۰
اختصاصی ميزنفت/

دیدار چند مدیر نفتی با یکی از گزینه‌های جمنا

باز هم با نزدیک شدن به ایام انتخابات تعدادی از چهره‌های نفتی در جلسات محرمانه با برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، با آن‌ها بیعت کرده و آمادگی خود را برای حضور در تیم مدیریتی و اجرایی وی اعلام می‌کنند.
دیدار چند مدیر نفتی با یکی از گزینه‌های جمنا
به گزارش ميزنفت، چند تن از معاونان وزیر و مدیران ارشد صنعت نفت در دولت گذشته با یکی از اصلی ترین گزینه‌های جبهه مردمی انقلاب اسلامی یا همان جمنا دیدار کرده و با ارائه آخرین وضعیت حاکم بر صنعت نفت، خود را به این کاندیدای احتمالی نزدیک کردند.

«ج.الف»، «ع.ض»، «م.م» و چند تن از مدیران نفتی دیگر در این دیدار آمادگی خود را برای حضور درتیم انتخاباتی این کاندیدای مطرح اعلام کردند. هنوز مشخص نیست این کاندیدا چه نظری بر روی این موضوع دارد ولی نزدیک شدن این چهره‌ها به یکی از کاندیداهای حضور در انتخابات بصورت جدی تری نسبت به دوره‌های گذشته توجهات را به خود جلب کرده است.

گفتنی است در انتخابات سال 92 نیز تعدادی از مدیران نفت جلساتی را با محمدباقر قالیباف و تعدادی دیگر فعالیت‌های خود را با ستاد عارف و روحانی به پیش بردند. حالا انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری فرصت مناسبی برای سلیقه‌های فکری صنعت نفت است تا با حضور در ستادهای انتخاباتی بصورت چراغ خاموش، در پی کسب سهم از پیروزی احتمالی نامزدهای انتخاباتی باشند.
 
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 17238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *