۲
۲

پاسخ وزیر نفت به سوال 15 نماینده در مجلس

بیژن زنگنه وزیر نفت با حضور در جلسه علنی امروز - یکشنبه- مجلس شورای اسلامی به دو سوال 15 نفر از نمایندگان پاسخ می دهد.
بیژن زنگنه - عصر نفت
بیژن زنگنه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی با حضور 206 نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

امیرحسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز خانه ملت با یادآوری در دستور کار بودن دو سوال از وزیر نفت در جلسه علنی امروز مجلس گفت: سوال 14نماینده (یک فقره سوال) و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر (یک فقره سوال) از وزیر نفت در جلسه علنی امروز مجلس بررسی می شود.

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس روز گذشته اعلام کرد که سوال 14 نماینده از بیژن نامدار زنگنه این است که چرا به رغم رفع نشدن ایرادات اصلی در الگوی پیشنهادی قراردادهای نفتی و تضاد آن با سیاست های کلی الگوی اقتصاد مقاومتی و سایر قوانین و با طی نشدن تشریفات قانونی و درنظر نگرفتن منافع ملی، وزارت نفت در پی اجرایی کردن این قراردادها است.

وی افزود: همچنین سوال دوم، سوال حسینعلی حاجی دلیگانی است مبنی بر این که چرا وزارت نفت به تعهد خود در برابر استخدام دانشجویان رتبه (الف) و نخبگان و فارغ التحصیلان دانشکده نفت عمل نکرده و وزیر نفت توضیح دهد تاکنون چه اقدامی برای جذب این چندین هزار نفر انجام داده است.

قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس همچنین امروز اعلام کرد: نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه هوای پاک می پردازند.

قاضی زاده تصریح کرد: همچنین قرار است امروز گزارش کمیسیون عمران در مورد نحوه اجرای ماده 70 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در صحن علنی مجلس قرائت شود.
وی یادآور شد: این گزارش در خصوص اختصاص بخشی از درآمدهای حاصل از گازوئیل به نوسازی و توسعه حمل و نقل ریلی و عمومی است.


منبع : ایرنا
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 17247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مجاهد
Iran, Islamic Republic of
اخه چ مجلسی!مجلسی که دولتیه و مطالبه ای هم نمیکنه
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
اخه چ مجلسی!مجلسی که دولتیه و مطالبه ای هم نمیکنه