۷۹
۱۳۰
گزارشی برای کارکنان صنعت نفت

همه چیز درباره مجتمع محمود آباد

در صورتي كه هر یک از کارکنان صنعت نفت طي 15 سال گذشته نتوانسته از مجتمع استفاده کند مي تواند با مراجعه به واحد خدمات رفاهي شركت متبوعه و يا اين معاونت بدون نوبت و خارج از سهميه به مجتمع سفر کند.
مجتمع تفریحی رفاهی محمودآباد - عصرنفت
مجتمع تفریحی رفاهی محمودآباد - عصرنفت
ميزنفت/ چند سال پیش بود که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طی نامه‌ای از شرکت ملی نفت درخواست کرد تا یکی از مهم ترین مراکز تفریحی کارکنان صنعت نفت را به این سازمان واگذار کند، استدلال های عجیبی هم مطرح شد تا مجتمع تفریحی محمودآباد از زیر نظر شرکت ملی نفت بیرون رفته و کارکنان صنعت نفت از امکانات این مجتمع محروم شوند ولی تلاش‌های بزرگ مدیران صنعت نفت و مقاومت آنها در مقابل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری،نهایتا موجب شکست این تقاضای غیرمنطقی شد و محمود‌آباد زیر نظر شرکت ملی نفت ایران باقی ماند.

این مجتمع متعلق به بیش از 180 هزار نفر از کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان است؛ افرادی که اغلب دور از خانواده خود در بیابان‌ها و سکوهای دریایی به کار و خدمت مشغول هستند و هر چند سال یکبار می‌توانند چند روزی را در یک مجتمع رفاهی دور یکدیگر جمع شوند. سایر نهادهای اقتصادی نیز از چنین امکاناتی برخوردار هستند ولی وقتی بخواهیم شرکت ملی نفت را با سایر شرکت های ملی نفت حوزه خلیج فارس مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد این مجتمع کمترین امکانی است که در اختیار کارکنان نفت قرار می‌گیرد. شرکت ملی نفت امکانات کشورهای حوزه خلیج فارس را نمی تواند برای کارکنان خود مهیا کند مانند سفرهای تفریحی خارج از کشور و دائر کردن مراکز تفریحی در شهرهای مدرن اروپا و آمریکا.

قطر، کویت و عربستان چنان امکاناتی را برای کارکنان خود تدارک دیده اند که محمود‌آباد در برابر آن شوخی بیش نیست زیرا آنها به اهمیت کارکنان خود در پیشرفت و توسعه خود آگاهند و همه شرایط را برای آنها فراهم می‌کنند تا مشکلی در روند درآمدزایی شان بوجود نیاید. با این مقدمه به معرفی محمودآباد می‌پردازیم.
 

*چرا محمود‌آباد؟
هرچند مجتمع تفریحی محمود آباد یکی از امکاناتی است که شرکت ملی نفت ایران برای کارکنان این صنعت در نظر گرفته است ولی تعداد اندکی از کارکنان با فلسفه وجودی،تاریخچه، امکانات و جزئیات آن آشنایی دارند که در این گزارش سعی شده است تصاویر و پرسش های مطرح در این باره منتشر شده تا به سوالات بسیاری از کارکنان صنعت نفت پاسخ داده شود.


 
*نیاز به مراکز تفریحی
اصولا فراهم آوردن امکانات تفریحی برای کارکنان صنعت نفت در جهان پدیده‌ای مرسوم و رایج است؛ افرادی که بیش از 60 درصد از درآمد کشور را رقم زده و در مناطق صعب العبور و سخت جغرافيايي به کار و تلاش مشغول هستند تا کشور دچار اختلال جدی نشود. آنها با تاسیسات و امکاناتی دست و پنجه نرم می‌کنند که سرمایه‌های هنگفت کشور هستند لذا تصمیم گرفته شد جهت ايجاد جذابيت و پاداش‌هاي مثبت براي جذب كارگران ، كارمندان و مهندسان به اين صنعت امتيازات رفاهي و اجتماعي براي آنها و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شود. 

مجتمع تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

ايجاد مجتمع رفاهي محمودآباد منبعث از همان سياست بوده كه حدود نیم قرن از آن گذشته است. البته باید گفت که در در بیشتر مناطق عملیاتی امکانات رفاهی و تفریحی برای کارکنان صنعت نفت ایجاد شده است ولی مجتمع تفریحی محمود آباد جنسش متفاوت از آنهاست و تقریبا یکی از امکاناتی است که نفتی ها دوست ندارند آنرا از دست دهند.

 
 *کلنگ محمود آباد
سال 1339 بود که زمین 250 هکتاری محمودآباد خریداری شد و در همان سال اتاق های چوبی برای اردوی فرزندان كاركنان ساخته شد.

ویلاهای سیمانی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

استقبال از این اتاق های چوبی غیرقابل انتظار بود لذا تصمیم گرفت شد حدود 100 ويلای سيماني طی سال های 1341 تا 1343 جهت استفاده خانواده كاركنان صنعت نفت احداث شود. توسعه محمودآباد با توجه به استقبال کارکنان سرعت بیشتری گرفت و طرح هایی برای ساخت برج های تفریحی مطرح شد. نهایت بحث ها در شرکت ملی نفت، به این نقطه رسید که  مطالعه احداث این برج ها  از سال 1345 آغاز شود.

روزهای نخست ساخت مجتمع محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تقریبا 70 درصد کار تمام شده بود و پس از پیروزی انقلاب، شرکت ملی ساختمان نفت باقیمانده این پروژه بزرگ را به اتمام رساند. شهریور 1371 اولین میهمانان رسمی در برج «یاس» مستقر شدند ولی تا تکمیل کل پروژه کمی فاصله افتاد ولی در سال 1374 کل پروژه به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مراحل پایانی ساخت مجتمع محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

مهمترین دلیل در تاخیر بوجود آمده برای اتمام پروژه شرایط سخت اقتصادی کشور و کاهش درآمدهای نفتی بود که پس از ثبات نسبی در اواخر دهه 60، این پروژه با جدیت بیشتری دنبال شد.
 
 
*امکانات محوود آباد
شاید برای نفتی ها جالب باشد که بدانند این مجتمع 509 واحد اقامتي دارد که شامل برج ها و ويلاهاست. این مجتمع 4 رستوران را در خود جای داده است که شامل فست فود، چايخانه، سفره خانه جنگلی و ويلا برج است.

رستوران مجتمع تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
همچنین بازارچه با غرفه های متنوع نظير سوپر ماركت، پوشاك، لوازم بهداشتی،  لوازم ورزشی، صنايع دستی و... میهمانان را برای خروج از مجموعه بی نیاز کرده است.

سالن ورزشی مجتمع تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
 امکانات ورزشی مطلوبی نیز در این مجتمع تعبیه شده است که از جمله می توان به سالن های ورزشی آقايان و بانوان،پينت بال، كارتينگ، چهار چرخ موتوری، پيست دوچرخه سواری و سواركاری، پلاژهای شنا اشاره کرد.

پینت بال در مجموعه تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
مراكز فرهنگی نظير نمازخانه، كتابخانه، كافی نت، ايستگاه های هنری و سرگرمی، امور فرهنگی، سبنما، نجوم و آسمان نما و سرزمين بازی هم بخوبی توانسته نیازهای فرهنگی خانواده ها را پوشش دهد.

کتابخانه مجتمع  رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
کسانی که با خودروی شخصی شان راهی محمود آیاد شده اند حتما از کیفیت کارواش محمودآباد رضایت دارند.

کارواش مجتمع رفاهی محمودآباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

در کنار کارواش این مجتمع امکانات دیگری مانند خشكشويی، شبكه های تلويزيونی داخلی،آی پی تی وی ، اينترنت بی سيم ، سالن های اجلاس هم وجود دارد که این مجتمع را به یکی از کاملترین مجتمع های رفاهی ایران تبدیل کرده است.
 

 
 اماكن ديدنی نظير سايت گياهان دارويی و گلخانه مكانيزه، گياهان آپارتمانی، نمايشگاه گل كاكتوس و تفرجگاه ساحلی، پارك های جنگلي و... هم جاذبه دیگری است که توجه میهمانان را به خود جلب می کند.
 
پارک گیاه مجتمع محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
طبق آمارهای موجود، محمود آباد سالانه 60 هزار نفر میهمان دارد که اغلب نفتی هستند.این مجتمع خودگردان است لذا در صورت درخواست استفاده غیرنفتی ها از این مجتمع، پس از بررسي و هماهنگي قراردادی بر حسب مقررات منعقد می شود که پس از آن این امکان برای غیر نفتی ها فراهم است.
 
*سهمیه ها
مهمترین پرسش نفتی ها این است که پس چه موقع نوبت استفاده ما از این مجتمع فرا می رسد. برای پاسخ به این پرسش باید گفت بر اساس واحدهاي قابل واگذاری و آمار استخراجی كاركنان از سيستم جامع نيروی انسانی، سهميه ها تعيين و حداقل يكماه قبل از شروع دوره اعلام رسمی مي شود. 

ویلایی در مجتمع محمودآباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

البته ذکر این نکته ضروری ایت که با توجه به تاكيد وزیر نفت و مديرعامل شركت ملي نفت سهميه فصل تابستان شركت ها و مديريت هايی كه در مناطق عملياتی فعاليت دارند 70 درصد كل سهميه بر اساس شاغلان در مناطق مذكور محاسبه و تقسيم بندی مي شود. در خصوص ساير فصول به نسبت آمار پرسنل بصورت مساوی اقدام خواهد شد. پرسنل رسمی، پيمانی و قرارداد معين افرادی هستند که می توانند از امکانات محمودآباد استفاده کنند.
 

*بیشترین میهمانان
بهتر است بدانیم با توجه به اينكه شركت ملي نفت ايران به عنوان شركت مادر در وزارت نفت فعاليت مي كند و همچنين تعداد بسيار زياد شركت تابعه اين شركت هستند،بيشترين حجم ميهمانان مجتمع مربوط به شركت ملی نفت است.
 
مجتمع تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
*استاندارد انتظار
انتظار استفاده براي فصل نوروز و تابستان حداقل 5 سال و براي غير فصل حداقل 3 سال است. مدیریت پشتیبانی شرکت ملی نفت که حالا به معاونت عملیات غیرصنعتی تغییر ساختار داده است، در سال هاي اخير با ارسال نامه های مختلف به مديريت ها و شركت ها اعلام كرده است كسانی كه طي 15 سال گذشته از مجتمع نكرده اند بدون نوبت و خارج از سهميه مي توانند از مجموعه استفاده کنند.

ساحل اختصاصی مجتمع رفاهی محمودآباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

در صورتي كه هر یک از کارکنان صنعت نفت طي 15 سال گذشته نتوانسته از مجتمع استفاده کند مي تواند با مراجعه به واحد خدمات رفاهي شركت متبوعه و يا اين معاونت بدون نوبت و خارج از سهميه به مجتمع سفر کند.
 

*مدت استفاده
کسانی که قصد سفر به این مجتمع را دارند حتما می دانند در فصل بهار و بویژه تعطیلات نوروزی می توانند 4 روز و 3 شب در این مجتمع اقامت کنند و براي ساير دوره ها 6 روز و 5 شب در نظر گرفته شده است.
 


*وزرا و مدیران به محمود آباد سفر می کنند؟
پیگیری های ميزنفت نشان می دهد با توجه به برنامه ريزي و هماهنگي های موجود، برای مدیران ارشد صنعت نفت و وزیر نفت دعوتنامه هایی ارسال می شود تا با سفر به محمودآباد از واحدهای اقامتی مدیریتی استفاده کنند.

البته با توجه به حجم بالاي فعاليت كاری وزیر نفت و تعدادی از مدیران معمولا به ندرت پيش مي آيد كه بتوانند از مجتمع استفاده کنند.
 

 
*سهمیه صندوق ها
مديران سابق نفت و كليه كاركنان بازنشسته صنعت نفت از طريق صندوق هاي بازنشستگی سهميه دريافت كرده و مي توانند از مجتمع استفاده کنند. وزرای سابق نفت نيز در صورت درخواست میهمان محودآباد خواهند بود.
 
 
*پیک میزبانی
اصولا نوروز و تابستان یعنی هفته هاي آخر مرداد و شهريور ماه اوج شلوغی محمود آباد است. البته  در ساير ايام که چند روز تعطیلی وجود دارد محمودآباد شلوغ می شود. اگر بدنبال سکوت و آرامش بیشتر هستید حتما برای فصل زمستان درخواست دهید که فصل خلوتی به شمار می رود.
 
 یکی از اتاق های مجتمع رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>
 
*اتاق ها
اتاق ها و واحدهای این مجتمع به تك اتاق، يك خواب، دو خواب، سه خواب و چهارخوابه تقسیم می شوند و متراژشان از 20 متر الي 80 متر است که بسته به تعداد افراد، امكانات تجهيز شده است.
 
اتاق های مجتمع تفریحی رفاهی محمود آباد - <a href='http://www.mizenaft.ir' target='_blank'>ميزنفت</a>

*انتخاب طبقات
قطعا همه دوست دارند در طبقات بالایی برج ساکن شوند تا دریا و محیط مجتمع را با چشم اندازی بکر تماشا کنند. اینکه میهمانان در چه طبقه ای و در چه چشم اندازی ساکن شوند به خالی بودن واحدها بستگی دارد و اصولا اینطور نیست که برخی واحدها برای افرادی خاص در نظر گرفته شود کما اینکه در طبقات بالا کارمندان و مدیران در همسایگی هم قرار گرفته اند.



اینکه چه کسی در چه اتاقی ساکن شود به تعداد افرادی بستگی دارد که میهمان مجتمع هستند.
 
*سفر مقامات غیر نفتی
اگر به محمود آباد سفر کرده اید شاید با شخصیت های سیاسی و مقامات لشگری و کشوری مواجه شده باشید و تعجب کنید این مقامات در محمودآباد چه می کنند.
رسم بر این است که معاونت پارلمانی یا بخش های مرتبط با سایر نهادهای بیرونی نفت اگر بخواهند امکاناتی را برای نمایندگان مجلس یا سایر مقامات تدارک ببینند درخواست خود را ارائه داده و با هماهنگی صورت گرفته با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت و کسب مجوزهای لازم، آنها را به محمودآباد دعوت می کنند.

 
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 16139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ابوالفضل حاجی اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام سال نو واعیاد شعبانیه مبارک قرار است میهمان شما باشم درخواست لیست هزینه اقامت و میهمان درجه ۱ را دارم تشکر
محمدرضا
مجموعه عظیم تفریحی محمود آباد واقع در کنار ساحل مازنداران با 509 واحد اقامتي 4 رستوران ، سفره خانه جنگلی با هزینه کرد سرمایه های عظیم کشور کاملاٌ در انحصار وزرا ، معاونین دولت و مهمانان ویژه و مدیران ارشد صنعت نفت است و مردم عادی حق اقامت یک شب در این مجموعه بزرگ تفریحی را ندارند .
باید به نفع مردم عادی و ملت شهید پرور مجتمع تفریحی محمود آباد آزاد شود
از بازماندگان نخبگان نفت
Iran, Islamic Republic of
مگه چند هزار ویلا و اقامتگاهی که از سازمان های دولتی و خصوصی و افراد شخصی و... هستند در اختیار مردم قرار دارند؟؟؟ کلا به همه چیز شرکت نفت گیر میدهند و دنبال کندن و باجخواهی هستند
در مناطق عملیاتی جنوب طی بیست سال گذشته نه یک خانه سازمانی ساخته شده و نه یک محل رفاهی یا تفریحی. هیچ.
اونی هم که دارند بقیه دندون تیز کردن براش.
همین مجتمع محمودآباد هم نصف کارمندان رسمی و کلیه کارکنان پیمانکاری و قراردادی تا کنون استفاده نکرده اند!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوست عزیز
روزهای سرد زمستان که مردم عادی در منزل کنار خانواده از نعمت گاز وبرق برخوردار می شود


حتی تصور نمی کنند عده ای در سرد ترین نقاط کشور ودر سخت ترین شرایط جانشان رادر کف دست گرفته وبرای تامین انرژی تلاش می کنند



این پرسنل حتی یک روز از این امکانات استفاده نکردند


حال شما می فرمائید این امکانات باید در اختیار مردم عادی قرار بگیرد
الهه .ز
Iran, Islamic Republic of
والا اینجام پارتی بازیه ما چند ساله ثبت نام میکنیم و موفق نمیشیم بریم ولی اون دسته از همکارهایی که ساکن تهران هستن هر سال میرن و استفاده میکنن
اندی
Iran, Islamic Republic of
مجتمع محمود آباد جولانگاه مفت خورهایی از تمام اصناف ..ووو فلان مدیر با فلان مقام که عادیه ..یارو دوست دخترهای لاکچریشو هرماه دعوت میکنه با هزینه کارکنان خدوم میاره مجتمع بهترین بلوک وووو سه تانقطه...عدالت مساوات =صفر
سارا
Iran, Islamic Republic of
برا چی حرفیو میزنی ک خودتم میدونی چرته؟؟؟همه کسایی ک میرن اونجا شرکت نفتی هستن!چش نداری خوشی و حال خوب مردمو ببینی نه؟؟؟میسوزی؟!اره بسوز،ما میریم اونجا عشق و حالمونو میکنیم توام بمون تو خونت(البته اگ خونه ای داشته باشی😏)فک کن ببین چی شد ک انقد عقده ای و بدبخت بار اومدی!!!!
Iran, Islamic Republic of
سارا تو یه حروم لقمه واقعی و بیشعور هستی
الهام
Iran, Islamic Republic of
من شرکت نفتی هستم طی ۳۰ سال دو بار رفتیم.
ادبیات خوبی استفاده نکردی در مقابل یه هموطن عزیز
Iran, Islamic Republic of
من شوهر خواهرم تو شرکت نفت اونجا جا داره واسه همینم می تونیم بریم
0
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز این مکان رو به ما هر سه سال یکبار میدن با هزار تا درخواست و التماس
Iran, Islamic Republic of
هر ۵ سال شاید نوبت شرکتی ها بشود ..‌ازمیان حدود ۱۵۰ هزار شامل!!!بجای حسادت بفکر تسری این امکانات نسبی برای همه بشوید ! کارکنان صنعت نفت سالها برای مملکت درآمد تولید کرده اند در سخت ترین شرایط بیابان گرم و شرجی و دریا و .‌.‌
هادی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز حقوقش رو گرفتید خوبم گرفتید، از قدیم تا الان بیشترین حقوق دریافتی رو شما داشتید، خیلی از شرکت ها و ارگان ها هستند توی همون مناطق دارن کار میکنن، ولی یک دهم شما حقوق میگیرن بدون هیچ امکانات رفاهی، تازه مسئولیتشون هم بیشتره، همچین میگید برای کشور درآمد زایی میکنید ، کسی ندونه فکرمیکنه از ارث پدرتون دادید.
بیتا
United States
چرا چرت میگی؟
ما مفت خور نیستیم
صبح تا شب پدرامون دارن کار میکنن
اینم جواب تلاششونه
اگه تو نتونستی پاتو بزاری اونجا مشکل از خودته ن کسای دیگه ک بهشون فحش میدی
فریاد
Iran, Islamic Republic of
پدرجنابعالی زیرکولرداره حقوق مفت میگیره اگرراست میگه بیادروی سکوی نفتی لاوان کار کنه تابفهمه حقوق حلال یعنی چی درضمن نفت سرمایه ملی هست ومتعلق به همه مردم ایران وبایدهمه ازاین درآمد نفتی بهره ببرند نه فقط پدرجنابعالی
Iran, Islamic Republic of
درود به تو
ناشناس
اگر واقعاً ریگی به کفش این به اصطلاح مدیران رفاه طلب نفتی نیست پس چرا کارکنان خانم را با خانواده هاشون به این مجتمع نمی برند و خانم را تنها و بدون همراهی خانواده اش و به اسم مسابقات ورزشی و تفریحی سه تا چهار روز در مجتمع بزرگ و خلوط در کنار دریا می برند ، چرا به خانم کارمند اجازه نمی دهند خانواده خودش را همراه خود ببرد .
چرا برای رفع خستگی و تفریح مدیران نفتی خانم ها باید تنها و بدور از خانوادهاشون باید مسابقه دهند در حالیکه در هر شهری امکانات لازم جهت برگزاری مسابقات وجود دارد و نیازی به جدا کردن خانم ها از خانواده هایشان نیست .
برای حفظ حرمت خانم ها و حریم خانواده های کارکنان نفتی بایستی در چنین مجتمع های تفریحی که اینگونه نسبت برگزاری مسابقات تفریحی اقدام می کنند را گل و خره گرفت .
برخی از مدیران راحت طلب و فرصت طلب صنعت نفت ا که برای سرگرمی و تفریح خودشان اینچنین برنامه هایی را بدون همراهی خانواده ها وفقط خانم تنها اجرا می کنند که لکه نگی در کشور هستند را باید شناسایی و کنار زد .
Iran, Islamic Republic of
چیزی میکشی؟ کجای کشور به تبع از زن شوهر و بچه ها رو بیمه میکنن و خدمات رفاهی و ورزشی میدن؟
اون ورزش هم یک لطف است و کسی مجبور نیست بره!
شوهراشون هم اگه میخوان میتونن به هزینه شخصی برن.
در ضمن خود من بعد از ۸ سال نوبت ام شده اولین بار با خانواده برم محمودآباد که اونم بدلیل حادثه غیرقابل پیش بینی سوخت.
یه روز توی تابستون بیا عسلویه کنار ما مدیران مفت خور ببینم زنده میمونی!؟
Iran, Islamic Republic of
الله اعلم
رایت و دروغ اش گردن خودتون
Iran, Islamic Republic of
بنده با نظر شما موافقم وخودم به شخصه بعد از چندین سال حدود ١٠ سال برای اولین بار اومدم و خانواده ای رو دیدم که ساکن تهران بودند و گفتند ما برای تعطیلات عید نوروز اینجا بودیم و الان هم اومدیم خرداد ماه و وقتی بهشون گفتم مگر سهمیه بندی نیست گفتند نه ما هر وقت بخواهیم تقاضا میدیم و استفاده می‌کنیم
سارینا
Iran, Islamic Republic of
ماتهرانیم و چندساله که نتونستیم بریم
Iran, Islamic Republic of
اینم جهت اطلاع اون عزیزانی که میگن تهرانی ها هر روز میرن.
تو جنوب ما رو گول میزنن که اختلاف پراکنی کنیم
بازماندگان نخبه نفت
Iran, Islamic Republic of
شاید اینجوری نباشه و ما نمیتونیم بدون اطمینان قسم بخوریم.
ولی امکانات اول برای وزارتی ها اجرا میشه که دست اندرکار اند و بعد برای زیرمجموعه.
برای تصویبخواهی هم اول به شرایط شخصی خودشون نگاه میکنن! کلا منطقی است.
راه حل اش هم در دوران احمدی نژاد عنوان شد که هیچوقت قدرت های پشت پرده نذاشتن عملی شه (انتقال وزارت نفت به مناطق نفتخیز)
م.احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام تعرفه نفرات میهمان درجه ۱ و درجه ۲ رو لطف بفرمایید.
منصور دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام لطفا هزینه اقامت برای افراد درجه یک چقدر میباشد و نحوه محاسبه به چه صورت است ؟ آیا از زمانی که درخواست جا رزرو شده است محاسبه میشود یا از زمان حضور و پذیرش میهمان
ی خاکپور
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفا تعرفه میهمانهای درجه 1و2 رااعلام بفرمایید
حمید بهاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام . من سال 90 از سهمیه زمستانی استفاده کردم. میتونم امسال زمستان خارج از نوبت استفاده کنم؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیر
ناصر
Iran, Islamic Republic of
باسلام -واقعا از مديران مجموعه سوال دارم چرا وضعيت اتاقها به اين صورت هستش-واقعا اتاقهاي كه من تا حالا استفاده كردم قديمي و افتضاحه-چرا تبعيض قائل ميشيد-بسه بخدا بسه ديگه تا كي تبعيض
ایران
Iran, Islamic Republic of
همینی که هست درست رو می خوندی که ردت بالا بیاد اتاق خوب بهت بدن
Iran, Islamic Republic of
بستگی به کسی داره که تو اون اتاق بوده و اونو به اون وضع کشونده
چون اون ها کامل اتاق ها رو تمیز میکنن ولی بعضی ها نگه داری از اتاق رو رعایت نمیکنن
زهرا مهرآباد پوربناب
Iran, Islamic Republic of
باسلام و خسته نباشید خوب است از این امکانات نیروی های پیمانکاری نفت هم استفاده کنند چون انها هم دراین شرکت به اندازه همه کارمی کنند و این حق را دارند که بتوانند از این امکانات استفاده کنند پس چه تفاوتی بین این نیروها و نیروهای رسمی و قراردادی است.
اندی
Iran, Islamic Republic of
شما نیروهای پیمانکاری زحمت میکشید باید پیمانکارتان پاسخگو باشد چون روزاول میدونستید پیمانکار طرف حساب شماست .ازروزی ک نیروهای پیمانی باب شد درنفت نیروهای رسمی بی ارزش شدن و مسعولیتها از هم پاشید .البته شماها عزیزان مقصر نیستید اون عقل کلهای مستعمل مقصربودن که پیمانکار را ارج گذاشتن!
احسان
Iran, Islamic Republic of
اگر همین نیروهای پیمانکاری نبودند، شما رسمی های مفت خور هر روز درخواست استعفاء می کردید، بار شرکت در مناطق عملیاتی فقط روی دوش بچه های پیمانکاریه
مازیار
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید بگم خاک تو سر هز چی ادم بیشعور و نمک نشناسه
این کارگرها و کارمندهای پیمانکاری اولش با دخیل و التناس میلن سرکار بعدش ادعای خدایی می کنن
مفت خور اون پیمانکارهای نامردی هستن که تو شرکت نفوذ کردن چهارتا مثه تو رو اوردن تو شرکت که جای رسمی ها رو بگیری حالا براشون شاخ بشی و شزیک ارث اشون بشی
خب الدنگ اگه همین رسمی ها نبودن که الان این همه کارحونه و امکانات راه اندازی نشده بود که تو بیایی بشینی سر سفره آناده و به رسمی ها فحش بدی
شما شرکت رو ول کن برو ببین همبن رسمی چطور کارها رو انجام میدن
Iran, Islamic Republic of
شما نیروی پیمانکار مفت خور هستید که با پارتی بازی و بدون آزمون وارد شرکت شدید. نیروی رسمی ار هفت خوان رستم رد میشه تا بتونه استخدام بشه و کلی مسئولیت رو دوشش هست و باید جوابگو باشه، اونیکه میگه نیروی رسمی کار نمیکنه بیاد تا من بهش نشون بدم نیروی رسمی کار میکنه و نیروی پیمانکار مفت میخوره و میچرخه حتی بهش هیچی هم نمیشه گفت
فرضعلی
Iran, Islamic Republic of
انصاف هم چیز خوبیه، آخه بنده ۴۴ سال کار کردم،اون زمانی که استخدام شدم،پیمانی کجا بوده،از شب تا صبح پای توربین ها تعمیرات انجام میدام،چرا به خودتون اجازه می دهید وبی حرمتی می کنید وحرفهای ناروا می زنید.
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی است. از این دیدگاه مشخصه کارکردن ات چجوریه!
تفرقه افکنی نکنید
محمد هاشم
Iran, Islamic Republic of
هر نیروی پیمانکار میتونه همون کاری رو که نیروی رسمی انجام میده انجام بده. پس هر دو به یک اندازه ارزش دارن. شما چرت نگو لطفاً.
Iran, Islamic Republic of
عجب
بنده یه روزی پیمانکار بودم و میگفتم رسمی ها حقشونه بگیرن حق مارو پیمانکار میخوره نه اینا الان رسمی هستم چون از اول چشم به مال کسی نداشتم این هم دستمزد خداس
ویدا
Netherlands
با سلام . والا در طول خدمت پدر و مادرم در شرکت نفت ما کلا دو بار تونستیم استفاده کنیم ، هربار قرعه کشی میشه قرعه هم بنام های بهتریون و تکراری در میاد😏
خليلي
Iran, Islamic Republic of
سلام من ميخواسم بدونم دانشجو هاي دانشكده نفت هم ساكن اين مجتمع هستن؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزه دلم شما دانشجو های دانشگاه صنعت نفت احساس نمیکنید یکم توقعتون بالاست؟؟؟؟
خوب اگر قرار بود به دانشگاه صنعت نفت این همه امتیاز بدن خوب همه بجای شریف و امیرکبیر میزدن صنعت نفت، اون وقت شما اونجا قبول نمیشدی که عزیز.
حسین نظرب
Iran, Islamic Republic of
باسلام
احتراما، من بازنشسته شرکت نفت هستم.اسمم در سهمیه در نیومده. خواستم بپرسم از محوطه و استفاده از غذا ( فقط). میتوانم استفاده کنم؟ لطفا جوابم را بدهید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام ما خودمون امتحان نکردیم ولی کسانی رو دیدیم که میان از پذیرش اونجا نامه میگیرن تا از خدمات استفاده کنن ولی اتاق بهتون تعلق نمیگیره در این صورت
Iran, Islamic Republic of
میگفتن میشه ولی انگار اصلا راه هم نمیدن
نفتی های مظلوم
Iran, Islamic Republic of
هزینه برای هرنفر بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ است هر شب.
روزهای رزرو بعلاوه یک روز زودتر با هماهنگی قبلی(تماس میگیرید میگین یک روز زودتر میایم میشه یا نه. اگه اوکی دادن یک شب به هزینه اضافه میشه) محاسبه میشه.
پس برای ۵ شب چهارنفر( ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ هرنفر ضربدر۴) میشه ۵ تا ۶ تومن
میهمان درجه یک پدر مادر است و سایر اعضای خانواده درجه ۲
که یه مبلغی اضافه تر میگیرن.
اگه ۱۵سال تمام استفاده نکردید با مدیریت عملیات غیرصنعتی تماس بگیرید و بدون نوبت تشریف ببرید.

پیشنهاد شخصی؛ برای تعداد زیاد (۴نفر حداقل به بالا) اصلا بصرفه نیست و می‌توانید با رزرو سوئیت و ویلاهای شخصی متعدد در شمال کشور حالشو ببرید
ایمان
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جایی قشنگتر از هتل نفت محمود اباد درایران وجود ندارد .......واقعا زیباست
امید
Iran, Islamic Republic of
طفلک جای خوب ندیدی هنوز..آخی...
Iran, Islamic Republic of
تو دیدی؟؟
Iran, Islamic Republic of
من ۳۶ سال در سخترین شرایط در صنعت.نفت کار کردم هنوز محمودآباد نرفتم برای از ما بهترونه
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما پس توی ایران جایی بهتر هست؟
ببخشید که ما پولمون نکشیده و از نظر تو دبی قشنگ تره !
صغیه اهنگر احمدی
France
ما تابحال از امکانات محموداباد و مجتمع توسکا استفاده نکرده ایم .چطوری میتونیم از این امکانات سفر بهره مند شویم .
مهدی صابری تفرشی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب
مجتمع آموزشی ، ورزشی محمود آباد فضائ بسیار آرامش بخش و سرسبزی دارد که انشاا... همه زحمتکشان صنعت نفت کشور بتوانند از این امکانات برای خود و خانواده خودشان استفاده نمایند
به هر حال باعث و بانی ۶۰ درصد درآمد کشور متعلق به زحمات همکاران محترم شاغل در صنعت نفت کشور میباشد که جای دارد توجه بیش از این مجتمع به آنها داده شود .
سپاس
Iran, Islamic Republic of
بعله! نفت رو از زمین املاک پدریشون استخراج می کنن چون... چقدر شما به لقمه حروم عادت کردین و فکر میکنید ارث باباتونه؟
مهسا ذوالفقاري
Iran, Islamic Republic of
سلام ما پس فردا دعوت شديم محمود اباد ميشه ليست تعرفه هاي مهمان هاي درجه يك و دو رو برام بفرستين و اينكه بگين يعني چي مهمان درج يك و دو ممنون ميشم زود پاسخ بدين
Iran, Islamic Republic of
در و دیوار و کف سرویسهای بهداشتی کثیف و جرم گرفته است ، یخچال در هنگام ورود خالیست و حتی یک بطری آب خنک توش نیست رفع عطش کرد ! رختخوابها کهنه هستن ، غذای رستوران هم تقریبا همیشه سرد سرد میشه !! در کل خدمات و سرویس دهی مجتمع در شان کارکنان صنعت نفت جنوب نیست که اغلب از محیطهای سخت برای استراحت بیش از هزار کیلومتر راه میان تا برسن و هنوزم نرسیده میگن وقتتون تمام شده دوباره هزار کیلومتر برگردید !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
بستگی داره کی اومدید
دستشویی ها مثل گل میمونه
تخت هم با توجه به قدمت برج کمی قدیمیه ولی از تخت های جدید بهتره
غذا ی سرد هم به دلیل دیر رفتنه اول وقت برید غذای گرم نوش جان کنید
برای یخچال هم همون موقع پنج دقیقه نگذشته میان دم در بهتون میدن
Iran, Islamic Republic of
برای ماهایی که از خوزستان و بوشهر و خارک و کلا جنوب کشور میاییم چهار پنج روز واقعا کمه ! این مقدار برای ساکنین تهران کافیه که یک روزه میان و بر میگردن ! ما که دو روز توی راهیم و تا میاد خستگی راه از تنمون در بره و یه تفریح و استراحتی در مجتمع و استان مازندران کنیم میگید وقت تمام شده !!! برای ماها خداییش چهار پنج روز کمه !!!
Iran, Islamic Republic of
والا برای تهرانیا هم کمه از بس خوش میگذره😂
حجت اله ارجمند
Iran, Islamic Republic of
واقعا قشنگ و دلپذیره
نادره
Iran, Islamic Republic of
والله اطاق های ما مثل عکس نیس چرا ؟؟؟ دیوار اطاق ها سیمان سفیده آشپزخونه و پذیرایی بخدا از زمین تا آسمان فرق داره با عکسا
Iran, Islamic Republic of
من هم پدرم در پالایشگاه شهر ری در محیطی سخت کار کرد و با یک بیماری لاعلاج فوت شد. از بچگی به ما میگفت دارند محمود آباد هتل نفت می سازند تموم که بشه شما رو می ببرم. ما بعد فوتش یک بار رفتیم. توی زمستان به ما نوبت دادند. دراتاقی که شما توصیف کردید. به نظر من نفتی ها زیادی خواه نیستند. درمورد بقیه ی مردم بی عدالتی زیاد هست که باعث میشه نفتی ها به چشم بیایند
سیروان
Iran, Islamic Republic of
مجتمع محمود آباد مختص پایتخت نشینان است. من بعد از 15 سال خدمت برای اولین بار یک سهمیه اتاق کوچک بدست آوردم. بعد از کیلومترها رانندگی رسیدم. در نمای اول ماشین های لوکس پلاک تهران جلب نظر میکرد. ظاهرا فراموش کردن این حق کارمندانی است که در مناطق عملیاتی و بد آب و هوا زندگی می کنند مانند خوزستان بوشهر و هرمزگان...چرا باید این مجتمع محل تفریح یک مشت مفتخر باشه که برای رسیدن به شمال 3 ساعت بیشتر راه ندارند و میتوانند از ویلاهای خصوصی استفاده نمایند. واقعا این حق خوری که از پول نفت مناطق نفتخیز جنوب این مجتمع برای تفریح یک بار در سال کارمندان خدوم ساخته شده ولی هر ده سال یکبار به زحمت میتوانن سهمیه بگیرند باید در اختیار مدیران میلیاردر و اقوام شان قرار گیرد. شرم بر شما باد شرم بر شما باد
Iran, Islamic Republic of
اگر به فکر جنوبی ها بودن بجای محمودآباد تو جنوب مثل قشم یا کیش اینو میساختن.
Iran, Islamic Republic of
عالی
Iran, Islamic Republic of
بادیدن این عکس ها دلم برای محمود آباد تنگ شد .
ای کاش الان تابستان بود .
دلم برای برج لاله و نرگش و یاس و شقایق هم تنگ شده.
Iran, Islamic Republic of
من نه شرکت نفتی ام نه میدونم کجاست فقط تهرانی ام و در وزارت ورزش مشغولم .اما منطقی میگید شما .موافقم
Iran, Islamic Republic of
همین تهرانی ها خیلی هاشون از جنوب اومدن و مثل شما ها کار کردن تو گرما
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درکل برنامه ریزی کنید ساختمان ها را توسعه دهید دراستان گیلان هم می توانید مخصوصا زیبا کنار سرمایه گذاری کنید واستراحتگاه را توسعه دهیدوحتی برای یک شب سالن عروسی برای خانواده شرکت نفت درنظر بگیرید این ها همه درصورت داشتن دید وسیع برای مدیران است
محمد رضا شیاسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام من الان ۳۰سال که ازمحموداباد استفاده نکردم هربارکه ثبت نام کردم نوبتم نشد الان بازنشسته هستم دیگه تا ازما بهترون هست به من وخوانواده ام نمیدن نمیدونم به کی باید مراجعه کرد لطفان راهنمایی کنید با تشکر
Iran, Islamic Republic of
به یکی از دفتر های نفت
United States
نکته خیلی جالب اینجاست که شرکتی های ستادی تهران براحتی هر سالی می توانند از این مجتمع استفاده کنند آنوقت ما عملیاتیهای جنوب باید سالیان سال در صف انتظار باشیم که کی نوبت ما میشه، اکثر اوقات هم سهمیه شرکت هم کم بوده و هم ظرفیت اتاقها متناسب با نفرات نیست.

کاش فکری بحال نیروهای عملیاتی بکنند. همچنین تعداد روزهای اقامت کم است مثلا پنج روز برای کسی که از جنوب این همه راه میاد فقط خستگی‌اش میمونه
Iran, Islamic Republic of
شمادر عوض بیاین مشهد قدمتون سر چشم بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
سلام من از کارکنان گاز تهران هستم و بعد 15سال کار بخدا قسم نرفتم مجموعه محمود آباد
علی
اقا میشه ما هم بعد پنحاه سال سختی کار در کشاورزی یه هفته ای بیاییم تو این مجتمع حال کنیم؟اخه چرا هرچی جای خوب هست مال از ما بهترون هست؟
Iran, Islamic Republic of
بخدا اینطور که فکر میکنید هم محمود آباد خوب نیست
منی که چندین بار رفتم دارم میگم
Iran, Islamic Republic of
خوبه تو زیاده خواهی
البته واسه زیاده خواها هم خوبه
Iran, Islamic Republic of
و لعنت ا... علی القوم الظالمین!!!!!!!!!!!!!!
شلغم
Iran, Islamic Republic of
کاش ما هم پول داشتیم . حیف شده مامن حسن روحانی
Iran, Islamic Republic of
پول نمیخواد که!
از همه ی هتل ها ارزون تره فوقش ۳ ۴ میلیون
معلم
Romania
سلام .
خیلی خوبه که برای کارمندان این چنین امکاناتی رو قایل میشن . حتما باید کیفیتو تعداد بالاتر باشه ان شالله . نوش جونشون .
کاش کمی هم از این امکانات رو برای فرهنگیان جامعه در نظر میگرفتن . تابستون باید بری در کلاسی که ۹ ماه تدریس کردی اسکان بگیری البته من هیچ وقت همچنین توهینی رو قبول نکردم پول داشتیم بهترین هتل رفتیم نداشتیم نشستیم خونه .
کاش عدالت در جامعه رعایت بشه ... کاش وزیر اپ بی عرضه نبود .
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدمت همه عزیزان من پیمانکارفست فود بودم اینجوری نیست اما حتی پرسنل کارکن اونجا نمیتونه بدون هماهنگی بیاد چون مسئولیت سخته فقط شما از بیرون میبینید کاش یک ساعت بجای مدیرانتان باشین ببینید چقدر سخته انشالله که نوبت شما هم بشه شاد باشید. هلدینگ مازاله
بی نام
Iran, Islamic Republic of
مجتمع تفریحی رفاهی محمودآباد مختص کارکنان وزارت نفت ایران میباشد که سالانه پذیرای بیش از60هزارشرکت نفتی است که درایام نوروز وتعطیلات چندروزی رادراین مجتمع سپری کنند.به خصوص کارکنان عملیاتی واقماری که شرایط کاری نامطلوبی دارند به علت بدی آب وهواوبعدمسافت و...البته ناگفته نماند همه پرسنل باهرقراردادکاری باید به صورت یکسان ازخدمات این مجتمع استفاده نمایند واصل بر توجه به بازنشستگان خدوم شرکت ملی نفت ایران باشد
Romania
بادرود ،مدت اقامت برای جنوبی ها بسیار کم است ،ساعت ها باید در جاده باشند و با خستگی زیاد به مجتمع می رسند و هنوز خستگی در نکرده اند،باید بر گردند.بر خورد اغلب کارکنان بسیار بد و بی ادبانه است ،انگار بر روی سفره ی پدرشان رفته ایم ،احساس مسئولیت بسیار ضعیف بود و غذای رستوران هم کم و اغلب سرد و بی کیفیت بود.به مرکز نشینان بسیار بیشتر احترام گذاشتند و این نوع تبعیض ،بسیار درد آور است.ما در بدترین شرایط در مناطق نفت خیز جنوب ،آرزوی یک محمود آباد به دور از تبعیض و بی عدالتی را داریم.ببخشید طولانی شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تهرانیها این همه راه میان بوشهرخلیج فااااارس ببینندبعدشمااین همه راه میری اونجاچی داره بیابوشهر
Iran, Islamic Republic of
رفتار کارکنان خوبه شاید قبلا رفتی اینطوری بوده
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال آنانی که راهی برای کار در وزارت نفت دارند بیشترین حقوق و مزایا + بوزارت نفت یشترین و بهترین امکانات رفاهی کشور را در اختیار کارکنان خود قرار می دهد از خودم که گذشت ای کاش می توانستم تا تا فرزندانم را در وزارت نفت استخدام کنم
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز واقعا اینطور نیست
شرکت نفت دیگر شرکت نفت قدیم نیست
دیگر حتی برای دکترانش هم توانایی خرید خودکار ندارد
باید از داخل میدان نظاره گر بود
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست👌👌👌👌👌👌👌
اونور دریاها
Canada
پدر من سی سال در این مجتمع خدمت کرد، و ما سال ها منزل سازمانی در مجتمع داشتیم، عجب روزگاران خوبی بود، همیشه بچه بودم فکر میکردم، حیاط خونمون کل مجتمع هست، هه هه
علی مهربان
Romania
سلام .ببخشید مجتمع نفت محمودآباد کی باز میشه ومهمان می پذیرد؟؟باتوجه به شرایط حال وکرونایی
نازی
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی هاتون انقدر عقده ای هستین ما تو ی نظام آباد زندگی می کنیم پدر من کارمند شرکت نفته و ماهی شیش تومان در آمده ش هست ولی محمود آباد رفتیم و خیلی هم بهمون خوش گذشته
الهی بمیرم چون تاحالا همچین جایی رو ندیدین دارین از حسادت می ترکین😏😹
Iran, Islamic Republic of
آخی عزیزم
معلومه چقدر فشاری شدی میای اینا رو به بقیه میگی این بستگی به سهمیه و... داره
و درظمن آنچنان میگی عجب چیزیه هرکی ندیده فکر میکنه جای شاخی رفتی
بابا منم رفتم نمیام بکنم تو چشم بقیه که
نازی
Iran, Islamic Republic of
شما برو یه جای خوب ما یاد بگیریم تو ایران با این هزینه چسم کف دستت نمیزارن
حنیفه
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ حق داری جای خوب نرفتی قسمت بشه حداقل یکباردوبی بری
Iran, Islamic Republic of
سلام آیا کسی
به برج نرگس اتاق ۵۰۴ رفته؟
شمال
Iran, Islamic Republic of
سلام آیا کسی به برج نرگس اتاق ۵۰۴ رفته؟
ابراهیم عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا کنه یک بار دیگه قسمت بشه بریم اونجا دفعه قبل زمستان بود نچسبید دست همه کارکنان مجتمع درد نکنه یاشاسین
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوران کرونا تمام نشد بابا پوسیدیم باز کنین بزارین مردم در رفا باشن حالشو ببرن
محمد‌سهراب
Iran, Islamic Republic of
خیلی‌الکی‌بود‌خدا لعنت‌کنه پیمانکاران‌نفتی‌رو‌هم‌شون‌دزدند‌عوضی‌اند
مینا فرامرزی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، خیلی از کارکنان شرکت بخصوص مناطق جنوب سالهای سال هست که اسم هم می نویسن ولی تعداد سهمیه انقدر کم هست که بعضی ها بیش از بیست سال خدمت دارن ولی از سهمیه هنوز استفاده نکردن ،پلی متاسفانه بعضی ها را هر سال در عید و فصل بهار که بهترین زمان هست در مجتنع می بیتیم ،این حق کشی نیست؟ولی شما شعار میدهید برای تمام کارمندان .ضمنا چرا مجتمع همیشه بصورت نیمه تعطیل هست اگر همه اتاق ها به درخواست کنندکان داده شود همه می توانند استفاده بکنند .تشکر
سیاحب
Iran, Islamic Republic of
آیا مجموعه پذیرای مهمان هست
مدیر
Iran, Islamic Republic of
بله هست در خدمتیم.. شماره پرسنلی بدهید دعوتنامه بفرستیم خدمتتون
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام من سه سال پیش قبل از کرونا اخرین دوره بود برج ۹ رفتیم واقعا عالی بود از اهواز که حرکت کردیم توی راه کیف کردیم وقتی هم رسیدیم درب گیت مجموعه واقعا همه چیز عالی بود شش روز کیف کردیم . خستگی ۲۵ سال کار توی گرما ۶۰ درجه در تنمان در امد . از زحمات پرسنلی مجموعه تشکر می کنم‌مخصوصا اقای اسدی بزرگوار .از همین جا سلام دارم‌خدمتشون .
حسن زارع محمدخانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام حدود ۳۵سال دراین وزارت خدمت میکنم فقط یک بار توتنسته ام استفاده کنم حال که به بازنشتگی رسیده ام درخواست یک باردیگر دارم تا اسفاده کنم هر بار که مراجعه میکنم موفق نمی شوم لطفا راهنمایی کنیدشاغل در پخش وپالایش منطقه تهران انبار نفت شمالغرب
محمدرضا مردانی چهارده چریک
Iran, Islamic Republic of
من چند روز پیش استفاده کردم. هم اتاق خوب بود هم پذیرایی.هم احترام.
Iran, Islamic Republic of
میشه کسی رو مهمون برد یا سختگیری میشه؟مثلا دوماشینه بریم
الهام
Iran, Islamic Republic of
من کاری ندارم که شما در اون مکان کار می کنین از این شرایط استفاده می کنین ما هم داریم 20 سال کار می کنیم ولی این شرایط نداریم همه میدونن کسانیکه تو شرکت نفت کار می کنن هم مزایا خوبی دارن و هم حقوق خوب خیلی ها بیشتر از شما کار می کنن ولی خیلی مزایا که شما دارین دیگران ندارن با اینکه اون پول نفت و مزایاش برای همه مردم ایران هست و وقتی به مردم داده نمیشه خوب مدیون کل مردم ایران هستن آخر سال میشه یه سری ارگان ها همه چیز میدن یه سری ارگان ها حتی مردم دست خالی میفرستن خونه این عدالت نیست
الهام
Iran, Islamic Republic of
من کاری ندارم که شما در اون مکان کار می کنین از این شرایط استفاده می کنین ما هم داریم 20 سال کار می کنیم ولی این شرایط نداریم همه میدونن کسانیکه تو شرکت نفت کار می کنن هم مزایا خوبی دارن و هم حقوق خوب خیلی ها بیشتر از شما کار می کنن ولی خیلی مزایا که شما دارین دیگران ندارن با اینکه اون پول نفت و مزایاش برای همه مردم ایران هست و وقتی به مردم داده نمیشه خوب مدیون کل مردم ایران هستن آخر سال میشه یه سری ارگان ها همه چیز میدن یه سری ارگان ها حتی مردم دست خالی میفرستن خونه این عدالت نیست
حمید رضا ریاحی مهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام با توجه به اینکه اکثر کارکنان شرکت نفت همانطور که در مقاله گفته شده در مناطق گرم و با کمبود امکانات زندگی می‌کنند فراهم کردن چنین مجموعه ای ضروری به نظر می‌رسد اما چند سالی است که هزینه های اقامت و غذا رو گران کرده اند و با توجه به اینکه بازنشستگان عزیز که تاریخ شفاهی و زنده شرکت نفت هستند و حالا دیگر اغلب دارای عروس و داماد و نوه هستند هزینه های اقامت برای این عزیزان بسیار بالاست که کاش فکری برای کمتر کردن چنین هزینه هایی بشود با تشکر
بهار
Iran, Islamic Republic of
همسر من با ۱۸ سال سابقه رسمی درمناطق نفت خیز تا بحال موفق به استفاده نشده . بعد من خودم ارگان دیگه هستم و هیچ ربطی به وزارت نفت ندارد همکار بنده از طریقی استفاده کرده . تبعیض و بی عدالتی بیداد میکنه .
یراقی
Iran, Islamic Republic of
سلام: لطفا" به سوال بنده جواب دهید .
من تک بازمانده هستم میخواهم با فرزندانم از محمودآباد استفاده کنم انهامیهمان حساب می‌شوند.
من چند نفر را میتوانم بعنوان میهمان بیاورم ؟ واینکه اتاق اضافه بهمون میدین وشبی چند حساب میکنید از رستوران هم میتواننداستفاده کنند ؟ وچند شبانه روز میتونیم بمانیم ضمنا" تاحالا استفاده نکردیم.
آریانا
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی است
Turkey
والا همه قشری استفاده میکنند الا ما نفتی ها
Portugal
سلام وبا عرض ادب شما با چه حقی توی کار دیگران دخالت می کنین.؟؟؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
این حجم از ادبیات واقعا ناشایست و تبعیض قرار دادن بین خودی ها و غیر خودی ها اصلا درست نیست و حدف نفت و گاز و بقیه کارکنان نیست. ماها برای همه شهروندان کشورمان حتی به همه ادمهاا در جهان احترام میگذاریم. اینکه در کامنت ها این‌مطالب را دیدم واقعا ناراحت شدم.
همه مردم حتی همان‌کارگر نازنین و شریف هم باید مورد تکریم‌قرار بگیرند. ما همکاران این‌صنعت به این رفتار میگیم نجابت
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام تعرفه میهمانان درجه 1 و2 لطفا بفرستید باتشکر
محمدابراهیم قائلی
Iran, Islamic Republic of
سلام هزینه افراددرجه بک برابازنشسته تقریبا چقدراست
رحمت اله صابری
Iran, Islamic Republic of
سلام
آیا صاحب اصلی مجتمع محمود آباد صندوق بازنشستگی است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای شگفتی است که پدران ما چگونه جلوی پیشرفت کشور راگرفتند، که اینگونه در ذلت و خواری قرار گیریم؟
م
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام همانطو ک در اینترنت نوشته شده مجتمع شده جای از م بهترون ک از کارکنان زحمت کش صنعت نفت واجبترندبنده سیوهشت سالو ۴ ماه در سرما و گرما کار عملیاتی داشتم فقط یک بار ک بچه هام کوچیک بودند رفتم تا الان هم دیگر رمگ آنجا را ندیدمحتی طوری بوده ک از همکارای خودمان در جاهای مختلف مرتب از مجتمع استفاده می‌کنند قسم میخورم از دوستای پسرم ک خاج از صنعت نفت هستند مکررا از مجتمع استفاده می‌کنند این ی دردو رنج بزرگیست ب جای اینکه مثلا کسی ب خودم و خانواده‌ام نگفت خسته نباشی
علی
United Arab Emirates
ما که تو خوزستان وعملیاتی هستیم ۲۰سال یه بارهم نمیتونیم استفاده کنیم هرموقع درخواست دادیم رد شده کجا۷۰درصدسهمیه مال مناطق عملیاتی جنوبه بیشترسهمیه ها رو تهرانی ها میبرن
رضا
Iran, Islamic Republic of
من از طرف شرکت بوک شدم خواستم بدونم هزینه هر نفر مهمان اگه بخوام بیارم برای ۵ روز چقدر میشه ممنون از شما
خاتون جان اسدپور
Sweden
آیا باز نشسته ها هم می تونند استفاده کنتد یا نه
Iran, Islamic Republic of
بله میتونن
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم این نظرها چیه
ما اقماری ها سهمیه بیشتری داریم و طبیعی هستش چون که 15 روز خانواده ازمون دور هستن
و نفرات رسمی میتونن فقط استفاده کنن
اول بپرسین بعد فحش بدین
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام آیا میتوان ۱ مهمان با خود برد؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
برای ما جالبه ک از بابل و ساری پرسنل میگیره ولی بچه های محمودآباد با هزار پارتی باید برن سرکار ،از طرفی بچه های خشت سر ک مشغولند ی سره در حال زیر آب زدن هستن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه از کشوره خودمون نفت میگیرن پولشو ک ما نمی‌بینیم بخوره تو سرشون حتی اجازه ورود ب فضای اونجا رو هم نداریم،کسانی ک اونجا میرن پرسنل نفت هستن ،خدا جان نکنه تو هم شرکت نفتی هستی ک اینهمه بدبختی رو نمیبینی؟!