۰

حضور BP در مناقصات نفتی در هاله‌ای از ابهام

لیست دوم شرکت‌های مورد تایید برای حضور در مناقصه نفتی ایران درحالی درحال تکمیل است که شرکت بزرگ نفتی BP انگلیس هنوز فرم‌های مربوط به شرکت در این مناقصه‌ها را تکمیل نکرده است.
قرارداد نفتی - عصر نفت
قرارداد نفتی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، کریم زبیدی، مدیر برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران درمورد لیست دوم شرکت‌های خارجی که مدارک خود را برای شرکت در مناقصه نفتی ایران ارسال کرده‌اند، گفت: تاکنون چهار شرکت روسی و یک شرکت ژاپنی مدارک خود را ارسال کرده اند که در حال ارزیابی مدارک این شرکت ها هستیم، درواقع اطلاعات را از آن ها می گیریم که پروسه پیش ارزیابی برای آن ها انجلام شود.

وی به این سوال که با توجه به اینکه شرکت BP فرم‌های مربوط به شرکت در مناقصه نفتی را پر نکرده است، در  مناقصات شرکت نخواهد کرد؟ پاسخ داد: این شرکت برای حضور در مناقصه اظهار تمایل می کند، با مناطق نفت خیز جنوب و خزر برای بلوک های اکتشافی نیز مذاکره کرده است، اما فرم هایی که در سایت قرار دارد را پر نکرده است. البته مدعی است که فرم ها را پر می کند.

مدیر برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران درمورد زمان شرکت‌ها برای پر کردن فرم‌ها و ارسال مدارک و قرار گرفتن در لیست دوم اظهار کرد: زمان نهایی برای ارسال مدارک و پرکردن فرم‌ها هنوز تعیین نشده است اما به زودی تعیین می‌شود، البته تا لیست دوم بسته نشود مناقصه برگزار نخواهد شد.



منبع : ایسنا
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 16584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *