۰

شرکت‌های بی تخصص در برندینگ

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت با طرح برندینگ در جایگاه‌های سوخت،‌ می‌خواهد شرکت‌های واسطه‌ای بی‌تخصص را وارد چرخه واگذاری سوخت به مردم کند، که با کمترین زحمت در سود عرضه سوخت به مردم شریک شوند.
هدایت‌الله خادمی - عصر نفت
هدایت‌الله خادمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض جایگاه‌داران سوخت به طرح برندینگ وزارت نفت گفت: برندی که وزارت نفت برای جایگاه‌داران در نظر دارد، برند واقعی نیست.

وی افزود: وزارت نفت در نظر دارد شرکت‌های واسطه‌‌‌ای در واگذاری سوخت به جایگاه‌ها ایجاد کند که این شرکت‌ها هیچ‌گونه تخصصی در این امر ندارند و فقط جایگاه‌داران را مجبور می‌کنند که زیر نظر و تحت تابلوی کار کنند.

خادمی با تأکید بر اینکه این شرکت‌ها با کمترین زحمت در سود حاصل از فروش سوخت شریک شده و هزینه‌های بسیاری را به جایگاه‌داران تحمیل خواهند کرد، گفت: برند واقعی آن است که همه، آن را شناخته و به نام و عنوان آن اعتماد دارند همانند نایک، بوش، توتال و... در حالی‌که طرح وزارت نفت برای برندسازی در حوزه سوخت در نظر دارد که بنزین‌ وارد کنند و از طریق واسطه به جایگاه‌داران واگذار کنند.

وی خاطرنشان کرد: برند واقعی یعنی پالایشگاه‌های مختلف در کشور، بنزین خود را به جایگاه‌داران عرضه کنند و آنها نیز به اختیار خود انتخاب کنند که از کدام برند می‌خواهند استفاده کنند و تحت همان نام به مردم عرضه کنند، مثلاً برند پالایشگاه آبادان، برند پالایشگاه اصفهان، برند پالایشگاه تهران و... که کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف خواهد داشت و هم جایگاه‌دار و هم مردم حق انتخاب خواهند داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از برگزاری چند جلسه با جایگاه‌داران و رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت و نارضایتی آنان از این طرح خبر داد. 



منبع : فارس
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 17106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *