۰
۲

دستوری چالش بر انگیز/ تصویر

معاون وزیر نفت دستور قطع گاز مصرفی موتورخانه های ساختمانهای اداری وزارت نفت در شهر تهران را صادر کرد تا این ساختمان ها که تعداد آنها بیش از انگشتان دو دست است، از میانه هفته گذشته به جای گاز طبیعی به مصرف سوخت مایع روی آورند.
دستوری چالش بر انگیز/ تصویر
به گزارش ميزنفت به نقل از تسنیم، در حالی که مسئولان وزارت نفت در پی قطع یکباره صادرات گاز به ایران از سوی ترکمنستان، مردم کشور را به صرفه جویی در مصرف گاز برای توزیع مطلوب تر این حامل انرژی در کشور توصیه کرده اند، به نظر می رسد کمبود توزیع گاز نسبت به رشد مصرف، آنچنان زیاد شده که دستور ویژه جهت قطع گاز ساختمان های اداری تهران را در پی داشته است.




پیرو صدور این دستور، ساختمانهای اداری وزارت نفت در شهر تهران که تعداد آنها بیش از انگشتان دو دست است، از میانه هفته گذشته به جای گاز طبیعی به مصرف سوخت مایع روی آورده اند.
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 16257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
کارمندان در سرما دچار بیماری شده اند اقایان مدیران در اتاق های خود اسپیلت دارند و سرما را حس نمی کنند ان کس که سواره است از درد پیاده خبر ندارد خدا این مدیران را جزای بدهد تا اینگونه با سلامت کارمندان بازی نکنند .
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم اخرین شعله گاز مصرفی منزلشان را ببندند لیکن شرکت گاز به علت بی کفایتی نتواند گاز را به دست مصرف کننده برساند باز عدم صرفه جویی مصرف کنندگان را بهانه قرار میدهد , این از ترفند های سیاسی کاری اقای عراقی است که ماشالله در این نوع کار ها فقط استاد است.