۰

افزایش برآورد منابع نفت قابل استحصال بریتانیا

شرکت «هاریکین انرژی» که در فهرست بازار سرمایه گذاری جایگزین لندن (AIM) لیست شده است اعلام کرد که برآورد خودش را از نفت قابل استحصال از زمین های «لنکستر» دریای شمال را سه برابر کرده است.
سکوی نفتی - عصر نفت
سکوی نفتی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، این بیانیه دقیقا یک هفته بعد از این مطرح می شود که شرکت هاریکین انرژی اعلام  کرده بود در چاه «هیلفاکس» در منطقه وست شتلندز حجم زیادی نفت کشف کرده است که باور دارد می تواند بزرگترین کشف توسعه نیافته نفتی در برتانیا باشد.

«هاریکین» به عنوان بخشی از روز پرزنت خود به تحلیلگران و سرمایه گذاران گفت که برآورد منابع قابل استحصال خود را برای زمین لنکستر از 200 میلیون بشکه در ارزیابی 2013 به 593 میلیون بشکه ارتقاء داده است.

انتظار می رود تولید از لنکستر در نیمه اول سال 2019 شروع شود و انتظار می رود که به زودی بعد از آن میزان تولید روزانه لنکستر تا 17 هزار بشکه افزایش یابد.

اکتشاف نفت در بریتانیا با تمرکز کاشفان بر حوضه هایی که کمتر بالغ هستند به خاطر هزینه های بالا کاهش داشته است.
نسل جدید شرکت های تخصصی اکتشافی مانند «هاریکین» شروع کرده است به استفاده از تکنولوژی های جدید برای بهره گرفتن از میلیارد ها بشکه نفت که هنوز برای استخراج باقی مانده است. «هاریکین» دارای تخصص در زمینه نفت قابل استحصال با استفاده از تکنیکی است که نیاز به حفاری فشار بالا برای ایجاد شکست نوعی سنگ دارد که بسیار سخت و شکننده است.

تحلیلگران «پانموره گوردن» گفت که ارتقاء در ارتباط با لنکستر به این معنا است که کل منابع کشف شده هاریکین از زمین های آینده خود می تواند به 1 میلیارد بشکه نزدیک شود.

سهام های هاریکین که هفته گذشته به میزان بی سابقه 62 پنس رسیده است،  3 درصد کاهش یافت و به 55p رسید.


منبع : تابناک
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 17251
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *