۰

مدیران پروازی در پتروشیمی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مدیرانی امروز در رأس پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها قرار گرفته‌اند که پروازی و ناآشنا به اصول ایمنی در این بخش هستند.
به گزارش ميزنفت، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها در دولت یازدهم، گفت: اتفاقاتی که در دولت یازدهم در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها رخ‌ داده، متأسفانه چندین برابر اتفاقات رخ‌ داده در 10 سال گذشته است.

وی با بیان اینکه علل عمده آتش‌سوزی‌ها در پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها به دلیل ناکارآمدی مدیران این بخش است، ادامه داد: مدیرانی امروز در رأس پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها قرار گرفته‌اند که مدیران پروازی و ناآشنا به اصول ایمنی در این بخش هستند.

نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس با بیان اینکه برخی مدیران پتروشیمی‌ها به سیستم ایمنی، مقررات ایمنی و دستورالعمل‌ها ناآشنا هستند، افزود: باندبازی و گروه بازی در رأس مدیریت پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها امروز باعث شده شایسته‌سالاری در این بخش از بین برود و مدیران ناکارآمد بر سر کار بیایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه در 90 درصد آتش‌سوزی‌ها در پالایشگاه‌ها، عوامل انسانی دخالت داشته‌اند، اظهار داشت: امروز به کارگران در این بخش‌ها نگاهی ماشین‌وار حاکم است و به خواسته‌های آنها توجه نمی‌شود که در این راستا گزارشاتی نیز به نمایندگان ارائه‌ شده است.
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 17220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *