۰

درآمد300میلیون دلاری نفتی‌ها بعدازنشست اوپک

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه امروز درحالی برگزار شد که در حاشیه این نشست مطرح شد درآمد کشورهای نفتی پس از نشست اوپک بالغ بر 300 میلیون دلار بوده است.
قیمت نفت - عصر نفت
قیمت نفت - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، درحاشیه اجلاس امروز اینگونه عنوان شد که بر اثر اجلاس اعضای اوپک و غیراوپک شرایطی حاکم شده که طی سه روز گذشته درآمدهای نفتی بیش از 300 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که براین اساس کشور روسیه بیش از 100 میلیون دلار و ایران بیش از 20 میلیون دلار افزایش درآمد نفتی داشته‌اند.

همچنین صبح امروز در قالب سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه که در وزارت ارتباطات برگزار شده بود زمانی‌نیا، معاون وزیر نفت عنوان کرد: در مورد اهمیت این کمیسیون باید به این نکته توجه داشت که شاید یک سال قبل برگزاری چنین اجلاسی به هیچ عنوان قابل تصور نبود و بعد از برجام چنین فرصت‌هایی برای ایران و همسایگان ایجاد شد.

وی با اشاره به این که روند همکاری‌های نفت و گاز میان دو کشور ایران و روسیه در گذشته تجربه نشده و روندی جدید به شمار می‌رود، اظهار کرد: در عرض چند ماه گذشته اسنادی را با شرکت‌های روسی به امضاء رسانده‌ایم که اگر این اسناد نهایی شوند تعداد میدان‌هایی که دراختیار شرکت‌های روسی قرار می‌گیرد بیش از همه کشورها خواهد بود.

زمانی‌نیا از امضای قراردادهایی در زمینه همکاری‌های نفت و گاز میان ایران و شرکت گازپروم روسیه خبر داد.



منبع : ایسنا
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 15989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *