۳
۳

تصمیم خطرآفرین زنگنه

یک منبع آگاه در شرکت پالایش و پخش از تصمیم عجیب زنگنه مبنی بر عدم اورهال پالایشگاه ها در طول سال جاری خبر داد و گفت با این تصمیم باید هر 5 سال یکبار پالایشگاه ها اورهال شوند.
پالایشگاه - عصر نفت
پالایشگاه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت٬ یک منبع آگاه در گفت وگو با فارس از ابلاغیه عجیب وزیر نفت مبنی بر افزایش مدت زمان تعمیرات اساسی و دوره ای در پالایشگاه ها از هر 4 سال به 5 سال یک بار خبر داد.

وی ادامه داد: به دستور آقای زنگنه انجام تعمیرات اساسی  واحدهای پالایشگاهی در سال جاری لغو شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد: طبق استاندارد تعمیرات اساسی واحدهای کاتالیستی هر سه سال یک بار است که پیشتر به 4 سال افزایش یافته بود اما با این تصمیم جناب آقای زنگنه مدت زمان تعمیرات اساسی به جای 4 سال به 5 سال رسید.

این مقام مسئول در شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: با این شرایط باید منتظر حوادث ناگوار در صنعت پالایش و پخش باشیم.

وی اظهار داشت: در همین رابطه برخی از اعضای هیئت مدیره پالایشگاه ها مخصوصا پالایشگاه اراک که مشکلات عدیده ای از عدم اورهال به موقع دارد خواستار بازنگری این تصمیم وزیر نفت شدند و اعلام کردند قطعا این تصمیم وزیر نفت می‌تواند خطر آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار فارس براساس بررسی های صورت گرفته در طول مدت زمان فعالیت دولت یازدهم شاهد 10 حادثه خطر آفرین در پالایشگاه ها به دلیل تعویق عملیات اورهال بودیم که مهمترین این حوادث در پالایشگاه شازند اراک رخ داده است که منجر به فوت 7 نفر و مصدومیت بیش از 4 نفر به دلیل این حوادث در طول 3 سال گذشته بوده است.
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 17369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نفتی
Iran, Islamic Republic of
دستور دستور جناب ژنراله هرچی باشه ایشون مهندس عمران هستن و متخصص تو این حوزه و اطاعت ازشون واجب!. هرکس هم ایراد گرفته حتما بازرس فنی بوده و بیسواد!
Iran, Islamic Republic of
بله همکار عزیز حق با شماست بنده از نیروهای بازرسی فنی هستم و به مازاد بودن و دانشگاه نفتی بودن و بیسوادی خودم در برابر شخص وزیر اقرار میکنم
بازرسی فنی دانشگاه نفت
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی با شما موافقم از انجایی که رشته بازرسی فنی همچون برخی دیگر از رشته ها صرفا در دانشگاه نفت تدریس میشود و با توجه به عناد جناب وزیر با این دانشگاه همه چیز مشخص است اما فارغ از مواردی که حضرتعالی به شوخی فرمودید جهت اطلاع بقیه باید عرض کنم ورودی سالانه این رشته در کشور کمتر از 15 نفر است و همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند باشد که جناب زنگنه به احترامتان کلاه از سر بردارد