۰
۵۲
ماموریت جدید علیخانی و حافظی

تحرکات زیرپوستی برای چینش مدیران جدید

حافظی و علیخانی - عصر نفت
حافظی و علیخانی - عصر نفت
ميزنفت/ تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی شرکت ملی نفت به آرامی در حال برنامه ریزی است؛ هر چند در روزهای انتخاباتی کمتر مدیری حاضر به پذیرفتن سمت جدید است اما غلامرضا منوچهری، معاونت مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت در صدد بازچینش مدیران جدید در زیر مجموعه‌های خود است.

منوچهری تمرکز ویژه ای روی پارس جنوبی دارد و سعی دارد با تغییراتی بزرگ به سوءمدیریت‌ها در این شرکت پایان دهد. نارضایتی مسئولان شرکت نفت و گاز پارس از عملکرد شرکت تاسیسات دریایی از یک سو و نارضایتی وزیر نفت از روند توسعه فازهای پارس جنوبی از سوی دیگر، معاونت توسعه را بر آن داشته تا با تغییر ترکیب مدیریتی و پروژه‌ها کمی اوضاع را بهتر کند.

فرخ علیخانی از اعضای هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارس و مدیری که گویا با مشکین فام به اختلافات جدی برخورده است برای حضور در تاسیسات دریایی گزینه جدی در نظر گرفته شده است بطوری که برای سامان دادن به وضعیت نه چندان جالب مهمترین شرکت فراساحلی کشور، راهی این شرکت شده است.

علیخانی از جمله مدیران جوان و معتمد منوچهری است که در زمان حضور وی در تاسیاست دریایی، کارفرمای منوچهری بوده است و امروز موقعیت‌ها عوض شده و احتمالا علیخانی با حضور در مدیریت تاسیاست دریایی، پیمانکار وی خواهد شد.

اختلاف اصلی علیخانی با مشکین فام بدلیل انتصابی است که مدیرعامل POGC انجام داده است که فرد منصوب، رابطه خوبی با علیخانی ندارد و همین موضوع سبب ایجاد دلخوری و جدایی این دو مدیر از یکدیگر شده است. البته ابوالقاسم رحمانی مدیرعامل فعلی تاسیسات دریایی در جلسات خصوصی گفته است حالا حالاها در تاسیسات هستم. رحمانی از جمله نزدیکان منوچهری است که از بخش آب به نفت آمده است.
 
همچنین با توجه به استعفای امامی از مدیریت مدیریت طرح‌های صنعتی (IPMI﴾٬ منوچهری به ایدرو پیشنهاد داده است تا برای حسن بویری مجری توسعه فارهای 17 و 18 را به مدیریت IPMI منصوب کنند که گویا مورد موافقت قرار گرفته است. بویری طی ماه‌های گذشته تلاش فراوانی کرده بود تا با سمتی جدید به فعالیت خود در پارس جنوبی مشغول باشد.

*یک تردید
طی یک ماه گذشته حوادث مختلفی در پارس جنوبی رخ داده است؛ این حوادث منوچهری را در فکری عمیق فرو برده است که انتصاب مشکین فام شاید بزرگترین اشتباه وی بوده است. او بخوبی متوجه سوءمدیریت در این شرکت شده است و حالا با صدور حکم مشاوره برای سعید حافظی سعی دارد به آرامی مدیرعامل سابق فلات قاره را به سمت هدایت نفت و گاز پارس سوق دهد.

از آنجا که در حکم حافظی به ماموریت ویژه اش برای پروژه‌های پارس جنوبی اشاره شده است جایگزین شدن حافظی با مشکین فام محتمل ترین گزینه مدیریتی در صنعت نفت است. هرچند در صورت عملی شدن چنین اتفاقی، اوضاع بدلیل انتصاب مشکین فام به ضرر منوچهری تمام می‌شود اما راهکارش بسیار ساده است. مشکین فام بعنوان مدیرعامل باقی خواهد ماند و حافظی در سایه این شرکت را هدایت می‌کند.
با توجه به سابقه حافظی در مدیریت پروژه و پروژه ای بودن وی، چنین رویه ای دور از ذهن نیست اما از یاد نبرید که همین نقش را علیخانی در تاسیسات دریایی ایفا می‌کند.
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 16204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تعویض های ناپخته مشکین فام در چیدمان مدیران نفت و گاز و مدیر عملیات و تولید و سایر جابجایی ها ، آینده خوبی را در این شرکت مهم با توجه به حوزه فعالیت مخازن مشترک رقم نمیزند
هیچکدام از مدیران منصوب خود مشکین فام نیز از تصمیمات و رفتار عجولانه ایشان راضی نیست عدم تعیین تکلیف مدیر برنامه ریزی در چنین شرکتی و تغییرات بی وقفه و شایعات جابجایی روسای ستادی کلیه همکاران را بی انگیزه و بلاتکلیف نموده است
جابجایی مدیر فعال و عضو هیئت مدیره شرکت و تبعید به شرکت پیمانکاری در شرایط فعلی بسیار جای تعجب دارد و همکاران سکو از انتصابات جدید بسیار نگران و ناراحت هستند
خدا به این شرکت کمک کند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مدیر فعال و عضو هیئت مدیره ؟!!!!!!!!
تبعید !!!!!!!!!
این هم از سرش زیادیه
United States
البته ایشان چندان هم تبعید نشده اند. در حال چیدن میوه های این چند سال هستند که مدیریت مهندسی نفت و گاز را رها کردند و به عنوان جانشین مدیر عامل در فراساحل با همین پیمانکاران روزگار گذراندند.
ظاهرا الطاف گوشه و کنار پیمانکاران به ایشان کافی نبوده و زمان آن رسیده که مستقیم و بی پرده از زحمات ایشان قدردانی کنند!!!!!
مدیریت مهندسی نفت و گاز
Romania
شخصا از این که علیخانی و بویری، نفت و گاز پارس را ترک میکنند بسیار خوشحالم ولی بسیار جای تعجب دارد، آقای علیخانی که سردمدار نارضایتی پرسنل هستند و با سابقه ترین افراد مدیریت مهندسی نفت و گاز را در بدو ورودشان به مدیریت مذکور و به دلیل عدم توانایی در مدیریت آنها بیرون کردند و ...، اکنون به تاسیسات دریایی میرود تا پرسنل ناراضی را آرام کند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که اصرار داره همیشه سمت عضو هیات مدیره بودنشو بگه، خود علیخانیه. ضمنا آقای علیخانی، هیات رو اینجوری می نویسند.
مشاور
Iran, Islamic Republic of
دوستان قضاوت كردن به ظاهر ساده است اما وقتي درست است كه انتفاعي در كار نباشد .
با تشكر
بی نام
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با آمدن جناب مشکین فام، امید و انگیزه به پیکره نفت و گاز پارس برگشته و انتصابات به جا و درست ایشان، امید بازگشت به دوران اوج نفت و گلز پارس را در دلها زنده کرده است.
چرا که مدیران اسبق، از جمله جناب آقای...، با بی کفایتی و منفعت طلبی، چنان بلایی بر سر پروژه های این شرکت، منافع ملی و انگیزه کارکنان آورده اند که فقط از مدیر شجاعی چون جناب مشکین فام که از دل همین مجموعه نفت و گاز پارس برخواسته اند، ساماندهی به اوضاع به می آید.
آقایا .... صرفا یک شو من بزرگ است که منافع شخصیش بر هر چیز ارجحیت دارد.
امیدوارم از چرخه صنعت نفت و گاز خارج شوند.
نفت وگاز پارس اصلی
Iran, Islamic Republic of
بنده با نظر دوست عزیزمان کاملا مخالفم . اگر کمی انصاف داشته باشیم و در میان همکاران محترم شاغل در نفت وگاز حضور داشته باشیم خواهید فهمید که انتصابات اخیر جناب مشکین فام با برنامه ریزی و تفکر صورت گرفته اند و هدف مدیرعامل سروسامان دادن به اوضاع اسف باری است که با حضور غریبه ها در این شرکت عظیم رخ داده است . تمامی تغییرات با مشاوره و رایزنی با افراد خبره صورت گرفته اند و مطمئن باشید که روزهای بسیار روشنی فرا روی نفت و گاز پارس می اباشد. اکثر پرسنل تازه دارند احساس سرزندگی و نشاط میکنند.
POGC
United States
مشکین فام از بدنه شرکت نفت و گاز پارس است. خار چشم کسایی که توهم و سودای مدیریت بر شرکت نفت و گاز پارس رو داشتند. خدا را شکر که تشریف می برند. هر چند که ویرانه های دوران سرپرستی و بی کفایتی خود را بجا میزارن.
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای مشکین فام
تا زمانی که چنین انتقاداتی از عملکرد شما می شود، بدانید که در مسیر درست هستید و خشم سودجویان و سوء استفاده کنندگان را برانگیخته اید. شما از بدنه مجموعه هستید و فردی معتقد و با خدا. امیدوارم موفق باشید.
علی
Italy
همین که در مدیریت جدید جهت انتخاب مدیران نگاه به نفرات درون شرکت وجود دارد جای قدردانی دارد.
United States
دقیقاً
خدا را شکر که آخرین نفرات اتوبوس مدیران سوری در حال پیاده شدن هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار پسندیده و نیکو گفتید
باید قدردان جناب مشکین فام بود
شیتوریو
Romania
حضور آقای علیخانی بیشتر در سطح مدیریتی شرکت نفت و گاز پارس مورد نیاز است و ایشان سالها در واحدهای عملیات و مهندسی با تلاش فراوان مجموعه ای از بهترین جوانان شرکت را رشد داده و به جایگاه های قابل قبولی رسانده کم این که دکل های حفاری را افزایش داده و باعث سرعت در روند تولید در بزرگترین میدان گازی کشور شده است.
مطمئنا مدیر پر توانی مثل ایشان در هر جای نفت که باشند موفق خواهند بود. ان شاء الله
حسن
Iran, Islamic Republic of
الهی خیر ببینی
اجازه بدهید که ارزشهای این مدیر پر توان مشمول دیگر شرکتهای فراساحلی گردیده و انشالله در شرکت دیگری موفق باشند .
مرد مومن خدایی خودت به این افسانه هایی که گفتی ایمان داری ؟
بهترین جوانان
United States
ایشان از بهترین جوانان شرکت در جهت شومنی خودشان استفاده کردند و فاصله ی زیاد گرید شخصی خود را با گرید سمتی که در اختیار داشتند پر کردند.
بازم دانش پژوه
United States
سلام همکار
یادت رفت در خصوص قرارداد تعمیر سه حلقه چاه بگی. در خصوص دکل شهید رجایی.
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، مجموعه ای از بهترین جوانان را خوب آمدید، ولی این بهترین جوانان و بهترین استعدادها، با حضور آقای علیخانی نابود شدند، بی انگیزه شدند، و با دیدن سو مدیریت ایشان نا امید شدند.
آقای علیخانی جوانان با استعداد شرکت نفت و گاز پارس را رشد ندادند، بلکه این جوانان با سواد بودند که اصول مهندسی و نفت و گاز و مدیریت را به ایشان یاد دادند و متاسفانه آقای علیخانی آموخته های هود را فقط و فقط در راستای منافع شخصی خودشان استفاده کردند.
Germany
میشه بفرمائید ایشون در آوردن دکل دقیقا چه نقشی داشتند؟
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
علیرغم مخالفتهای بدنه فنی و کارشناسی، ایشون بدون در نظر گرفتن نظرات فنی و کارشناسی، یک تنه (و به دلایل نامشخص و مشخص) دکل شهید رجایی را تایید کردند.
نفت فلات
والا ما که هیچوقت نفهمیدیم علیخانی و بویری چطور از رده کارشناسی در فلات قاره تبدیل شدند به مدیر در شرکت پارس جنوبی
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
آقایان علیخانی و بویری قبل از آمدن به نفت و گاز، در فلات قاره کارشناس بودند و هیچ سابقه مدیریتی نداشتند و با آمدن به نفت و گاز پارس صرفا برای خود رزومه سازی کردند و با سو مدیریت و چپاول بیت المال، پارس جنوبی را به لبه پرتگاه نزدیک کردند.
باید گفت متاسفم برای سیستمی که شو من بودن و نمایش دادن این آقایون را میپسندد و بجای مجازات ایشان، آنها را فقط از جایی به جای دیگر منتقل کرده تا بر خرابکاریهایشان سرپوش بگذارد.
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم شما
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
در تایید عملکرد جناب مهندس مشکین فام همین بس که ایشان با انتصابهای به موقع و بجا و با استفاده از نیروهای با پتانسیل داخلی، پویایی را به مجموعه برگرداندند و با استفاده از افراد خبره توسط ایشان، میتوان به نجات پروژه های نفت و گاز پارس امید داشت.
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای حافظی گزینه مناسبی جهت مدیریتهای کلان بودند، ایشان را در پترو ایران و بعد از آن در فلات قاره نگه میداشتند.
اینقدر یک حکم ساده برای آقای حافظی را به سود خود تعبیر نکنید، بالاخره سیستم باید بعد از برکناری ایشان یک جایی دستشان را بند میکرد که بیکار نباشند.
همین و بس
فراساحل
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در همین مدت کمی که از انتصاب مشکین فام میگذرد ، عملکرد ایشان در سطوح داخلی pogc و در سطح پیمانکاران و ... که با این شرکت ارتباط دارند ، شاهد جنب و جوش و فعالیت بیشتر و تصمیم گیری های بجا و حرفه ای هستیم .
تسلط فنی ایشان بر پروژه ها و شجاعت در تصمیم گیری کاملا مشهود است .
در خصوص آقای علیخانی هم زحمات فراوان ایشان خصوصا در حوزه فراساحل و ارتباط مناسبشان با بدنه pogc و تربیت نیروهای جوان و میدان دادن به آنها ، واقعا پروژه های مجموعه را سرعت بخشیده و قابل تقدیر است .
ایکاش هر دوی این بزرگواران بتوانند در کنار هم با کنار گذاشتن اختلافات در جهت تامین منافع ملی در پارس جنوبی همکاری نمایند
بهار
Romania
خدا رو شکر
دوران مدیران با گرید 13 و 14 در پارس جنوبی تمام شده. دوران تثبیت با 6 گرید اختلاف. دوران اقماری ویژه برای اتوبوس سوری. طبیعی است پس از آن دوران طلایی برای یک عده معدود، الان این همه تلاش برای ضعیف نشان دادن مدیریت جدید انجام شود.
همکار
United States
در خصوص رفتن آقای علیخانی:
1. تکلیف ویرانه هایی که در نتیجه سوء مدیریت از خود بجا گذاشته است، چه می شود؟
2. تکلیف انسانهایی که توسط ایشان و به جفا آماج انواع تهمت ها قرار گرفته اند و بی آبرو شده اند چه می شود؟
مهندسی نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
در متن اصلی خبر نوشته اید طی یک ماه گذشته حوادث مختلفی در پارس جنوبی رخ داده است.
درست است، حوادث مختلفی رخ داده، انتصابهای درستی صورت پذیرفته ، که همگی در راستای تقویت شرکت نفت و گاز پارس بوده است.
بازگرداندن افراد توانمند و با سواد شرکت نفت و گاز پارس به جایگاه واقعی خود، اتفاق خجسته ای است که توسط آقای مشکین فام صورت پذیرفت.
باز گرداندن افرادی که طی سه چهار سال گذشته توسط آقای علیخانی و دوستانشان کنار گذاشته شدند، تا مبادا با حضور آنها، ضعف مدیریت آقایان سریعتر نمایان شده و موجب شود سمت مدیریت را از دست بدهند، اتفاقی مثبت برای نفت و گاز پارس محسوب میشود.
حال این اتفاق به مذاق عده ای غریبه، که به لطف تقدیر چند سالی مهمان نفت و گاز پارس بوده اند، خوش نیامده و حاضر نیستند پذیرند که مهمانی تمام شده و باید سمتهای کلیدی و مدیریتی را تحویل صاحبانش دهند و ترک محل کنند.
در نتیجه در دقایق آخر حضور در شرکت نفت و گاز پارس هم، سعی میکنند با وارونه جلوه دادن حقایق، نمایشی دروغین را بیندازند.
آقایان علیخانی و بویری، مهمانی تمام شده، لطفا سریعتر از نفت و گاز پارس بروید.
سبحان
Iran, Islamic Republic of
آخه خدا وکیلی آقای حافظی در پتروایران و فلات قاره چکار کرد؟ خنثی تر از این آدم تو شرکت نفت نیست.
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
هنوز زماني از انتصاب جناب آقاي مشكين فام نگذشته و رخدادها و اتفاقات اخير دليل بر بي درايتي و ناتواني ايشان در امر مديريت نيست چه بسا كه درزمان ساير مديران عامل ها و يا درسازمان هاي ديگر نيز چنين اتفاقات و رخدادهايي بوده و رخ داده وليكن هيچكس تا اين حد مديرعامل مربوطه رو زير سوال نبرده و چه بسا كه اصلا پيگيري هم نشده مثل آتش سوزي ساختمان منطقه ويژه ووووو وليكن متاسفانه شركت نفت و گاز پارس چه در زمان مديرعامل سابق و چه در حال حاضر هميشه با وجود داشتن مديران كارامد و دلسوز و بادرايت و با دانش كه بحق اثبات شده هستند از سوي افراد مغرض مورد بي مهري و بي انصافي قرار گرفته و ميگيرند كه در مقايسه با ساير شركتها بي انصافي است . بيايد كمي عاقلانه بيانديشيم و منصفانه قلم بزنيم . و بجاي اينكه در امر آبادي و آبادسازي ايران عزيزمان قدم برداريم و در كنار هم باشيم خودمان تيشه به ريشه خودي نزنيم كه گل از خودي خوردن نه تنها آسيبش دامن خودي ها و صنعت رو ميگيره بلكه به اجتماع و آينده فرزندان اين مملكت كه چشم اميدشان را به ما دوخته اند ميزنه . پس عادلانه ببينيم و بينديشيم و عمل كنيم . تا بذر كينه و دشمني و عداوت بينمان كاشته نشود كه محصولش بدبيني و دلسردي و نارضايتي در كار خواهد بود . ما ايراني هستيم و ايران مملكت ماست . يا حق
م م ن گ
Iran, Islamic Republic of
باور بفرمایید رفتن ایشان به تاسیسات دریایی کاملا تصمیم درستی است. چراکه ایشان بجای روحیه کارفرمایی، از اول هم با پیمانکاران بیشتر مدارا می کرد تا با پرسنل مدیریت مهندسی نفت و گاز. همان روحیه مورد پسند آقای شعبانپور.
خب ایشان واقعا در مبحث مدیریت مهندسی نفت و گاز از دانش و تجربه ای برخوردار نبود و اثرات آنرا می توان پس از ۵ سال بخوبی مشاهده کرد. در گذشته این مدیریت بازوی قدرتمند شرکت بود در حالیکه الان بیشتر شبیه یک مدیریت حاشیه ایست و تصور میکنم آقای علیخانی بمنظور فرار از پاسخگویی در مقابل عملکرد خود، اصرار به رفتن از این شرکت را دارند. اما بزودی پاسخگو خواهند بود. انشاءالله
شرکت ملی
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا حافظی در بین مدیران نفت از بس خنثی است معرف به سیب زمینی !!!!
آخر این چه کاری از دستش برمید برای ...‌
هژیر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چون مدیرانی که با رابطه به سمت مدیریت میرسند و دوتا یکی پله های سعود را طی میکنند و از سیستم و سازمان فقط منافع شخصی و اهداف کوتاه مدت رو دنبال میکنند پس فرقی نمیکنه کی مدیر میشه اون وسط یک سری کارشناس و مدیران رده پایین بدبخت هستند که بطور مستقیم با پیمانکارانی که هر کدوم واسه خودشان یه کارفرما هستند تو این تغییر مدیریت ها فشار رو تحمل میکنن و پروژه ها رو با تجربیات خودشان میچرخونن
ایمان
Anonymous Proxy
احسنت. این نظر درسته
Mexool
Iran, Islamic Republic of
دوستان ظاهرا فراموش کرده اند. که خرابی اوضاع نفت وگاز بدوران قبل برمیگرده که افراد. بیسواد. و بی تجربه کارها را بدست گرفتند. اگر. انصاف داشته باشیم مشکین فام با انتصابات خود. وضعیت خوبی بلحاظ انگیزشب در. کارکنان ایجاد کرده سعی کنیم منصفانه قضاوت کنیم
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را بر روی سایت نمیگذارید، چرا فیلتر میکنید?
Romania
چرا نظرات ما را درج نمی کنی.اگر موضوع شتیله شماره حساب بده واریز می کنیم. یا نکنه می ترسی مشتریهای مایه دارت ناراحت بشن که کسی علیه شون چیزی بنویسه!!!!
Iran, Islamic Republic of
حاجی
اتفاقا بد نیست بدانیداز زمان آمدن آقای مشگین فام افراد ارزشی و با سابقه و کسانی که دلشان برای نظام مقدس و مملکت می سوزد و به حفظ منافع ملی و نه منافع شخصی و گروهی فکر می کنند بکار گمارده شده اند و منافع ملی را به ثمن بخس نمی فروشند با آمدن ایشان امید در دلها زنده شده است و افراد با سابقه و با سواد مشغول شده اند خدا را شکر که افراد بی سواد و شومن از شرکت می روند ولی مشکلات بجا ی مانده از ایشان بزودی حل نخواهد شد، فراموش شده است که این آقای شومن در زمان مدیریت در مهندسی نفت و گاز تمام افراد با سواد که حداقل اطلاعی از مخزن داشتند را بیرون کردند
انشاا... با بکار گیری افرادی که ریشه در نغت و گاز پارس داشته و دلسوز نظام می باشند آینده خوبی در انتظار پارس جنوبی خواهد بود
نفت و گاز پارس
Germany
نفت و گاز شده جولانگاه آدم های کم تجربه ،با پایه 15 و 16 روی گرید های Cو D .همین است که وضعيت پروژه ها اینطوری است .این همه کارشناسان قوی وجود دارند ولی چون تو باند مشکین فام و الهی نیستند کنار هستند
مهندس مسعودی و دیگر مجریان کنار هستند و بی تجربه ها میشوند مهاون مدیر عامل در طرحها و یکی با پایه 16 میشه مدیر مهندسی و ساختمان با پایه OD
اینم وضعيت کارشناسان و ساکنین جم است چرا کسی به فکر این شرکت با این همه سرمایه انسانی و مگا پروژه ها نیست
تا کی بیت المال را باید بدست افراد نالایق میدهید تا وضعيت پروژه ها اینطوری باشه علاوه بر زمان با ازمون و خطا کارها جلو بره و 4 برابر هزینه شود .هزینه فرصت های از دست رفته و گازی که قطر برداشت میکند ار جیب این مردم میرود ظاهرا تازه دکتر منوچهری فهمیده و مهندس حافظي را گذاشته که مشکین فام را کنترل کند
Iran, Islamic Republic of
چنان با نگاه پلیسی منوچهری را به فکر عمیق درباره مشکین فام برده اید که انگار چه کرده است؟
حافظی اگر بلد بود و اینکاره در فلات نگهش می داشتند. به هرحال فاز ۲۰و۲۱ فورا به همان ظرفیت یک میلیارد فوت مکعب برداشت مخزنی در هفته قبل برگشت و اصابت لنگرخط لوله فاز۱۹ هم که هیچ کنترلی در سطح شرکت نفت و وزارت نفت ندارد چه برسد به مشکین فام. تازه همان فاز۱۹ هم با تدبیر فنی شخص مشکین فام بلافاصله ۱۵ میلیون مترمکعب خوراک اضافی دریافت و شیرین سازی میکند که عملا با افزایش برداشت از سایر سکوها هردوحادثه کاملا کنترل و جبران شدند. بی انصافی شما در خصوص اقای مشکین فام که فارغ‌التحصیل نخبه دانشگاه شریف و تسلط بینظیری در شناخت طرحهای پارس جنوبی دارد اصلا درست نیست‌. توجه نمیکنید که در زمان کوتاه مسیولیت ایشان و علیرغم وضعیت جسمانی نامساعد، چند سکوی جدید عملیاتی شده و چه میزان تولید گاز کشور افزایش یافته است؟ کاش در جلسات فنی سایت‌ها بودید و میدیدید که نفرات متخصص و زبده پیمانکاران هم چقدر در خصوص مسایل فنی دقیق و محتاط و با مطالعه و بررسی اظهار نظر میکنند مبادا تسلط و دانش مشکین فام یقه شان را بگیرد
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا متاسفم که الان که آقای مهندس مشکین فام بعنوان فردی با نزدیک به 20 سال سابقه در نفت که بخش اعظم آن مربوط به شرکت نفت و گاز پارس می باشد، به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شده است، عده ای سعی در تخریب ایشان را دارند. نمی دانم چرا این افراد که در فلات قاره موفق نبودند حالا سودای شرکت نفت و گاز پارس را دارند.
کارمند
با سلام
با رفتن مدیر عامل سابق و انتصاب آقای مشکین فام به عنوان مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس امیدها مجددا در دل پرسنل جوانه زد ولیکن در این مسیر پر فراز و نشیبی که برای مدیر عامل جوان وجود دارد همبستگی همگان و همراه شدن وی لازم است تا اهداف والا محقق و شرکت از باتلاق فرو رفته بیرون آید تا به امید خدا آرامش به شرکت باز گردد و از منافع معنوی و مادی حاصله همگان بهره مند گردند.
لازم به ذکر است به نظر بنده انتصاب ها ی صورت گرفته تا کنون تا حدی قابل قبول بوده ولیکن برخی همچنان به دنبال منافع شخصی و سوء استفاده هستند و از منابع شرکت به نفع خود بهره برداری میکنند که بعنوان مثال میتوان به رفتار مدیر جدید .... جانشین ایشان اشاره کرد که منطقه را به منزل شخصی و خانوادگی خود تبدیل و از پروازهای F.C جهت تردد خود و خانواده استفاده میکنند که این قبیل حرکات در بدو انتصاب ناشایست میباشد.
با آرزوی موفقیت برای مدیر عامل جدید و دیگر همکاران
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقایانی که سعی دارند با فضا سازی،در شرکت نفت و گاز پارس از آب گل آلود ماهی بگیرند، مراقب باشند. هنوز دستاوردهای دوران سرپرستی آنها بر این شرکت فراموش نشده است. هنوز مبحث اجاره دکل از تلیساوالاسها فراموش نشده است. هنوز مبحث واگذاری کار به شرکتها بصورت ترک تشریفات فراموش نشده است. کاری نکنید که اقدام به گفتن ناگفته ها شود.
برخلاف شما که در این شرکت هیچ حایگاهی ندارید، آقای مهندس مشکین فام از جایگاه والایی برحوردار بوده و در میان دوستان خود قرار دارد.
آقایانی که در گذشته در شرکتهایی دیگر مانند فلات قاره و یا شرکتهای دیگر بوده اند هم لطفا برگردند به شرکتهای اصلی خود و هر آنچه را ادعا می کنند می توانند برای شرکت نقت و گاز پارس انجام دهند برای همان شرکتها هزینه کنند.
کارکنان فنی / مهندسی عسلویه
Iran, Islamic Republic of
حضرت اقا تازه فهمید با امدن مشکین فام وانتصابات جدیدش ومهمتر تعویضهای اینده اش کامل منجر به بی انگیزه شدن کار در پیکره نفت وگاز شده در منطقه شاهدهستید وهستیم خاک قبرستان پاشیده شده / اقای منوچهری حالا هم خیلی دیر نشده اگر واقعا به تولید وارامش پرسنل فکر میکنید وبخوص گاز زمستانی برای شما مهم است خیلی فوری نسبت به تغیر مدیریت فعلی اقدام کنید اقای مشکین فام بطورکلی هیچ توان مدیریت این شرکت را نداشته ونخواهدداشت /اگرخدایی ناکرده ماندگار شد خواهید دیدچه مصیبتی ببارخواهد اورد لطفا قبل از هرگونه فاجعه مدیریتی و.....اقدام کنید بحمدا...شماهم که بهترینهارا دارید
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
مشکین فام اگر ....هرگز نباید قبول میکرد اما قطعا ایشون این سمتهارا در خواب هم نمیدید اقا مهندس این لقمه خیلی بزرکه بهتره با ابرو خودت بروی تاخدای نکرده مدیرعامل درسایه وهیچ کاره باشی
کارکنان
Iran, Islamic Republic of
تاانجاکه مااطلاع داریم واگرکاردست مااست مقایسه مدیریت قبل با اکنون .مشابه مدیریت فعلی هدایت کاری ومدیریت قبلی هدایت کل مجموعه تولید گاز ایران .شمارا بخدا توی این هوای سرد بجای این دعواها مشکین فام را بردارید
کارمند نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
آقای مشکین فام از بدنه این شرکت هستند و قطعا بهتر از هر نیروی دیگری جزئیات و مشکلات این شرکت را می داند این که آقای علیخانی با آقای مشکین فام اختلاف نظر در یک انتصاب دارند دلیل بر ناکارآمدی مشکین فام نیست دلیلش زیاده خواهی و پررویی فرخ علیخانی و گروهشه آقای علیخانی و گروهشون که در زمان موسی سوری (ویران گر یا شخم زننده نفت و گاز پارس)وارد نفت و گاز شد یقینا از شرکت هیچ اطلاعی ندارند و آدم را به یاد ضرب المثلی میندازه که میگه به میهمان که رو زیاد بدهی صاحب خونه میشه
اگر ایشون کارآیی میداشت همون شرکتهای قبلی خودشونا درست میکرد و نفت و گاز پیشکشش
نفت
Iran, Islamic Republic of
مشکین فام اگر عاقل باشد و یک کمی انصاف داشته باشد با توجه به عدم تجربه مدیریتی خیلی زود استعفاء خواهد داد تا این شرکت را به نابود نکرده
در سال 92 از کارشناس شد سرپرست مهندسی و ساختمان و در سال 95 که تو خواب هم نمیدید شد مدیر عامل بزرگترین شرکت !!!!
مشاور
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
از يك سايت خبري با پيشينه فعاليتهاي قبلي انتظار خبرهاي اينچنيني نمي رفت . برادران عزيز ما كه در نفت و گاز هستيم چنين چيزهايي را شاهد نيستيم و اين اخبار بيشتر شبيه طنز هست تا واقعيت .
آقاي مهندس مشكين فام يك از مديران توانمند اين سيستم بوده و هست كه سابقه فعاليتش در اين شركت شاهد موضوع است . كسي كه به واسطه سفارش به اينجا نرسيده و سمت فعلي را نيز حسب تكليف پذيرفته است . مخلص كلام آنكه در نفت و گاز پارس همه چيز آرام است و خبري نيست و پيشنهاد كمك به تاسيسات دريايي هم از سوي خود ايشان مطرح شد . معلوم نيست اين آدمهاي بيكار چگونه و با چه انگيزه اي اخبار كذب را نشر مي دهند شايد هدف ايجاد درگيري بين مديران در نفت و گاز باشد و عدم توليد از حوزه مشترك گازي با قطر و شايد هم ....
به هر حال آب به آسياب دشمن نريزيد كه در اين شرايط خيانتي بالاتر از اين نيست . خداومد همه ما را به راه راست هدايت كند انشاالله.
تقدیم به علیخانی عزیز
Romania
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه تست عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
09133853758
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید سمت جدید بویری چی هست