۰

گاف ترامپ درباره صف معترضان نفتی

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صف معترضان به طرح لوله نفتی در ایالت داکوتا را با طرفداران خود اشتباه گرفت.
اعتراض به طرح لوله نفتی - عصر نفت
اعتراض به طرح لوله نفتی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، به نوشته پایگاه اینترنتی هافینگتون پست، ترامپ کسانی را که در طول مسیر عبور خودروی وی در شهر وست پالم بیچ در ایالت فلوریدا در اعتراض به طرح لوله نفتی که از ایالت داکوتا می گذرد، جمع شده بودند، با طرفداران خود اشتباه گرفت و در صفحه توئیتر خود نوشت: 'دارم از فلوریدا خارجی می شوم. گروههای بزرگی از طرفداران پروپاقرص در طول جاده صف کشیده اند اما رسانه های خبری قلابی از انتشار خبر آن سرباز می زنند. بسیار بی وجدان!

هافینگتون پست نوشت: یادداشت ترامپ در حالی منتشر شد که کسانی که او در طول جاده در وست پالم بیچ مشاهده کرده بود تظاهرکنندگان مخالف او بودند.

به نوشته این پایگاه اینترنتی خبرنگاران پالم بیچ هم در صفحه توئیتر خود عکس هایی از این معترضان منتشر کرده اند.
براساس گزارش این خبرنگاران، یکی ازتظاهرکنندگان پرچم آمریکا را برعکس و رو به پایین به دست گرفته بود در حالیکه یک معترض دیگر روی کاغذی نوشته بود: دونالد مالیات های خودت را به ما نشان بده.

به نوشته هافینگتون پس به نقل ازیک روزنامه محلی، تعداد گروه کوچکی از حامیان ترامپ نیز که در محل حضور داشتند بسیار کمتر از سه هزار نفر معترضی بود که در طول جاده صف کشیده بودند.

دونالد ترامپ که حدود سه هفته از حضور وی در کاخ سفید می گذرد، با موجی از اعتراضات مردمی به دستورات و فرمان های وی مواجه شده است و این در حالی است که او در این زمینه رسانه ها را مورد حمله قرار داده و آنها را جعلی خطاب می کند.



منبع : ایرنا


 
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 16692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *