۰

تغییر نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری در جایگاه‌های سوخت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از تغییر نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری از ابتدای بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان برنامه و بودجه، مشکلات مالی این طرح مرتفع شد.
جایگاه‌های سوخت - عصر نفت
جایگاه‌های سوخت - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، منصور ریاحی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تغییر تفکر در دوران وزارت نفت جناب آقای زنگنه، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که به عنوان یک تأمین کننده مقتدر بود، شرایطش در حال تغییر است و قصد داریم فعالیت‌های خود را به بخش خصوصی و به صورت رقابتی واگذار کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت نفت تلاش می‌کند تا از طریق برندسازی، فرصتی را برای بخش خصوصی فراهم کند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با این فرصت مناسبی که در وزارت نفت فراهم شده است، شرکت‌های برند نیز کمال استفاده را ببرند و ما نیز کمک می‌کنیم که در شرایط رقابت‌پذیر فعالیت خود را ادامه دهند. 

ریاحی با اشاره به اینکه باید دولت در زمینه زیرساخت‌های شرکت‌های برندینگ کمک کنند، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم شرکت‌های برند را توسعه دهیم، زیرا معتقدیم که بخش خصوصی می‌تواند اقدام به فعالیت دقیق‌تر در عرضه سوخت اقدام کند. 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری‌های صورت‌گرفته با ارگان‌ها و نهادهای مربوطه، گفت: من از شهرداری تهران تشکر می‌کنم که با مساعدت خود اجازه آغاز احداث جایگاه‌های تک‌نازل را نیز دادند و امیدواریم این همکاری‌های دوجانبه بیش از پیش گسترش پیدا کند. 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری‌های صورت‌گرفته با بانک‌ها، بیمه‌ها، نهادهای بازرسی و آزمایشگاهی گفت: اگر این نهادها نیز پای کار بیایند، ما می‌توانیم ظرف مدت پنج سال آینده شرکت‌های برند قوی در سطح کشور داشته باشیم. 

این مقام مسئول اظهار کرد: از تاریخ اول بهمن‌ماه سال 95 عملاً احداث طرح برندینگ در ایران آغاز شد و پس از آن نیز نظام کارمزدی به حق‌العمل‌کاری تغییر پیدا کرد که با هماهنگی صورت‌گرفته با سازمان برنامه و بودجه توانستیم مصوبات لازم این طرح را بگیریم و مشکلات مالی آن را برطرف کنیم. 



منبع : فارس
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 16631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *