال خود واگذار کرده اند.اگر میخواهید تا مستندات برنامه های افرایش تولید و عدم تعهد و توجه ایشان به این برنامه ها را منتشر کنم.ضمنا مدیر نمونه شدن (که آنهم به نظر می آید فقط معاملات سیاسی است)ربطی به این موضوع ندارد.البته بهتر است ایشان اول ادب و نزاکت را در محاورات روزانه خود آموزش بینند بعدا نسبت به با ضریب ازدیاد برداشت اظهار نظر کند..اگه مدیر سایت صلاح بدانند مستندات فحاشی به زیر مجموعه اش را منتشر نمایم.ولی اباب مثال شما را ارجاع میدهم به مهندس "و" یکی از مدبران قبلی یکی از شرکتهای مستقر در جنوب. که زونکن را به سمت ایشان پرتاب کردند!!!!؟؟؟
اروندانی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که اینو گفته که سلبعلی کریمی زونکن رو پرتاب کرده خیلی غلط کرد من با ایشون 10 سال کار کردم اصلا همچین چیزی نیست و صحت نداره