پیام پیروز موسوی درپی رحلت آیت‌الله هاشمی

21 دی 1395 ساعت 19:55

سفر تاریخی این شخصیت بزرگ به جزیره خارگ، که صنعت نفت را محور توسعه اقتصاد در تمام دوره های تاریخ انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و دوره سازندگی می دانست در دی ماه 1395 و بازدید از تاسیسات صادرات نفت خام، برای صنعت نفت و به خصوص شرکت پایانه های نفتی ایران ماندگار خواهد ماند.


به گزارش ميز نفت، سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با صدور پیامی، ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی الگوی ولایت پذیری، انقلابی، صبر و مقاومت و سازندگی است.

متن پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح زیر است:

 
انّالله و انّاالیه راجعون

رحلت ناگهانی و جانگداز مجاهد نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل (ره) و یاور و همرزم و همسنگر مقام معظم رهبری، برای نظام جمهوری اسلامی ضایعه ای دردناک است. بزرگ مردی که در تاریخ معاصر ایران اسلامی الگوی ولایت پذیری، انقلابی، صبر و مقاومت و سازندگی است؛ شخصیت ممتاز و برجسته ای که برای بنیانگذار کبیر انقلاب همیشه زنده است و برای مقام عظمای ولایت هیچکس مانند ایشان نخواهد شد.

سفر تاریخی این شخصیت بزرگ به جزیره خارگ، که صنعت نفت را محور توسعه اقتصاد در تمام دوره های تاریخ انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و دوره سازندگی می دانست در دی ماه 1395 و بازدید از تاسیسات صادرات نفت خام، برای صنعت نفت و به خصوص شرکت پایانه های نفتی ایران ماندگار خواهد ماند.

به واقع یار و یاور امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، در سه مقطع مهم تاریخی با حضور و سفر خود در جزیره خارگ در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار بوده است؛ ابتدا در دوره پیش از پیروزی انقلاب با هدف کمک به تداوم اعتصاب کارکنان صنعت نفت، با سفر به خارگ بستن شیرهای نفت را تضمین کرد و به اعتصابیون انگیزه داد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دومین سفر در دوران دفاع مقدس که کشور نیاز به درآمدهای بیشتر داشت، با درایت خود از شاهراه اصلی صادرات و تنها منبع تامین درآمد کشور با ایجاد سپر دفاعی در آسمان جزیره خارگ از تخریب تاسیسات و قطع شدن صادرات نفت خام جلوگیری کرد و در سومین مقطع نیز در دوران سازندگی با سفر به جزیره خارگ از نقش نفت برای توسعه صنعتی و اقتصادی کشور آینده روشنی را تصویر کرد و با توصیه ها و تاکیدهای خود نقشه توسعه تاسیسات صنعت نفت در این جزیره را ترسیم نمود و در نهایت برای چهارمین بار در دی ماه 1395  با سفر به جزیره خارگ از اقدامات خوبی که پس از برجام توسط صنعت نفت کشور در بزرگترین پایانه نفتی ایران انجام شد تقدیر کرد.

رحلت جانگداز این عالم مجاهد را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، خانواده محترم و داغدار ایشان و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران تسلیت عرض نموده از خالق سبحان بخشش و رحمت بیکران برای این مرد با تقوا و صبر و استقامت در برابر این درد بزرگ برای بازماندگان مسئلت می نمایم.
 
سید پیروز موسوی


کد مطلب: 16287

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/16287/پیام-پیروز-موسوی-درپی-رحلت-آیت-الله-هاشمی

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir